Dimitri From Paris ´a Night At The Playboy Mansion´ 18.4.2004 @ Helsinki

28 posts, 2 pages, 6,430 views

lemonix

Posts: 68

#21 • • lemonix Sitruuna
Aivan mahtavaa,

Olin niin yllättyny kuinka täynnä mesta oli ja kaikilla oli hauskaa eikä tietoakaan huomisesta *plur*

Kuten legenda kertoo ei kukaan tiedä mitä levyä seuraavaksi tulee kun dekkien takana on Dimitri From Paris joka pelasti illan ja tän paivän.

Todella kunnioitettavaa cd-mixausta, ehkä tulossa trendi

Milloinkohan nähdään Dj Pippi suomessa *hih*

--
- hassi mikä hassi -

Axicon

Posts: 8

#22 • • Axicon
Dj Pippi kuuluu vanhaan ystävä piiriini ja on soittanu kerran Nylonissa :)
Leppäkerttu

Posts: 225

#23 • • Leppäkerttu
Dimitri from Paris is God and last sunday I was in heaven*heiii* Todellaki ei puutu enää kun saatais Pippi Suomeen. Siinä on kans yks sankari..*joo*
Muhun uppos kyl Dimitrin koko setti ihan kybällä ja jos en ihan väärässä ole olin huomaavinani, että Dimitri muisteli soittaa muutaman dj Pippin biisinki.. Ah! Lisää tätä, oli parhaat bileet ikuisuuksiin*plur*
antOn°

Posts: 1,094

#24 • • antOn° 02200
Kadonnut Dimin keikalla tavaraa! Jos löysit aamulla taskustasi sinne kuulumattomia esineitä, jotka täsmäävät allaoleviin tuntomerkkeihin, niin otathan yhteyttä. Tavara on sinulle arvotonta ja kortit jo käyttökelvottomia. Tahtoisin kuitenkin omaisuuteni takaisin. TNX!

METALLINEN PANKKIKORTTIKOTELO (lahja pikkusiskolta)
NORDEAN KORTTI (suljettu tällä hetkellä)
HKL BUSSIKORTTI (voimassa enään tämän viikon)
MAKUUNIN VIPKORTTI (suljettu tällä hetkellä)
KÄTEISTÄ RAHAA 30-40 (who cares)
+ JOITAIN KUITTEJA TMS. PAPEREITA

antOn +358(0)40 74 44 242
Avatar

Posts: 86

#25 • • Unknown
hehehe.. antOn et kait vaan ollut *känni*

--
Kuinka prinssi prinsessansa saa.
Niin kuin mekin toisemme jos vaan uskotaan.
Romeon ja julian lailla kauaksi pois yhdessä paetaan..

http://www.octansrecords.com

antOn°

Posts: 1,094

#26 • • antOn° 02200

Octans Records:
hehehe.. antOn et kait vaan ollut *känni*



No, pienessä hönössä, niin sanoakseni.Toi korttikansio oli rikkonut etutaskunpohjan farkuista ja valunut lahjetta pitkin lattialle. Kukapa tuollaista nyt bailatessa huomaisi, joten en soimaa itseäni tavaran katoamisesta. Taskuvaraskin on mielestäni tässä valossa pois suljettu vaihtoehto. Löytäjälle / palauttajalle banaani!
Avatar
#27 • • -Loyal- Guest
Oli kyllä hyvät bileet, johtunee isosta promille määrästä.
Rahaa paloi ihan vitusti ja morkkis sen mukainen...

[muokattu 21.4.2004 01:18]
Slusse

Posts: 115

#28 • • Slusse mukamasmuusikko
En yleensä kommentoi tiskujukkia, mutta omasta mielestäni oli kyllä tylsimmät meiningit kautta aikojen, ainaki siihen hintaan! *eiei* Dimitri oli tylsä (olikohan sillä maailman huonoin päivä kun ei kertaakaan hymyilly?), soitti huonohkoa musiikkia (vika tunti tais olla ihan jees, tai sit olin vaan niin juovuksissa että kuullosti hyvältä) ja en mä tiedä.. Noh, tulipahan käytyä. Kännit oli kuitenki ihan ok! *känni*