Alek Száhala - Säkkijärven happo

47 posts, 3 pages, 11,678 views

Avatar
#22 • • . Guest
Hyväntuulista happoilua!!

*hih*
Tetraveks

Posts: 89

#23 • • Tetraveks
hmm, tempaa tosissaan mukaansa ja vaatii soittamaan yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen *aplodit*
Individual

Posts: 10,942

#24 • • Individual HYPNO!

Ihan A:
Miks kukaan levittää tällästä kakkaa? Melodia oli jostain toisesta biisistä, joku kansanhumppa tai vastaava. Ja kuka ihme täällä muka kirjotti, että tää olis jotain suomi-psykee, huh!



Ei tää nyt ainakaan ole yhtään sen huonompaa kuin se ”hedelmäpelipsyke”, mitä monet Suomisoundin nimissä julkaisee...( Vai miten se nimitys menekään...)
Monessa em. genren biiseissä on alussa ekat 20 sekkaa jotain hauskaa ja loppu mennään sitten sikahalvoilla soundeilla...
Erään nimeltämainitsemattoman projektin biisissä tapaillaan alussa Kraftwerk:in Das Model:ia...Ei näin! *släp*
Eipä silti jotkut vedot on kyllä ihan hauskoja...*nauru*

Mutta hieman off-topikkina voin tunnustaa, että psykestä en mitään ymmärrä ja goa? on mulle yhtäkuin Astral projection. Siinä on musiikin mallia, sano!

[muokattu 7.3.2004 22:18]
liikkuva muna

Posts: 2,652

#25 • • liikkuva muna an egg on the move

Ihan A:
Miks kukaan levittää tällästä kakkaa? Melodia oli jostain toisesta biisistä, joku kansanhumppa tai vastaava.



Iternentissä on aika paljon kakkaa, sitä levittää itse kukin, sinäkin. Ja tuossahan se biisi lukee jo heti otsikossa lähes ymmärrettävässä muodossa.

Ihan A
Ja kuka ihme täällä muka kirjotti, että tää olis jotain suomi-psykee, huh!



Tres kirjoitti.

[muokattu 8.3.2004 08:55]
teemut

Posts: 40

#26 • • teemut
Hahaa, tästä kun sais vielä pitkän version nostatuksineen *aplodit*

[muokattu 8.3.2004 15:00]
liikkuva muna

Posts: 2,652

#28 • • liikkuva muna an egg on the move
tätä on paha lähtee muokkaaman.. ei ole rebirthiä, eikä tätä masterfileä. dääämneissön. enkä uudestaan rävellä tota melodiaa niillä rebirhtin kolkeilla. eieieiei. tuskaa.
Yim

Posts: 180

#29 • • Yim
haha joo kyl hymy nous aika äkkiä korville. *plur* Jooh aivan mainio. Ei tätä biisiä hirveän vakavasti kannata ottaa Ihan A
*iihhih*

--
Perception: Our day-in, day-out world is real.
Reality: That world is a hoax, an elaborate deception spun by all-powerful machines of artificial intelligence that control us.

Howdy

Posts: 7,955

#30 • • Howdy Oldie
Millos unilaulusta saa sen extended version *pahis*
Suuren suuri kappaleen ihailijajoukko kyselee sitä kovasti *hih*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#31 • • ikj Guest

alek száhala:
---
Ihan A:

---
Ihan A
Ja kuka ihme täällä muka kirjotti, että tää olis jotain suomi-psykee, huh!
---


Tres kirjoitti.

[muokattu 8.3.2004 08:55]



ja minä
kala

Posts: 543

#32 • • kala Selfmade Executable
Aikas hauska. *iloinen*
Hyvä tällaisenaan. Lyhyt ja ytimekäs.

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

Hansu

Posts: 481

#34 • • Hansu
Teknisestä toteutuksesta en osaa mitään sanoa, mutta biisin idea... Ymmärrän kyllä että tää on tehty huumorimielessä (ainakin toivon niin), joten ilmeisesti mulla on huono huumorintaju, kun en usko nauravani tälle vaikka olisin kuinka päissäni. No, kukin tyylillään.
¡ Previous post about a year ago !
anis

Posts: 2,451

#35 • • anis
Vitsi tää on hyvä! *nauru*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

QSR

Posts: 67

#37 • • QSR - remember to enjoy every day of your life -
kyllä vanhoista polkista pitäis tehdä enemmän hilpeitä versioita,
niinkuin tää *hih*

--
"Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla."

James Russell Lowell

Placeboman

Posts: 142

#38 • • Placeboman

Hansu, 13.3.2004 11:36:
Teknisestä toteutuksesta en osaa mitään sanoa, mutta biisin idea... Ymmärrän kyllä että tää on tehty huumorimielessä (ainakin toivon niin), joten ilmeisesti mulla on huono huumorintaju, kun en usko nauravani tälle vaikka olisin kuinka päissäni. No, kukin tyylillään.



No et oo ainut.Kun on joku 20 vuotta kuullu näitä huumorijuttuja ni ei oikeen jaksa,varsinkin ku se on aina joku lasten,tai kansallislaulu mistä tehdään se iänikuinen "huumoriveto"......noh,tämmöstä tällä kertaa.......mielipide tämäkin *vink*

--
Don´t forget to be the way you are......

jjkobsson

Posts: 959

#39 • • jjkobsson
Linkki väittää ettei olisi oikeuksia filuun...

--
||jjkobsson||

leka

Posts: 373

#40 • • leka anteeksi olen eläin
aiheuttaa sopivasti takaraivossa kummia hapohtavia aatoksia...kivaa settiä*nauru*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-