Wert - Must (re-edit)

26 posts, 2 pages, 4,093 views

Wert

Posts: 3,386

#1 • • Wert Varapalkkaliukuja
Must @ Premiere nights, Hki on 11.2.2004

01. Riva - Morning Dust
02. Dj Tatana vs. Mystery - Soulcry
03. The Freak - Rising Angel
04. Dark Monks - Insane
05. Ferry Corsten - Right of way
06. Scott Mac - Twilight
07. Airscape - Sosei
08. G&M Project - Sunday Afternoon
09. DP - Infectious
10. Re:Locate - Waterfall
11. John oo Flemming - The Main Voyage


Aloin aamulla fiilistelee ja ne joilta jäi Must 11.2. väliin nii mun panos oli tällanen... :)
Setin tein uudelleen tänä aamuna ja nauhotettu kerralla.. kerran taitaa mittari mennä punaselle mutta ei anneta sen häiritä..

saat sen tästä


Kiitän Club Furyn porukkaa että saan käyttää heidän serveriään *Jiihaa*

Palaute suotavaa *hih*
andi--

Posts: 1,381

#2 • • andi-- lunttu
Tässähän tää nyt soi... Muistaakseni oli aika maukas pläjäys sillon Mustissa. No, kohtahan sen kuuleepi kun saanu läpi kuunneltua *jiihaa*

--
- RAAH -

-xx-

Posts: 5,001

#3 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Juu hyvältä kuulostaa *vink**iloinen*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Rels

Posts: 796

#6 • • Rels setämies
noniin, vihdoin kotosalla oman rakkaan koneen äärellä.

asiaan.

sain setin cd.lle Helsingissä pari päivää sitten, lähdin yötäkohden ajamaan kohti Lahtea. Matkalla sain todistaa luonnon omaa valoshowta; revontulia. Koko taivaanrannan täyttävä iso pyöreänmuotoinen vihreän välkkyvä revontuli -roihut hyppivät musiikin tahtiin, voitte valitettavasti vain kuvitella miltä saundi kuulosti tuolloin! Huomasin 15min jälkeen että iho oli ollut kokoajan kananlihalla ja sävähdyin kun suustani valui kuolaa.

Helvetin hyvää settiä, teknisesti tietenkin loistokasta, kuten aina.


*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

andi--

Posts: 1,381

#7 • • andi-- lunttu

Wert:
jaksoitko loppuun asti kuunnella? *vink*


Juu on toi nyt pari kertaa tullu kuunneltua, ajoittain aika maukasta *slurps* Laitoimpas md:lleki niin voi bussimatkoilla kuunnella hieman lisää *joo*

--
- RAAH -

Dalifemme

Posts: 1,629

#8 • • Dalifemme Dementia simplex
Oon nyt kuunnellut pari päivää duunin ohella ja on kyl hyvä setti. Käy harmittamaan että jäi väliin sillon Must:ssa.Yleensä kuuntelen aika pitkälle UKHH:ta mutta eipä tullut mieleen vaihtaa musaa kertaakaan.Kivasti vaihtelua setin aikana ettei vaan liuta biisistä toiseen ilman suurempia innovaatioita.
Lisää tällästä. Ja mielellään in an unspecified gig in June *iloinen*
*piis*
Wert

Posts: 3,386

#9 • • Wert Varapalkkaliukuja

renell:
noniin, vihdoin kotosalla oman rakkaan koneen äärellä.

asiaan.

sain setin cd.lle Helsingissä pari päivää sitten, lähdin yötäkohden ajamaan kohti Lahtea. Matkalla sain todistaa luonnon omaa valoshowta; revontulia. Koko taivaanrannan täyttävä iso pyöreänmuotoinen vihreän välkkyvä revontuli -roihut hyppivät musiikin tahtiin, voitte valitettavasti vain kuvitella miltä saundi kuulosti tuolloin! Huomasin 15min jälkeen että iho oli ollut kokoajan kananlihalla ja sävähdyin kun suustani valui kuolaa.

Helvetin hyvää settiä, teknisesti tietenkin loistokasta, kuten aina.


*piis*



nää biisit saa mun ihon kananlihalle ilman revotuliakin ;) tietty kiva että tällasia luonnonilmiöitä havaittavissa... mitähän tosiaan tapahtuu ku kesäkuun puoliväli koittaa *nauru*
Rels

Posts: 796

#10 • • Rels setämies

Wert:
---
renell:
noniin, vihdoin kotosalla oman rakkaan koneen äärellä.

asiaan.

sain setin cd.lle Helsingissä pari päivää sitten, lähdin yötäkohden ajamaan kohti Lahtea. Matkalla sain todistaa luonnon omaa valoshowta; revontulia. Koko taivaanrannan täyttävä iso pyöreänmuotoinen vihreän välkkyvä revontuli -roihut hyppivät musiikin tahtiin, voitte valitettavasti vain kuvitella miltä saundi kuulosti tuolloin! Huomasin 15min jälkeen että iho oli ollut kokoajan kananlihalla ja sävähdyin kun suustani valui kuolaa.

Helvetin hyvää settiä, teknisesti tietenkin loistokasta, kuten aina.


*piis*

---


nää biisit saa mun ihon kananlihalle ilman revotuliakin ;) tietty kiva että tällasia luonnonilmiöitä havaittavissa... mitähän tosiaan tapahtuu ku kesäkuun puoliväli koittaa *nauru*



todennäköisesti kaapelit räjähtää! toivotaan vaan että se soittoaika on sit ihanteellinen.. *vink*

[muokattu 13.3.2004 12:48]

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

KaveriTavara

Posts: 440

#11 • • KaveriTavara pyryharakka
tänään ehdin viimein kuunneltua koko setin.Ja tuli kyllä perse nostettua penkistä hippaen vauhdilla *jiihaa*
wertti sä olet jumala *sydän*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Rels

Posts: 796

#12 • • Rels setämies
helvetti --

tää kyl soi jatkossakin kiitettävästi. VAIKKEN KIKSUMIEHIÄ OLEKAAN niin satana et on hyvää settiä. ehkä se tekee tästä loistavan ku setti on teknisesti niin helvetin hyvä!

pakko se on Wert buukata seuraaviin bileisiin soittaan vaikkei muuten tulisi kiksu mieleenkään, ei voi mitään.



*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Aidan

Posts: 1,524

#16 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Joo pakoo sanoo et *slurps* Aivan sairaan hyvä

--
Hammer Zeit!

Avatar
#18 • • ALIEN Guest
jumalauta! tää on upee setti! tää on jo kolmas kerta, kun mä kuuntelen ja mä todellakin tykkään tästä! Upeaa Wert! *plur*


Sian kiksu arvosana:
*possu**possu**possu* 1/2



ps. viisi porsasta on paras ja siihen yltää vain Oakenfoldin Gatecrasher -99 *vink*

[muokattu 15.3.2004 22:13]
Neko

Posts: 943

#19 • • Neko No äläpä kerro enempää

Wert:
multa vois pyytää henk koht lisämateriaalia nii yritän toimittaa jotain kautta perille. :)



No minut tavoittaa msn:n kautta emailillani, kävisikö se :)
Neko

Posts: 943

#20 • • Neko No äläpä kerro enempää

alien:
jumalauta! tää on upee setti! tää on jo kolmas kerta, kun mä kuuntelen ja mä todellakin tykkään tästä! Upeaa Wert! *plur*



Joo, töissä soi nyt kanssa tää, tää on upea!