Laserpoint 2003 28.02.03 @Vanha

196 posts, 10 pages, 43,664 views

blade

#161 • • blade Otus.
Yli 200 kuvaa sekä 15 pientä video pätkää tulee sitten huomenna. Liekkö tämä kuvaaja ollut humalassa hieman koska kaikki ei oikein onnistunut ja osasta tyttöjä ei näy kun perä ;)

133MB oli "vain" tavaraa.. lisää olisi mahtunut paljon mutta akku loppu :(

Ja kamera oli nostanut iso 200 että kohinaisia kuvia :( mutta tosiaan huomenna ne sitten...

[muokattu 1.3.2003 19:05]

--
Energy.

Youzo

#162 • • Youzo viidakkovekara
Yleensä parhaat bileet on ollut , kun ei ole odottanut mitään niiltä.
Mulla oli kyllä paha aavisus näistä LP-bileistä,
kun niitä oltiin mainostettu aninakin joulukuusta asti.
Jätin tämän väliin.
Tulee liikaa porukkaa ja mitä hirveintä on jonotus talvipakkasessa peliverkkarit päällä.*nuha*
Norbert^

#163 • • Norbert^
herh..olihan siel iha jees meno. Laser oli iha paras kyl. Piti aluks vaa tsiigaa sitä*joo* Orkidea ja Tab loisti *ökkö*

--
Norbert^

S-T

#164 • • S-T Pieni
Oon aina ollu sitä mieltä että se, että onko kivaa on omasta yrittämisestä kiinni *hymy*

Joo kyllä - jono ovella kusi, tietyt oli epäkohteliaita, sisällä oli tungosta (ainakin paikoitellen)....

Mutta ton kaiken unohti aika hyvin kun tapasi pitkästä aikaa mooooooonta tuttua ja monta uutta tuntematonta. Tuon unohti myös hiki selkää pitkin valuessa tanssilattialla (kyllä sieltä aina hyvän tilan löysi jos piti silmät auki). Tuon unohti kun näki monia hymyileviä kasvoja.

Erityiset kiitokset: Ritva (kiva kun pidit puoliani koko illan ;), Jonna, P&N, se kiva hymyilevä tyttö joka jakoi vesilasin kanssani lavan edessä *plur*

--
Pieni on kaunista.

[Nuclear]

#165 • • [Nuclear] el aprendiz
Ihmiset taas haukkuneet tota Vanhan 4-point-saund-systemii, niin en tiiä johtuuko Elacineista vai mistä, mut ei se ihan puurolta kuulostanut...itseasiassa yllättävän vähän*ding*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

#166 • • ikj Guest
voivoi teijä kanssa,oisitte tullut ennen 10'ntä niin ei ois tarvinnut jonottaa*hymy*...ja sillon oli viel kivasti tilaa tanssii..
S-T

#167 • • S-T Pieni
[Nuclear]:

Ihmiset taas haukkuneet tota Vanhan 4-point-saund-systemii, niin en tiiä johtuuko Elacineista vai mistä, mut ei se ihan puurolta kuulostanut...itseasiassa yllättävän vähän*ding*

Huomasin saman.. Itselläni taisi olla ensimmäistä kertaa elacinit vanhalla eilen ja pistin merkille että ääni kuulosti varsin hyvältä aiempiin muistikuviin verrattuna...

--
Pieni on kaunista.

Illustrator

#168 • • Illustrator
En ollu itte paikalla, mutta kattelimpa noi klipit. Ei oo muuten ensimmäinen kerta ku Harrilta ja Tonylta anellaan "encoree". Hyviä ku ovat ni ei voi mitään.*super*
#170 • • Cera Guest
BlueWind:

Erityiset kiitokset: Ritva (kiva kun pidit puoliani koko illan ;),

*pihkassa*
pr0ton

#171 • • pr0ton mörökölli
tjoo.. ei niin erikoiset bileet..imo.. esim. rush ja säde oli parempia. onneks jokaisella on omat mielipiteensä ja tämä on vain yksi niistä. ja kiitos capricolle, joka myit ennakkosi mulle. ilman sitä olisin ilmeisesti jäänyt ulos. *eiei*

edit: tosin neon&proteus pelasti illan. ja ne kaikki ihanat uudet ja vanhat tuttavuudet joita oli ilo tavata *plur*

[muokattu 2.3.2003 00:35]

--
onks kaikki oke? oooookke.

illusion

#173 • • illusion team-sauna :D
Ei tarvinnu jonotella, olinkin jo klo20.30 ovella*nauraa*
Alku ilta menikin tuttujen kans jutellessa, KIITOKSET kuuluu PROTEUKSELLE/NEONILLE*joo* Pelastitte illan *hymy**hymy*
Insomnia

#174 • • Insomnia Haahuilija
Joo-o, turha mun on enää valitella ku lista on aikasta sama kuin muilla.... Laserit oli kyllä aika samat kuin futuressa ehkä muutama pointteri lisää mut todellakin odotin paljon lasereilta....

Plug:

Oonkohan ainoo jolla on ikävä Rushin kemuja? Proteus, Neon ja makasiinit. Kyllä.*super*

olin yhdissä rushin bileissä ja tykkäsin niistä *hymy*

[muokattu 2.3.2003 16:28]

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

Germitbiili

#175 • • Germitbiili Ihmepoika
Traditio:

Yleensä parhaat bileet on ollut , kun ei ole odottanut mitään niiltä.
Mulla oli kyllä paha aavisus näistä LP-bileistä,
kun niitä oltiin mainostettu aninakin joulukuusta asti.
Jätin tämän väliin.
Tulee liikaa porukkaa ja mitä hirveintä on jonotus talvipakkasessa peliverkkarit päällä.*nuha*

jep juu onneks olin väsyny ja en jaksanu lähtee.....ei menettäny mitään ja vähän samat aavistukset mullaki oli että väkee on tulos paljon!!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

Howdy

#176 • • Howdy Oldie
päivänsäde:

Näköjään ei pidä odottaa liikoja.. lpointti oli aika huono.. olisin toivonut parempaa.

JA SE SAAT...N KUULUTUS/JUONTO..
*dissaa**dissaa**dissaa*

Proteus ja neon piti kuitenkin hyvin tason yllä ja teki siitä illasta 16-18 euron väärtin. kiitos pojille. *sydän*

porukkaa oli kuitenkin ihan liikaa.. orkidea oli ihan jees, mutta kun sitä ei hirveesti tuollaisesta lässytilässytistä pidä. *hmph*

no joo.. onpahan sekin nyt nähty.. silti haluan vielä ylistää parin viikon takaisia glorian pippaloita.. *plur*
siinä oli jotain mistä kannatti maksaa..

*ökkö*

[muokattu 1.3.2003 18:30]

VEIT SANAT SUUSTANI ... Liikaa jengii ... häröilijöitä mitkä töni kokoajan ... otti pannuun ... ja ne laserit nyt ei niin kauheen mahtavat ollu ... odotin jotain muuta ... ehkä sitä vaan odotti liikaa ... tiedä sitä ...
*plur*

--
Käpy vailla vertaa

keijukainen

#177 • • keijukainen kiksumurmeli
Juup...ei ollu kauheen kummoset bileet...Ite tykkäsin Orkideasta ja Perwert kuulosti kans ihan kivalta.Protskuu ja Neonii vaan ei enää jaksa (vanhuus ei tuu yksin)...Mut kiitokset kaikille ihkuille kavereille (etenki kouvolan porukalle) *hymy*...Oli kiva nähä kaikkii *hymy*
seuraavia bileitä odotellessa *ökkö*

--
*seepla*

#178 • • Dorka Guest
pettymys oli suuri, taitaa jäädä viimeiseks laserpointiks *poks*

Positiivista oli kyllä proteus&neon ainoa joka ei pettäny vaikka en olekkaan hc fani *ding* Tapsan vanha techno setti ei lämmittäny, mutta onneks Club Empire / Unity seuraavana päivänä paikkas tuon *plur*

*ökkö*
Howdy

#179 • • Howdy Oldie
avb:

No olihan ne vähä lässyt bileet*nukkuu*,mut iltaa myöten pidot parani.....*ökkö*

Mainiosti sanottu *nauru* --- allekirjoitan .. see ya tomorrow..

--
Käpy vailla vertaa

#180 • • Taika Guest
Tjaah, ei ollut mitenkään erikoisen mieleenpainuvat bileet..Mut sainpahan uuden lelun itselleni joka taatusti otetaan hyötykäyttöön!*hih*

Perwertiä tuli kuunneltua kauiten, muuten pakenin tungosta portaikkoon josta sitten järkkärit tuli ajaan mut pois kun kello läheni neljää*nauraa* Olisi harmittanut lipun hinta jos en olis nähnyt teitä kaikkia ihquja kavereitani, oli NIIIIIN kiva nähdä taas*sydän* Bilehile(m) ja koko Kvlan porukka, RogerRoger, Kiti, Mark, tussu, Hanna(t) ynnä kaikki muut -*sydän**sydän* Ja erityisesi LostM, sun kanssa on aina niin mukavaa jutella vaik tahtookin välillä mennä "liiankin" syvälliseks" *vink*Ja Team Täystuho:n toiselle jäsenelle, otetaan pian uusiks!;D

Nyt on mulla tauon paikka, Tiestos nähdään..*joo*

Tai niinhän mä kuulemma luulen..*vink*

[muokattu 3.3.2003 10:28]