Illumination 9.4.2004 / Puijonsarvi / Kuopio / Airwave

64 posts, 4 pages, 12,995 views

Jimmyfi

#41 • • Jimmyfi

Varautukaa kevät-santtu-härön-hyökkäykseen.. *vink*

nii..ja munarikasta pääsiäistä vaan kaikille *nauru* Jos ei oo saanu vielä yhtään pääsiäismunaa niin miun Pikachulta voi tulla pyytämään. *hymy*

no sit meitä häröjä on 2 :D joo mulle sit niitä pääsiäismunia åcso :D *hymy*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Jimmyfi

#42 • • Jimmyfi
jee kohta!!!! *piis*

--

Jimmyfi

#43 • • Jimmyfi
Siellä sitä taas jimmy setä oli leikkimäs :) Voe Pojjaat ja niiden navat! oli kivvoo ni että huh oskat poijjes <3

Tulin abouttiarallaa puoltuntia myöhäs mut my uurrghhmmss.. <3 ei haitannu.. aluks oli vähän hiljasta kunnes ysk kask tuli paikka täyteen <3 .. ekaks silmiin iski decot.. <3 hyvää työtä kemmari :)

Orkidean setti oli kyllä hyper nanna.. <3 ja airwave. Botoink .. vaikka välillä kyl kävin psykeilemäs.. kus'J'pää baarimikkokaljupäärunkkari käski laitta hiljemmalle musan..Duh hommaa pare ammatti jos ei korvat kestä... mut hyvää psyykee kyl oli ja ne space catit <3 mut takas airwaveen.. se mies kävi teknon puolel ja tulj takas kiskuun <3 namm.. ja sit elliot nessi.. huuh mitä rullaus pesukone nami tech pauke jubaa.. ja sit se saatana kus'J'pää baarimikkokaljupäärunkkari käski lopettaa musan melkein heti tasan 25 vaille :D höh.. elliotti ei näköjän ois halunnu lopettaa... o_O

Sakura oli vähän ... hmm.. hehe.. ööh.. ”kunnossa” :D

mut kaiken kaikkiaan kuopion parhaimpia billeitä kyllä joo o... <3 ja halipusi kaikille ihquille.. <3

ps. ennoomittäänottanu :D

[muokattu 10.4.2004 04:13]

--

Jimmyfi

#44 • • Jimmyfi

Puistokemisti:
En oo minäkään mitää ottanu, hih hih, kaksi tuntia piti soittaa mutta se sitten venähti melkein neljään tuntiin.

Kiitos erkko kun annoit soittaa vaikka olikin sun vuoro*hih*

Olin kyllä elämäni liekeissä.*hikoil*

joo kyl oli niin kivaa että ei äeti <3 hitto ku se levy ponppi vähän mut kyl oli sellasta mäiskettä että sitä kuopios tarvittas lisää...

--

Wulan

#46 • • Wulan
Lisää tätä ja heti!!! *jiihaa*
#47 • • Omis Guest
Jesh, Puistokemistin setti *sydän*
Kivaa oli *plur*
JPA

#48 • • JPA aka Sting Ray
Hyvät oli bileet, porukkaa oli suht hyvin paikalla, enemmänkin olisi kyllä puikkariin mahtunut. Hyvää settiä tuli kaikilta, mutta parasta illassa oli seurata Airwaven soittoa, varsinkin setin loppupuolella mies selvästi nautti soittamisesta ja muutamaan kertaan illan stara pisti kunnon nostatushuudon *hih*

Muutenkin Airwave vaikutti tosi rennolta mieheltä, kierteli muina miehinä yleisön joukossa nauttien tunnelmasta ja Nessin aloittaessa settinsä jäi vielä vähäksi aikaa lavalle tanssimaan *jiihaa*

Pientä miinusta vois antaa äänenvoluumista Nessin setin aikana. Kun ei ollut korvatulppia, ei edessä kovin kauaa pystynyt olemaan, mutta kova voluumihan toisaalta kuuluu Nessin tavaramerkkeihin *nauru*
Elmiira

#49 • • Elmiira
Bileet toimi *jiihaa* *plur*
Tosin reissuun sitten mahtuikin muita vastoinkäymisiä...*igor*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

kohelo

#50 • • kohelo
oisko kellää kuvia bileistä? jos on ni osotetta vaan tänne.
Jimmyfi

#51 • • Jimmyfi

Jää~*:

mitäs ne muut vastoinkäymiset on? me uteliaita? JEP :D

--

Jammailija

#52 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Oli kyl lystiä jamittaa. Kemisti oli kyl liekeissä, sitä oli hauska kattoa ja kuunnella*jiihaa*!
Kiva keikka ehdottomasti*joo*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Elmiira

#53 • • Elmiira

Jimmyfi:
---
Jää~*:

---

mitäs ne muut vastoinkäymiset on? me uteliaita? JEP :D

Ongelmat liittyi lähinnä autoon *poks*
Sinnepäin kun oltiin lähdössä oli kuski unohtanut valot päälle ja tottakai akku oli tyhjä... No pikkuvikoja, helppo korjata...

Sitten kaverit väsähti hiukan kesken illan ja lähdettiin jo kahden maissa pois *uuh*'

Mutta parashan oli vasta edessä kun tuli poliisisetä ja vei autosta kilvet *kivatsulle* ja antoi vielä sakotkin... No en itse ajanut eikä ollut minun autokaan... et sillai, ilta sai sit mukavan päätöksen...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

karkki

#54 • • karkki
jep jep, kerrassaan vallan mainio ilta*joo*
outoo oli vaa et mitä mun yleensä kovaa vauhtia viuhtovalle tanssijalalle oli tapahtunu ku tuli ihmeen paljo vaa istuksittuu ja kateltuu ihmisii,vaik fiilikset oli kyl silti katossa*plur* ja saiha se ari miut taas lopuks houkuteltuu tanssimaanki ja sit tietenki ku olin päässy taas vauhtiin ni bileet loppu keske*uuh*

mut joo kiitos kaikille uusille ja vanhoille kavereille*sydän* nähdään taas tanssilattioilla*jiihaa**jiihaa**jiihaa*
Dives

#55 • • Dives I see the light
kiertueen ehdottomasti parhaat bileet tähän mennessä.. saamme nähdä miten pulsar menestyy.. mutta mulla oli ainakin paras fiilis kuopiossa kaikista..

*plur*

nyt oon ihan *ding*
Jimmyfi

#56 • • Jimmyfi

Mutta parashan oli vasta edessä kun tuli poliisisetä ja vei autosta kilvet *kivatsulle* ja antoi vielä sakotkin... No en itse ajanut eikä ollut minun autokaan... et sillai, ilta sai sit mukavan päätöksen...

uuh.. kyl tos vaihees ois niiq vähän *hmph* mutta kerta ei ollu oma auto tai ollu kuski niin eipäs se silleen haittaa :D kuskia varmasti vähän =) mut kivat oli bileet .. sehän on pääasia :D

--

Steven Hoaks

#57 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Oli kyllä jossain vaiheessa mieletön meininki... Koska näin kolmena *nauru*
mutta sitten loppuillasta kun vähän selvisin ja menin valoihin niin tajusin että eihän siellä ollut läheskään tarpeeksi porukkaa!

Vitutuksen alkeen vauhditti reippaasti se että valoja ohjanneen tietokoneen softa kaatu täysin eikä voinut tehdä oikeastaan mitään kun laittaa valot päälle tai pois, laittaa välillä savua ja painaa stroboa!

Puistis kyllä vääns ja kääns aivan mieletöntä tahtia. Ja dekot oli upeat! Sori kun en päässyt aamulla auttamaan purkamisessa.

Onneksi jatkot kompensoi hiukan tilannetta. Kiitoksia seurasta kaikille jotka kesti mua. Etenkin valomies kopissa viihtyneelle Karkille... *hymy*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Turan Palloseura

#58 • • Turan Palloseura LU

Jimmyfi:
Sakura oli vähän ... hmm.. hehe.. ööh.. ?kunnossa? :D

erehdytköhän sä tyypistä nyt? :o
Jimmyfi

#59 • • Jimmyfi

turan:
---
Jimmyfi:
Sakura oli vähän ... hmm.. hehe.. ööh.. ?kunnossa? :D

---

erehdytköhän sä tyypistä nyt? :o

vai oliko se erkku? sellanen lyhyt pieni mies .. :D

--

Turan Palloseura

#60 • • Turan Palloseura LU

Jimmyfivai oliko se erkku? sellanen lyhyt pieni mies .. :D

joo taitaa erkosta olla kyse, vaikken itsekään mikään jättiläinen ole :)