Viltsu:
Virrat päälle, kasetti 1,5cm ulos ilman alaspainamista & pari resetin näppäilyä.
VOILA! Toimi! :D
Helpollapa pääset.. mulla on sellaiset rituaalit, että oksat pois...
1.Ensin peliä koputetaan 5 kertaa oikeaan polveen ja yksi pitkähkö huuliharppumainen puhallus piirilevyyn vasemmalta oikealle.
2.Sitten nopea puuhkaus itse konsolin sisälle. Sitten peli sisään - voimalla, nopeasti perille asti juntaten ja alas painaen niin että 20v vanhat jouset konsolissa oikein kirskuu
.
3.Seuraavaksi kolme nopeaa painallusta virtanappulasta. Harmaa kuvaruutu välkkyy.
4.Eli ei toimi vielä. Peli ylös pohjasta, sitten hieman nätimmin takaisin sisään, hieman sillä tavalla loksauttaen, että se jää hieman ylemmäs... sitten nätti, sievän hento painallus powerista..
*ääh! jos harmaa ruutu tulee yhä [kuten yleensä tulee, ja tässä vaiheessa ollaan runkattu peliä päälle n. 6 minuuttia
] , niin sitten
5.Neljä reset-painallusta hennoin toistuvin painalluksin. Tässä vaiheessa peli yleensä lähtee päälle, tosin vääristyneenä pikselimössönä pitkällä alkumusan piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-äänellä varustettuna. Pelikasetti ulos.
6.Toista kohdat 1,2,3,4,5 tarvittaessa niin kauan, että homma pelaa. joskus siihen menee puolikin tuntia! mutta on se sen väärti kun sen saa sitten toimimaan [siihen asti, että pääsee super mario ykkösessä ensimmäiseen vesikenttään, ja kone leipoo kiinni ja 4. kohdan pikseloituminen ja piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sekä kuvan pysähtyminen astuvatkin jo kuvioon] - ja ei kun alusta taas
Tällainen on minun Nintendoni ja vippaskonstini. Ehkä pitäis hommata tosiaan toimivampi konsoli jostain....
tuo viiden kohdan ohjelistahan kävisi miltei joka pojan seksioppaasta
[muokattu 15.4.2004 13:52]