Tr3oX - Nomic: Fortuna (Fubar Remix)

24 posts, 2 pages, 5,215 views

Damien

Posts: 2,882

#1 • • Damien [tr3ox]
Tosa toi ny o.

http://www.mikseri.net/tr3ox/

Näin tänään kun epäilen vahvasti ehditäänkö tehdä parempaa versiota lähiaikoina, niin voi sitten sitä ootellessa kuunnella tätä.
Fubar- is a coalition between Tr3oX and Arctic Mystery, we deliver simple as that...

edit: prkl. prkl, ¨å prkl! taas näitä keskeneräisiä ämppäreitä, nyt on kokonainen läpyskä jaossa.
[muokattu 7.3.2004 10:48]

[muokattu 7.3.2004 19:27]

[muokattu 25.5.2004 10:47]
Flamie

Posts: 478

#2 • • Flamie
Noni, tätä ollaanki sitten jo odotettu!*kuolaa*

Edit:Biisi lähtee aivan mahtavasti liikkeelle.. mut sitten tapahtuu täys pysähdys*täh*
Loppu on aivan mahtava.
Kuuluuks ton biisin olla 6.42 pitkä vai onko mulla jotain vikaa? loppuu katos nääs kesken.*ding*
*piis*

[muokattu 7.3.2004 15:54]
Pablo

Posts: 1,875

#3 • • Pablo
No niin. Hyviä soundeja käytetty (ainakin nappikuullokkeista kuunneltuna;)
Itselle putoaa paremmin vähän lyhemmät suvantovaiheet eli puheosuudet olivat hieman pitkästyttävät - sikäli siellä oli kyllä hyvät taustatunnelmat kehissä.

Basarin mukaantulo olisi voinut tapahtua paljon aiemmin, mutta alun oli varmaan tarkoituskin olla vähän introtyylinen ?! Koukkuja enemmän itse melodioihin.

Ehkä mä olen liian kriittinen arvostelemaan muiden biisejä! Älkää ottako itseenne.


*pahis*
blender

Posts: 2,552

#4 • • blender Arcade | KAIKU
minusta tää biisi ois toiminu paljon paremmin jos acidit ois erikseen melon kaa.. jotenkin jää toi hyvä melo tonne liian taustalle ku acid pörisee kohtalaisen äänekkäästi...biitissä vois olla enempi kikkailua...

ilman acidia tää ois oikeestaa auennu paremmin, nyt jäi vähä kehnoksi... sitä oli liikaa mun makuun tai sitä ois voinu equttaa että toi melo ois uponnu mieleen paremmin...eipä tästä nyt muuta oikee osaa sanoo...

*piis*
Claquesous

Posts: 3,206

#5 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Mitä tarkoittaa fubar? Oon pähkäilly sitä aina Saving Private Ryan asti... Ni jeesatkaa miestä mäessä

--
32. of December

Damien

Posts: 2,882

#7 • • Damien [tr3ox]

blender:
minusta tää biisi ois toiminu paljon paremmin jos acidit ois erikseen melon kaa.. jotenkin jää toi hyvä melo tonne liian taustalle ku acid pörisee kohtalaisen äänekkäästi...biitissä vois olla enempi kikkailua...

ilman acidia tää ois oikeestaa auennu paremmin, nyt jäi vähä kehnoksi... sitä oli liikaa mun makuun tai sitä ois voinu equttaa että toi melo ois uponnu mieleen paremmin...eipä tästä nyt muuta oikee osaa sanoo...

*piis*



Siis acid erikseen mutta melodian kanssa, what why what=? Ilman acidia meillä on näppärä pikkubiisi mistä puuttuu koukku kokonaan, se carmina on juurikin pelkkä melodia ja yksin ei todellakaan jaksa kantaa koko paskaa harteillaan, kokeiltu on toi equtus/tausta juttukin. Kicki kikkailee vaan kolmessa harkitussa kohdassa, muuten se junnaa tarkoituksella taustalla...
blender

Posts: 2,552

#8 • • blender Arcade | KAIKU

Damien:


Siis acid erikseen mutta melodian kanssa, what why what=? Ilman acidia meillä on näppärä pikkubiisi mistä puuttuu koukku kokonaan, se carmina on juurikin pelkkä melodia ja yksin ei todellakaan jaksa kantaa koko paskaa harteillaan, kokeiltu on toi equtus/tausta juttukin. Kicki kikkailee vaan kolmessa harkitussa kohdassa, muuten se junnaa tarkoituksella taustalla...



no acidin vois vaik korvata jollai toisella, tai itse ainakin tekisin niin, en nyt tie onko makuasiasta kyse mut tuntuis et niiku yleisesti tossa ”mättää” joku juttu...

tarkotin lähinnä tolla erikseen jutulla että melosta tulisi mahtipontisempi jonkun syntsan avulla viel ja sit acid kohtaus tulis ilman meloa vähän niinkun vanhoissa cocoomissa on tapana, sit ne vois viel yhdistyy jossai vaiheessa sillee et se acid tulisi vaillinaisena takasin mukaan, silleen että pääpaino olis kumminkin sillä mahtipontisella syntsalla...

*hymy*
UnityF

Posts: 15,721

#9 • • UnityF joo just se
prkl pojat.. täähän on hyvä.. *jiihaa* eilen mun ”kotibileissä” tuli soitettuu tätä aika paljon.. *joo*

Mä tykkäsin tästä versiostakin *iloinen*
Juhgu

Posts: 7,921

#10 • • Juhgu Virnistelijä
Mukavan brutaali :) ei ihan mun genreä mutta tykkäsin silti. Ja varsin ovela alku *iloinen*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

display23

Posts: 3,069

#11 • • display23
omasta mielestä biisi on kyllä ammatimaisesti tehty,mutta jotenki koko biisi kuivuu kasaan..
ihan hauskoja kikkoja,mutta jää kuitenkin aika ponnetomaksi.
noista vokaaleista en kyllä dikannu yhtään..


oliko muuten vaikee toteuttaa kaikkien ideoita biisiin,kun eiks teitä ollu peräti viis tekemääs tätä?*hymy*
Avatar
#13 • • Fanatic Guest
no en tiedä nuista acidista tai mitä onkaan*hymy*
mutta laitan kummiski latautumaan ja jään odottelemaan...palautetta tulossa kohta*hymy*...
rec

Posts: 2,923

#14 • • rec
Isä pojalle: ”Kun teet tulevaisuudessa musiikkia, nii muista noudattaa klassisia kuvioita, joita KAIKKI käyttää biiseissänsä.. sama koskee biisin rakennetta! Älä poikkea näistä neuvoista, muuten porukka kitisee sulle siitä..! Ymmärsitkö?! Muista myös tehdä musiikkia, mistä itse ET pidä, MUUTENHAN erotut tyylilläsi joukosta, ETKÄ miellytä suurta ja kaikkitietävää yleisöä!”

JA FAKIT!!! *hmph*
Avatar
#15 • • astaroth Guest
Itsenään kappale ei ehkä ole niin nostattava, mutta Damienin ”3.0”:n aloituksena toimii mielestäni loistavasti! Erinomainen kipale, kun sen töksäyttää oikeaan paikkan!:)
Jone

Posts: 8,258

#16 • • Jone Archibald Haddock

Charly RePanic:
Isä pojalle: ”Kun teet tulevaisuudessa musiikkia, nii muista noudattaa klassisia kuvioita, joita KAIKKI käyttää biiseissänsä.. sama koskee biisin rakennetta! Älä poikkea näistä neuvoista, muuten porukka kitisee sulle siitä..! Ymmärsitkö?! Muista myös tehdä musiikkia, mistä itse ET pidä, MUUTENHAN erotut tyylilläsi joukosta, ETKÄ miellytä suurta ja kaikkitietävää yleisöä!”

JA FAKIT!!! *hmph*



Onks tää nyt joku ”kun jengi ei pitänyt biisistä, niin vika on jengissä, ei biisissä”-juttua vai mistä on kyse? *ding*
Jimmyfi

Posts: 904

#17 • • Jimmyfi
*kuuntel*
mousmousmous...
kiva toi happosydeemi <3 hmm eikai toi ollu pelkkä sample vai miten toi hidastuu tolleen ku menee nuoteis alaspäin?

muuten ihan jee biisi....
tiptap :D

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Ceppu

Posts: 97

#18 • • Ceppu Väsynyt operaattori
Tää vaan paranee joka kerta kuunnellessa*aplodit*
Avatar
#19 • • HRDance Guest

Keppu:
Tää vaan paranee joka kerta kuunnellessa*aplodit*

*joo*
Avatar
#20 • • astaroth Guest

Keppu:
Tää vaan paranee joka kerta kuunnellessa*aplodit*
HRDance:
*joo*


Itsekin alan saamaan tästä biisistä vain enemmän ja enemmän kiksejä. :)