Loco Presents: The Other Side 9.4 @ Turku

47 posts, 3 pages, 7,764 views

Jone

#21 • • Jone Archibald Haddock

Orfeus:
---
Rocca:
Todellaki.... Oon varmasti lattialla koko sun setin ajan.....

---

”He's a pretty good looking guy, Elvis Presley” TUM TUM TUM*pahis*

Jos I Thank U Elviksen soitat, niin pitäis melkein prkl olla paikalla. ^________^

*sydän* Tinrib Recordings *sydän*

[muokattu 5.4.2004 22:07]
Orfeus

#22 • • Orfeus

Jone:
Jos I Thank U Elviksen soitat, niin pitäis melkein prkl olla paikalla. ^________^

*sydän* Tinrib Recordings *sydän*

[muokattu 5.4.2004 22:07]

Ah ei ois pitäny paljastaa ku nyt joku menee nussii sen mun laukusta enne settii! Kyl muutaki tinriboo o tuloos ja nimenomaan vanhempaa matskuu!
Jone

#23 • • Jone Archibald Haddock

Orfeus:
Ah ei ois pitäny paljastaa ku nyt joku menee nussii sen mun laukusta enne settii! Kyl muutaki tinriboo o tuloos ja nimenomaan vanhempaa matskuu!

Kantsii pitää siitä levylaukusta tosi hyvää huolta jos oon lähistöllä ja sulta löytyy noita 12” ribejä. Pitäis itsekin saada jostain poisteltua niitä nimittäin. Kelpaisivat. Love 'em.
Orfeus

#24 • • Orfeus

Jone:
Kantsii pitää siitä levylaukusta tosi hyvää huolta jos oon lähistöllä ja sulta löytyy noita 12” ribejä. Pitäis itsekin saada jostain poisteltua niitä nimittäin. Kelpaisivat. Love 'em.

Kiitti varotuksesta! Taidan köyttää sen kettingillä ja parilla munalukolla itteeni kiinni!
JanJan

#25 • • JanJan
Taas näyttäisi olevan pieniä ongelmia tuon aukioloajan kanssa, siitä nyt taistellaan että saataisiin se jatkoaikalupa... mutta jos näin ei tule käymään, bileet aloitetaan jo klo.19.00 ja soittojärjestys :

19.00-20.00 Gismo (housea, soulia, funkia)
20.00-21.15 Missiah
21.15-22.30 Orfeus
22.30-23.45 Vincent Vega
23.45-1.00 Dan Baseley
1.00-2.30 Dan Baseley b2b Sasha F

Ja lipun hintaa lasketaan tuon aukiolon takia, eli ovelta myös 8e...*iloinen*

[muokattu 6.4.2004 15:10]

[muokattu 8.4.2004 12:46]
JanJan

#26 • • JanJan
soittoajat ja muuta pientä lisätty...*heiii*
Orfeus

#27 • • Orfeus

mayah:
huh... joudun siis aloittamaan juomisen jo 19.00.. raskas, raskas ilta tulossa... *känni*

*lohduttel*
sakin

#28 • • sakin

JanJan:
Taas näyttäisi olevan pieniä ongelmia tuon aukioloajan kanssa, siitä nyt taistellaan että saataisiin se jatkoaikalupa... mutta jos näin ei tule käymään, bileet aloitetaan jo klo.19.00 ja soittojärjestys :

19.00-20.00 Gizmo (housea, soulia, funkia)
20.00-21.15 Missiah
21.15-22.30 Orfeus
22.30-23.45 Vincent Vega
23.45-1.00 Dan Baseley
1.00-2.30 Dan Baseley b2b Sasha F

Ja lipun hintaa lasketaan tuon aukiolon takia, eli ovelta myös 8e...*iloinen*

[muokattu 6.4.2004 15:10]

jaahas Gizmost en niin välitä mut ennen ku Missiah lopettelee niin pitäis kyll olla paikalla.. JA NYT Orfeuksella on tillaisuus kääntää mun niskat ympäri, vaiks enhän mä sitä sun mixii dissannut, yritin vaan sanooo ettei se viell ihan kultaa oo...*piis*

ihan hyvä vaan ett pääsee koisimaan ajoissa, ett jaksaa sit seuraavana iltana polkee itsensä \”suohon\”..... parasta kaikessa ett töihin vasta keskiviikoks *hih*

S.
Orfeus

#29 • • Orfeus

sakin:
JA NYT Orfeuksella on tillaisuus kääntää mun niskat ympäri, vaiks enhän mä sitä sun mixii dissannut, yritin vaan sanooo ettei se viell ihan kultaa oo...*piis*

*iihhih* Saapi nyt nähä mite käy! Meitti on viäki ihan*nuha* mut kyl mä setittään tuun, lavaheilunta voi tosin jäädä nihkeeks*nyyh*
Rocca

#30 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Orfeus jos Tinribin recordeja soitat OOON ETU RIVIS JO ja todellaki paukutat sitten olan takaaa...täst tulee niiin HUBAAAA....

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Timce

#31 • • Timce
Saatteko noihin soittoaikatauluihin selvyyttä vielä tämän päivän aikana?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Orfeus

#32 • • Orfeus

Timce:
Saatteko noihin soittoaikatauluihin selvyyttä vielä tämän päivän aikana?

Onks niis jotee vialla vai*täh*
Tom_Cruel

#33 • • Tom_Cruel
AIJAI kohta lähtö *juonittel*

--
Club Violenz

Orfeus

#34 • • Orfeus
Olipahan kekkerit*joo*
Ihmetytti että väkeä oli loppuillastakin niin vähän mestoilla ja danikin joutu soittaa aika pienelle yleisölle, mutta minkäs teet! Oma setti meni kai ihan ok mutta ”muutamia” must piisejä jäi kyllä soittamatta*eiei* Toinen vitutuksen aihe oli se että MD:n patteri päätti sanoutua irti n.20min setityksen jälkeen eli vain murto-osa spektaakkelinomaisesta setistä tuli talteen*nyyh*
Itsellä oli todella hubaa setin aikana eikä paljoa haitannut vaikka lattialla oli max 10henkee, kiitos kuitenkin innokkaille klasarien diggailioille*plur*

Setin jälkeen sitten lähtikin ohjat käsistä ja meno yltyi aika hurjaksi bäkkärillä (josta taltioitua kuvamateriaalia luultavasti tullaan näkemään lähipäivinä)

Superkiitokset ihanalle Mayahille yopaikasta ja karvojen poistosta*hali**pus* sekä Mayan pikku ystävälle kyltymättömästä kielenkäytöstä*slurps*
Kiitokset myös NextAcelle loistavasta ja häröstä seurasta sekä' bileiltana että tänään*lmao*

Kokonaisuutena tapahtuma menee top viiteen*aplodit*
Rocca

#35 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Kivaa oli kaikkiin tutustus taas MUTTA meitsil karkas viinakset käsistä ni pileet loppus mun osalta 12 aikaa laattamiseenn HELVETTI mut kiitti kaikille mukaville ihmisille TTE,Sytytin,Henkka +Sytyttimen kaverit....30 päivä tullaan uudestaan ja koitetaan kummost on olla pileissä selvin päin... KIITOS järjestäjille muuten.....

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

NextAce

#36 • • NextAce Alienated
Ou jee! Olihan ilta*hymy* Orfeus veti kyl niin hyvii klasareita et oksat pois..Harmi ku ei siel tanssilattialla näkyny hirveesti jengii. Orfeuksen setin jälkeen lähtikin sit mopo käsistä..Oli kyl aika helvetin sekavaa sekoilua bäkkärillä*hih* Kiitos Mayahille yösijasta.

P.S. Vittu se proomukuski oli kyl illan/aamun paras*hih*

--
-Alienation-

-----

Orfeus

#37 • • Orfeus

NextAce:

Ei niinku vittu*nauraa kippurassa lattialla*
Pakko kyl tsiigaa duunareiden toimia enskerral lisää*iihhih*
NextAce

#38 • • NextAce Alienated

Orfeus:
---
NextAce:

---

Ei niinku vittu*nauraa kippurassa lattialla*
Pakko kyl tsiigaa duunareiden toimia enskerral lisää*iihhih*

Tosiaan ihan ajan kanssa. Arvaa oonko repeilly tääl väsyneenä tolle jutulle*lmao*

--
-Alienation-

-----

Orfeus

#39 • • Orfeus
Tässä alun 22min mun settii, todella sääli että MD lopetti kun oikee meno alkoi*nyyh*
Orfeus Live@Loco
Orfeus

#40 • • Orfeus

NextAce:
Tosiaan ihan ajan kanssa. Arvaa oonko repeilly tääl väsyneenä tolle jutulle*lmao*

Voin hyvin ymmärtää sillä olen huomannut itsessäni samoja piirteitä

[muokattu 10.4.2004 19:34]