<< Säde 5 Years >> 30.4-1.5.2004 30.4.2004 @ Helsinki

372 posts, 19 pages, 72,692 views

illusion

#181 • • illusion team-sauna :D
tänään on taas Säteen*sydän*aika *jiihaa*
illusion

#182 • • illusion team-sauna :D
PALJON ONNEE 5vuotiaalle Säteelle*sydän* *jiihaa*
Kaizu

#183 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Näyttäis pahasti siltä, että reissuun lähdetään yksin ja vielä molempina iltoina *nyyh* voi elämän karut kävyt *uuh*

[muokattu 30.4.2004 16:33]

--
PaartiPaarti

_zulik_

#184 • • _zulik_

Kaizu:
Näyttäis pahasti siltä, että reissuun lähdetään yksin ja vielä molempina iltoina *nyyh* voi elämän karut kävyt *uuh*

[muokattu 30.4.2004 16:33]

*lohduttel* no voi sua,, älä suree,, minä tulen ja pelastan sut!! *plur*
hauskaa vappua!! *piis*
p.s.älä hämää et kuitenkaan tunne mua *plur*,, itse asiassa minäkän en tunne sua*plur*!!!!!!!!!!!!

--
Teoriassa: ensin ajatellaan ja vasta sitten toimitaan!
Kuitenkin: ensin tehdään ja sitten mietitään miten näin pääsi käymään.

Kaizu

#185 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Noh ehkä täst sit ihan kivaa tulee *hih*

--
PaartiPaarti

_zulik_

#186 • • _zulik_

DJioni:
Timetable:

Pe 30.4

20.00-22.00 EEWOL

22.00-23.00 TRITON

23.00-00.15 BLENDER -LIVE-

00.15-01.15 FRIIK

01.15-02.15 NEON

02.15-END PROTEUS, KRIS KYLVEN and members of RELIC

La 1.5

20.00-22.00 EFO

22.00-22.30 IONI

22.30-23.30 PROTEUS

23.30-00.30 NEON

00.30-01.15 ARCTIC MYSTERY -LIVE-

01.15-END FRIIK vs TRITON

jep..jep pitäis muistaa *iloinen*

--
Teoriassa: ensin ajatellaan ja vasta sitten toimitaan!
Kuitenkin: ensin tehdään ja sitten mietitään miten näin pääsi käymään.

Dorsai

#187 • • Dorsai Hou hsi'cheng 'chien pen
16min säteen ja fiilikset sen mukaiset, tosin varmaan vasta triton:in kohdilla eksyy itse juhliin, mutta tässä kyllä odotetaan mahtavaa musiikkitarjontaa

--
\"..... I stand alone
I am warrior born
I bleed for my cause, and mine alone\"

kaloriina

#188 • • kaloriina
NIIN TÄÄLLÄ...ei kyl varmaa pääse pe, mut la senki edest..oujeah..*jiihaa*
sakin

#189 • • sakin
vitun asiaa. jollakin tavalla mun on pakka sanoo ett triiton hoiti homman kotiin, muut teki mitä pystyivät mut tää meidän sälli kiusas ihmisia aivan hullulla tavalla...

tasasta ”150 bmp” ja välillä meinas mennä mättölkiksun puolelle ja jengi oli menossa todellakin pitkin seinii.. herran jumala !!! illan kunkku oli TRITON... !!!

ville laitto itselleni hiukan vierasta HC tulemaan koko setin ajan.. fiilistelin mutten päässyt oikein meininkiin mukaan.... en tykännyt tost setistä. ei millään pahalla, onneks ”suurin” osa tykkäs...

loppu meni sit kännin puolelle..joten EI ihmeempiä muistikuvia siitä stiten.
hop hei :D

bussi matka oli aivan KURKO ++++ tää meidän kuski on äijä paikallaan. ASIAA !!!

S.
Lauruska

#190 • • Lauruska nihkee
todentotta, illan kunkku oli triton! meitsiin uppos ihan täysin.

Laurun ekat säteet oli positiivinen yllätys. Ihmiset oli jopa KIVOI paitsi narikkamies joka esimerkiks pyysi nähä mun henkkarei uusiks koska oli heittäny jonkun mun näköisen aiemmin pihalle, ja luuli et olin antanu henkkarini jollekki toiselle, että sillee *ding*

ja mitä bussimatkasta voi sanoa....vroom vroom :o
Me taidettii kaverin kanssa olla vähän ulkona touhuista, mutta sou, ihan hauskaa silti
Zwek

#191 • • Zwek
Saanko lipun ovelta tänään ja mitäs ne maksaa?
Nemes

#192 • • Nemes Balearium
Oli kyl tällä kertaa todella hauskaa... Paikalle oli taas saapunu tosi hyvin jengii... Tritonin setti oli kyl niin loistava *nauru* ja sit blenderi kyllä yllätti ihan täysin, setti toimi ihan kympillä... Sit lopuks vie Proteus Featuring Members Of Relic And Kris Kylven On Electronic Drums toimi muhun ainakin tosi hyvin. Oli hauskaa katottavaa ku pojilla oli lavalla kivaa *plur* *plur* *plur*
Väne

#193 • • Väne asennewamma

Zwek:
Saanko lipun ovelta tänään ja mitäs ne maksaa?

Eiköhän noita lippuja vielä tänäänkin saa siitä ovelta. Ja hintahan oli se 10e/pvä.

[muokattu 1.5.2004 10:05]

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

JustinSan

#194 • • JustinSan Nullius in verba
*sydän* Hii, olipahan muuten loistokkaat bileet *jiihaa*

Yhden aikaisempiin kommenteihin, triton oli päällikkö *hymy*
myös blenderin setti oli loisto hieman ehkä oli volyymiä reippaanlaisesti tai jotenki tuntui vain tulevan eardamagee, mutta muuten kyllä oikein mainio setti
ja neon ei pettänyt taaskaan, varsinki se setin alku oli aivan loisto *aplodit*

ketä ne yläkerrassa soittaneet oli? heittivät aikaa hauskaa tavaraa, varsin..öh..vappuista *hih*

Ja tänään lisää *jiihaa*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

lohikarme

#195 • • lohikarme RitariVittupää
Eka päivä meni *känni* En muista loppuillasta mitää, mut kai mulla kivaa oli *nauru* Tänään sit selvinpäin ja kamera valmiin *jiihaa*

Ps: Ja se tyttöjen peppujenpuristelu ei lopu vaikka olenkin selvinpäin *wirn* *nauru*

--
Qualis artifex pereo

Dorsai

#196 • • Dorsai Hou hsi'cheng 'chien pen
Nyt kun koettu ensimmäinen puolikas säteestä niin jäi erittäin hyvä fiilis päälle, mitä nyt välillä tuli mieleen että yrittääkö ne tappaa, kun niin hyviä settejä heittävät.

Ikävä kyllä en kuullut Eewol:ia, mutta jos soitti edes puolella siitä mitä muut niin varmasti olisi ollut kuultavan arvoinen setti
Triton oli ensimmäinen jota kuultiin ja heti tuli olotila että nyt on päästävä lavalle..ja Blender:in setti oli suorastaan mahtava, mitä nyt kunto loppu kesken itseltä niin joutui vain heilumaan.
Friik:in setin aikana tuli suurimmaksi osaksi istuttua ihan suosiolla vaikka helmiä tulikin kokoajan ja Neon heittikin sitten semmoista että hyppimään oli päästävä ja taisi aika monella muullakin olla samanlaisia ajatuksia..
Proteus heitti hieman ei niin makuuni olevaa settiä, mutta kyllä siinä fiilikset pysyivät vaikka aloitus näytti olevan hieman hankalaa..

Mutta nyt odotellaan toisen päivän antia ja katsotaan mitä tuleman pitää..
kiitokset nyt jo kaikille joilla oli fiilistä hyppiä, varsinkin parin naishenkilön liikehdintää oli ilo katsella..

ja olisi kiva saada noita settejä taas jonnekkin latailtavaksi, varsinkin PROTEUS, KRIS KYLVEN and members of RELIC, että saisi kuulla sen nyt vähän virkeämpänä, sillä taisi kaikilla olla vähän väsy siinä vaiheessa ja itselläni ainenkin se kuuntelu ei ollut enää tärkeimmässä asemassa..

MUTTA TÄTÄ LISÄÄ TÄNÄÄNKIN

--
\"..... I stand alone
I am warrior born
I bleed for my cause, and mine alone\"

JustinSan

#197 • • JustinSan Nullius in verba

fallen angel:
Kukkuu*plur* Vähänks kivaa kun säteet on kaks päivää*jiihaa*

superfunky *piis*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

[zuho]

#198 • • [zuho] Team Jorma
Jeps... Ny tuli vietettyy pe säteis ja aivan mahtavaa oli *jiihaa* Tosin itselläni humalatila oli hieman liian korkea *känni* Illan kohokohta oli kyllä ehdottomasti Protsku, relicin äijät ja Kris Kylven... Aivan mahtava setti !!! *aplodit* ja tänään jatkuu *iloinen* (toivottavasti vähän selvemmissä merkeissä *blush*)

--
-Juho

Twilight

#199 • • Twilight
Triton oli kyl illan parasta antia mielestäni..

Häiritsikö ketään muuta se helvetinmoinen määrä lasinsirua lattialla? Tuntui kuin olisi tanssinut kengät täynnä kiviä *eiei*
UnityF

#200 • • UnityF joo just se
*sydän*SÄDE*sydän*

NEON..!!!!!*sydän* ja se sun vika biisi.. KIITOS..nomic- falling star mä itkin,huusin,tanssin, olin enemmän kuin onnesta sekaisin, kiitos todella paljon ohhoh.. Se merkitsi mulle enemmän kuin paljon, en ikinä elämäni aikana varmaan unohda sitä hetkee kun se alkoi soimaan.*sydän*KIITOS.*sydän*

Kiito myös kaikille muille illan dj:lle ja artisteille... oli aivan mahtavaa.. tosin mun humalatilasta johtuen niin en oikeen paljoo päässy tanssilattialle tai jos pääsin niin en pysyny pystyssä.. *blush*

Mut tänään jatketaan samaan mallin...!!!
tänään mulla on noin 15 nomic:in levyy myynissä 5e kpl... vain nopeat kerkiävät.. *vink*

[muokattu 1.5.2004 13:11]