Sunnuntailaskut 7.3.2004 @ Helsinki

23 posts, 2 pages, 2,765 views

Entropy

Posts: 264

#1 • • Entropy tekno kuuluu kaikille
Entropy esittää:

S
U
N
N
U
N
T
A
I
L
A
S
K
U
T


Helsingin Alppipuistossa tänä sunnuntaina 7.3. klo 14-20.

Mäenlaskua, musiikkia, kasviskeittoa, chaita ja tulta lämmittämässä. Auringonpaistetta odotellaan klo 14 alkaen. Hämärän koitossa mahdollisesti tulenpyörittelyä (lamppuöljyä järjestäjien puolesta). Tilaisuus jatkuu korkeintaan klo 20:een, väkimäärästä riippuen.

Rauhallista ja menevämpääkin biittiä tarjoilemassa:

Mainio
Luomuhappo
dj Daniel
Huopis
Puoskari
Tim Thick

Omat pulkat ja aurinkolasit mukaan!

Huom! Säävaraus, eli jos sataa niin tilaisuus perutaan.

[muokattu 5.3.2004 13:42]

--
:: tekno kuuluu kaikille ::

DiamonDie

Posts: 676

#2 • • DiamonDie mediahippi
Kuulostaa ihan metkalta, pitänee pistää harkintaan. Haluaako joku lainata pulkan tai liukurin?-P
McSulatejuustot7

Posts: 16

#3 • • McSulatejuustot7
miks tonne pitää ottaa aurinkolasit mukaan?
*hymy*

Posts: 322

#4 • • *hymy*

DiamonDie:
Kuulostaa ihan metkalta, pitänee pistää harkintaan. Haluaako joku lainata pulkan tai liukurin?-P



Jätesäkillä laskee alas aikas lujaa kans. Kannattaa kokeilla, ainoo huono puoli et peffassa alkaa tuntuu jos matkalla tulee möykkyjä *iloinen* Tää kuulostais kyl lepposalta tavalta viettää sunnuntai päivää..
Entropy

Posts: 264

#5 • • Entropy tekno kuuluu kaikille
Lisäys soittajalistaan: Tim Thick

--
:: tekno kuuluu kaikille ::

FreeMan

Posts: 48

#6 • • FreeMan
Kait sinne on pakko tulla pulkkailemaan jos ei oo kauheen paha darra, ja autoa pystyy ajamaan :))
Avatar
#7 • • Taika Guest
Pakko päästä testaamaan mun tuliterä punainen pulkka!*juonittel*
Hupsu

Posts: 1,005

#8 • • Hupsu
Kohta tänne.

--
Päivän mietelause?

technetium

Posts: 170

#9 • • technetium

Taika:
Pakko päästä testaamaan mun tuliterä punainen pulkka!*juonittel*



Ferrari!!*piis*
sts

Posts: 7,969

#10 • • sts Sama pyynti aitta!
Oli ultra kivaa kiitti \o/

Ja sain tehtyä päivän hyvän työn löytämällä kännykän hangesta ja palauttamalla sen oikealle omistajalleen \o/

Mutta oli tosi nastaa nähä paljon tuttuja kerralla :)
DiamonDie

Posts: 676

#11 • • DiamonDie mediahippi
Entropy järjesti jälleen kerran loistavat bileet, tosin tällä kertaa taisi olla ansioita muillakin tahoilla. Kuvia: http://maija.irtie.org/sunnuntailaskut/

P.S. Saisi bileissä useamminkin olla tuollaista keittoa tarjolla.
Avatar
#12 • • Cera Guest
Oli kyl niin siistii. Joka sunnuntai vois olla tällästä. Tollanen sää. esim.
kilobitti

Posts: 2,419

#13 • • kilobitti 1-2-3 techno
oli kyllä huipputapahtuma*iloinen* ensi kerralla ilman väsymystä ja krapulaa*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

display23

Posts: 3,069

#14 • • display23
mulla oli kanssa pirun hauskaa...tosin ei oltu kauhian kauaa mut jalka kerkes kuitenkin jo nyrjähtää*sars*
Avatar
#15 • • Taika Guest
Kruunasi kyllä viikonlopun, harvemmin sitä on mahdollisuus tanssia lumihangessa auringon paisteessa..*hymy*
Ja pääsi pulkkamäkeenkin vaikka seurauksena siitä oli musta silmä*iloinen*
Uudestaan!*aplodit*
1975

Posts: 13

#16 • • 1975
Oli muuten hyvä juttu, jee!
UnityF

Posts: 15,721

#17 • • UnityF joo just se
Oli kyl tosi kivaa tanssii pitkään ulkona ihan musiikin soidessa.. aivan mahtava!!! *jiihaa*
Oli kyl hauskaa.. lisää tälläistä.. Moni otti siellä kuvia onko kellään tietoo päättykö niitä lisää nettiin? jos niin minne.. Olis kivaa nähä kun ulkobileet on kummiskin talvella aika special.. *plur*
sts

Posts: 7,969

#18 • • sts Sama pyynti aitta!
oha niit elixiriaan kato pastettu, kato tää ei oo kumminkaa psyheebofoorumi... Kandee lukee sielt ku suurin osa jengist oli kumminki psyheeboi :)
Texx

Posts: 650

#19 • • Texx ^_^
Jooh mä en muistanu et ainii tännekki voi kirjotella (: Unityf sust on mulla yks kuva otettuna ja se ja muut kuvat löytyy; http://koti.welho.com/ksarlin2/Alppari/
Jos joku ton linkin on saanu käsiinsä ennen tätä postausta niin kantsii silti kattoo kuvat uusiks, siel on n. 20uutta kuvaa :)

Nii ja kiitti oli kivaa <3

--
*piis*

Avatar
#20 • • Taika Guest

Texx:
Jooh mä en muistanu et ainii tännekki voi kirjotella (: Unityf sust on mulla yks kuva otettuna ja se ja muut kuvat löytyy; http://koti.welho.com/ksarlin2/Alppari/
Jos joku ton linkin on saanu käsiinsä ennen tätä postausta niin kantsii silti kattoo kuvat uusiks, siel on n. 20uutta kuvaa :)

Nii ja kiitti oli kivaa <3


*hahjust*
Söpöjä kuvia..Näytän ihan siltä kuin oisin viikon pyörinyt jossain katuojassa*nauru*