Laserpoint 2003 28.02.03 @Vanha

196 posts, 10 pages, 43,712 views

[Nuclear]

#141 • • [Nuclear] el aprendiz
Avernian:

Proteus ja Neon rokkasi sukat jalasta ja paidan päältä, Orkidean setti oli ihan miellyttävä, mutta Perwert, kuten live-showt yleensä, parhaimmillaankin keskinkertainen.

Mun mielest Orkidean setti oli pirtee...Protsku ja Neppari veti taas "sitä samaa"...onkohan mun kuulossa sit jotain vikaa
*täh**plur*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

-crystal-

#142 • • -crystal-
valivali..mulle tuli melkein kylmä siellä tuulettimen edessä..hrr!*hih*ei tullut edes tanssiessa hiki,häh?no ehkä oli aika tsilli meno tällä kertaa..*heiii*
ATD

#143 • • ATD
no onneks en sit menettäny oikeestaa mitää ku en päässy paikalle.. Future Planetis kävin eli ilmeisesti tuli toi meininki nähtyy sillon ihan tarpeeks hyvin..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

lostgone

#144 • • lostgone
Jotenki must tuntuu et mul o parempi bilefiilis tänään paikallisessa teinihelvetissä q eilen Vanhalla. *eiei* Perwert vai mikä se ny olikaan oli must ihan kivan kuulosta, mut ei se oikein toiminu tuolla.. ehkä hommaan levyn q joku siin kuitenki oli erilaista. P&N: oon kai nähny jo liian monta kertaa ettei jaksa innostaa.. tai sit mä oon tullu vanhax.*hmph*
Ja se oli must varsin outoa et siel oli sisällä myös ni paljo muuta q bileporukkaa, ja sit ne jotkut örvels ni ihanasti siel lavalla*possu*.. biletä ny siellä.. Ja valitetaan ny niistä Lasereistaki.. Ei ollu kovin erikoista.. valivali.. mut en näytä olleen ainoa pettynyt.
Ja vois laittaa kaksi ovea auki, et ennakkolipun ostaneet pääsee sisälle q o nähny ni paljo vaivaa et on ostan lipun etukäteen.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

#145 • • tuntematon Guest
Dee

#146 • • Dee ass-shaking sista
No ei siel nyt noin kauheeta ollu! mulla oli ainaski tosi kivaa vaikka porukkaa olikin ihan liikaa ja känniset ukot yritti kähmii... *dissaa*
mut tanssilattialla hyvä meininki ja orkidea=*sydän**plur**sydän*

--
one love

HzO

#147 • • HzO 9mm burana auttaa
Jup aika samanlaiset fiilikset oli mulla ku edellisillä. Ilta näytti menevän päin veetä ku kävin alku illasta vessassa ja siellä joku narutukka jukka yritti haastaa riitaa kaikkien kanssa. No kyl mäkin sain osani. No tanssilattialla oli ihan jees fiilis ainakin orkidean aikana vasemmassa etunurkassa. Siellä oli tilaa koko illlan. Pointtereita imo ei tarvitsisi jakaa. Ku aina on jengii joka tajuaa että vittu tällähän voi osoittaa jotain silmään ja melkein tauotta. Varmaan dj:tä vitutta ku sata pointteria osiottaaa suoraan silmään.

No bileet oli kyllä lopulta ihan käymisen arvoiset, mutta tuskin mua näkyy enää k 18 bileissä after all.

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

#148 • • hyperventilaatio Guest
Ei nyt aivan kelvottomat kemut olleet, mut kyllä odotukset oli paljonkin korkeemmalla. En oikein saanu bilefiiliksestä kiinni, meni vähän seisoskeluksi. Ja väkee aivan liikaa, ei mahtunu bilettää kun vasta lopuksi, ja sit kun just sain fiiliksen päälle, niin bileet jo loppukin. Ja noist lasereista ois kyl saanu enemmänkin irti.
Sambo

#149 • • Sambo
No ainaki P&N setti oli vanhaa tuttuu hyvää kamaa. Eikä siel ny paljo liikaa jengii ollu ei muuta ku etee vaa kyl siel tilaa riitti.*joo*
Ois voinu olla enemmän lasereit. Perwert oli kyl iha p.....st.*dissaa*

Hitto ku tuli oltuu siin P&N setin aikaa metrin pääs kaiuttimist korvat tinnittää vielki.*poks*
#150 • • tuntematon Guest
Eikös se oo vähän niin et mitä suuremmat ennakkohehkutukset, sitä helpommin pettyy...(?) hm. *justjoo*
Illustrator

#151 • • Illustrator
Oonkohan ainoo jolla on ikävä Rushin kemuja? Proteus, Neon ja makasiinit. Kyllä.*super*
#152 • • quba Guest
P&N setti oli kyl hyvä, Orkidealta kans ihan hyvä. Se live-hommeli oil kyl vähän pöhpäh *hmph* Tuuletus-hommelille plussaa annan. whii.... *hymy*
HzO

#153 • • HzO 9mm burana auttaa
Sambo:

Hitto ku tuli oltuu siin P&N setin aikaa metrin pääs kaiuttimist korvat tinnittää vielki.*poks*

Joo varmaan oli korvatulpat messis jos ei ni voivoivoi.

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

#154 • • tuntematon Guest
jesjes..kiva kiva, orkidea oli aika *super* varsinkin vikat acid biisit mitä se heitti...dr bone/efo settii oli kivaa kuunnella, kun rupes pikku hiljaa ahdistaa tuol isos salissa....*piis*
#155 • • yana Guest
LostM:

Ja valitetaan ny niistä Lasereistaki.. Ei ollu kovin erikoista.. valivali..

ei kovin erikoista?? oltiinkohan me samois bileis. ei taidettu.

harvoin näkee suomessa noin siistii lasermeininkii
1ncarnation

#156 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
perwert oli kyl vahan....huono *eiei*
missasin puolet orkideasta joten olen vahan pettynyt *hmph*
koska se mita kuulin oli ainakin hyvaa *joo*
----
jonottaminen perseest...liika ihmisii..
joten ei paras mahdollinen illan vietto
*ding*
----
tast lahtien ajattelen et kayn vaan "Orkidean bileis"

*plur*

[muokattu 1.3.2003 18:11]

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

lostgone

#157 • • lostgone
yana4000:

ei kovin erikoista?? oltiinkohan me samois bileis. ei taidettu.

harvoin näkee suomessa noin siistii lasermeininkii

Voi olla et mul oli liian kovat odotuxet q en lasereissa aikasemmin o ollu, mut ne ei kauheest eronnu viimeaikasist vanhan bileist, niin siitäkin voi olla eri mieltä, *hmph* mut ei mua sytyttän täl kertaa. Onnex oli kuitenki hyvii frendei paljo paikal, ni ilta meni muuten rattoisasti.
Ps. mut toi laserpointteri o kiva lisä mun lelulaatikkoon*nauraa* monta ideaa sen "hyötykäyttöön"..*voiei*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

päivänsäde

#158 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
Näköjään ei pidä odottaa liikoja.. lpointti oli aika huono.. olisin toivonut parempaa.

JA SE SAAT...N KUULUTUS/JUONTO..
*dissaa**dissaa**dissaa*

Proteus ja neon piti kuitenkin hyvin tason yllä ja teki siitä illasta 16-18 euron väärtin. kiitos pojille. *sydän*

porukkaa oli kuitenkin ihan liikaa.. orkidea oli ihan jees, mutta kun sitä ei hirveesti tuollaisesta lässytilässytistä pidä. *hmph*

no joo.. onpahan sekin nyt nähty.. silti haluan vielä ylistää parin viikon takaisia glorian pippaloita.. *plur*
siinä oli jotain mistä kannatti maksaa..

*ökkö*

[muokattu 1.3.2003 18:30]

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

Roger Roger

#159 • • Roger Roger Kentti
Ei mitkään maailman parhaat bileet (aivan hitosti liikaa ihmisiä ja se äänentoisto...), mutta ihanat tutut (taisitte tällä kertaa yllättyä *pahis*)
Erityiset kiitokset: Avernian, H, Howdy, Mark, migmig, Nokua, Unity(f), shiva, Taika, Tussu ja Vaeltajatar. Ja toki muille tutuillekin (myöskin niille, jotka eivät ole rekannu tänne VIELÄ!)*sydän*.

Meidän kuvat tulee sitten myöhemmin (vaiheessa, kuten aina)

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät