Ehottomasti turun kamaralla*sydän* DBTL ja RUISROCK *sydän*ne on ihan most mutta nyt aattelin kyl ton KONEISTON *sydän*rykästä, siitä on pari vuotta aikaa kun viimeks...tais olla turun viimenen koneisto just...
hei juu koneistoon vois tietysti ehkä mennä, katsellaan. mutta onko teillä hajua euroopassa tapahtuvista tapahtumista? kaveri on menossa full mooniin mutta onko lähimailla muita moisia
reivejä, saksassa nyt tietty on koko ajan, mut loveparade on snadisti liikaa.. jos teillä on tietoa niin iloiteltaa(ilmoittaa myös saa)..
- DBTL
- RMJ (2003 oli ikimuistoinen)
- Ilosaarirokrok (aina must, ollu yli 10 vuotta and counting)
- Ankkarock
- Summerstop, Tallinna (Järjestettiin viime vuonna ekaa kertaa. Scooter oli rok)
Mun kesään ei kyllä kuulu/mahdu muuta kun Raumanmeren juhannus ja myöhemmin syksyllä Koneisto. Ei määrä vaan se laatu Joku toinen vuos sit menee vähän enemmän kun on aikaa ja mahdollisuuksia
Ainaskin Provinssiin on suunta..ei niinkään bändien vaan SEN fiiliksen takia
Muista festeistä hiukoilis Ruisrock..superhyviä bändilöitä!!!
Niin ja Rockperry..Vaasan oma ylpeys Hanoirocksia ja hellacopterseja on pakko päästä rokkaamaan!
Konemetsä ja RMJ jää väliin...
Päätin suosiolla jättää Ruisrockin väliin ja suunnata Konemetsään. DBTL:ssä tulee varmaan käytyä ja RMJ on pohdinnan alla, mutta luultavasti passaan sen.
Konemetsä, RMJ ja Pori Jazz on ollu mielessä tänä kesänä. En hirveesti tykkää käydä festareilla - mun on vähän vaikee sopeutua siihen telttailumeininkiin, hienohelma ku oon.
Dance Valley houkuttelis kans hemmetisti, mun sen taidan jättää ens kesään kun on enemmän tota mammonaa käytössä. Siinä sivussa vois sit koluta muita läheisyydessä järkättyjä festareita, jos osuu samalle ajankohdalle.
Tonne mäkin haluaisin, riippuu vähän missä opiskelee ens syksynä että pääseekö. Kotimaisista lähinnä RMJ houkuttais. Tosin Szigetillä olis viikon sillä hinnalla mitä RMJ:llä menis 3 päivän aikana...
Edit: Nyt vituttaa jos ei pääse, esiintymässä mm:
Chemical Brothers
Faithless
The Hives
Kaizers Orchestra
The Killers
Laurent Garnier
Nine Inch Nails
Tool
GusGus
DJ Hell
Dave Clarke