Club Rage Presents: Wappu The Greatarmageddon (part 2) 30.4.2004 @ Kotka

23 posts, 2 pages, 3,758 views

:D

Posts: 3,707

#1 • • :D
Club Rage pres: Wappu The Great Armageddon (Part 2)

Main Info:

Venue: Heinähattu, Kotka
Date: 30-04-2004
Time: 2100 - 0200
Agelimit: 18
Tickets: 4 (Incl. Cloakroom)

Djs:

Diffás (Millennium, Lti)
Pyros (Resident)
A-Pointter (New Talent)
Survivor (New Talent)
RX (FINRG]

Timetable:

2100->2200 Survivor
2200->2300 A-Pointter
2300->0000 Diffás
0000->End Pyros vs. RX


(Sisään ei pääse enään klo 23 jälkeen)

[muokattu 14.4.2004 23:25]
Spanks

Posts: 789

#2 • • Spanks Löysä P***a
kyllä vain... luvassa psykeä ja muuta herkkuva...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Displacer

Posts: 1,828

#4 • • Displacer
Joutuu ehkä tulee... Tulis ainakin halvemmaks ku säteeseen lähteminen.

Minkäslainen toi Heinähattu on ku en ole tainnu ikinä siellä pyörähtää. Lähinnä että paljon mahtuu porukkaa ja millasen äänentoiston meinaatte hommata.
Vice

Posts: 182

#5 • • Vice Känniääliö

(Sisään ei pääse enään klo 23 jälkeen)



Mikäs juttu tää on?*täh*

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

blender

Posts: 2,552

#6 • • blender Arcade | KAIKU

Vice:
Mikäs juttu tää on?*täh*



ohoh, aika kummallista, oisko se joku että ”elä ota liikaa pohjia” tai ”diffas alottaa sillon” juttu. *ding* (vitsi vitsi ...)
Spanks

Posts: 789

#7 • • Spanks Löysä P***a

Vice:
---
(Sisään ei pääse enään klo 23 jälkeen)
---


Mikäs juttu tää on?*täh*



se on baarin pitäjän oma juttu koska viime kesänä mun synttäreillä meinas bileet loppuu kesken kun porukkaa oli pihalla enemmin kuin ulkona... Tämän takia omistaja suuttui aivan älyttömästi ja meinasi lopettaa bileet kesken... yritän saada sen pois mutta epäilempä ettei onnistu...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Spanks

Posts: 789

#8 • • Spanks Löysä P***a

Displacer:
Joutuu ehkä tulee... Tulis ainakin halvemmaks ku säteeseen lähteminen.

Minkäslainen toi Heinähattu on ku en ole tainnu ikinä siellä pyörähtää. Lähinnä että paljon mahtuu porukkaa ja millasen äänentoiston meinaatte hommata.



se on semmoin ihan minimi paikka... baarin alakerta missä on tilaa istua ja tilaa porata ittensä vaikka kiinaan... *hih*
Ännentoistoks tulee samat mitkä ovat esim das boot bileis eli ihan riittävä niihin tiloihin... henkilömäärästä ei ole tietoa...

[muokattu 15.4.2004 08:29]

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Spanks

Posts: 789

#9 • • Spanks Löysä P***a
kaikki paikalle hillumaa... paikka menee kahdelt kiinni joten bileiden jälkee iltakin on vasta nuori... Party On!!! *jiihaa**aplodit**jiihaa**känni*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Individual

Posts: 10,942

#10 • • Individual HYPNO!

GammaGoblin:
---
Vice:
---
(Sisään ei pääse enään klo 23 jälkeen)
---


Mikäs juttu tää on?*täh*

---


se on baarin pitäjän oma juttu koska viime kesänä mun synttäreillä meinas bileet loppuu kesken kun porukkaa oli pihalla enemmin kuin ulkona... Tämän takia omistaja suuttui aivan älyttömästi ja meinasi lopettaa bileet kesken... yritän saada sen pois mutta epäilempä ettei onnistu...



Saada pois...ööh sen omistajan vai?? Se voi jo ollakin hieman vaikeampaa.*täh**hahjust**nauru*
Individual

Posts: 10,942

#12 • • Individual HYPNO!

diffas:
No kaikkien täytyy olla mestoilla silloin kun mä aloitan ! ;) Ettekste tajua nyt! :))



Soita sä pliiz vaikka iloista, kesäistä haussia noitten polkkahirmujen seassa...
*joo*
Avatar
#15 • • imelä Guest
oon kuullu niin paljon hyvää monelta eri taholta viime vappu kemuista kotkassa et mielummin oon yksin himassa ku tulisin tänne. anteeks mut reps.
Individual

Posts: 10,942

#16 • • Individual HYPNO!

imelä:
oon kuullu niin paljon hyvää monelta eri taholta viime vappu kemuista kotkassa et mielummin oon yksin himassa ku tulisin tänne. anteeks mut reps.



No häh? Nehän oli ihan siistit bileet! (....muistaakseni...*täh* )
Nefertete

Posts: 665

#18 • • Nefertete pile-eläin

diffas:
no mitä lie sit viimevuonna ollut .)



Viime vuonna oli hauskaa, mut tänä vuonna jääneen väliin. *ding*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Aidrian

Posts: 1,799

#19 • • Aidrian Furian Master
voipi olla että Kotka vie voiton Säteen massabileisiin verrattuna, ehkä.. en lupaa vielä mitään. Mut olis henk.koht tuttuja dj:tä lähes kaikki, niin houkuttelis saapumaan mestoille*joo*