Epävakaalla persoonallisuudella tarkoitetaan laaja-alaista ihmissuhteissa, minäkuvassa ja tunteepurkauksissa ilmenevää epävakautta sekä huomattavaa äkillisten mielijohteiden mukaan toimimista. Arviot häiriön yleisyydestä ovat epätarkkoja, mutta suuntaa antavia.
Koko väestöstä muutama prosentti kärsii epävakaasta persoonallisuudesta, psykiatrisen avohoidon potilaista 10 prosenttia ja sairaalahoidossa olleista 20 prosenttia.
Mielenterveys on olennainen osa terveyttä, eli ihmisen psyykkistä, fyysistä, henkistä ja sosiaalista kokonaisuutta. Sen määrittelyyn vaikuttavat monet tekijät, kuten aikakausi, kulttuuri, yhteiskunnan normit ja lainsäädäntö, sekä ihmisten omat tarpeet. Mielenterveydellä on myös pitkälti yli terveysajattelun meneviä, ihmisenä olemisen mahdollisuuksiin liittyviä ulottuvuuksia, kuten kyky löytää uusia ja rakentavia tapoja itsensä kehittämiseen ja asioiden jakamiseen toisten kanssa. Mielenterveys liittyy myös ihmisen mahdollisuuksiin löytää paikkansa yhteisössä ja elämälleen merkitys.
*sydän*Diagnoosia Diagnoosia*sydän*
Kylläpä näyttää maukkailta line-upeilta joka paikassa*kuolaa*!!!Prkl ku olis kaksoisolento niin vois hip hip hipata joka mestassa. Ei tuu ees krapulamorkkista kun menee pennoset hyvään tarkoitukseen*piis*
tesno tesno*jiihaa*
renell:
Ne, jotka haluavat hyvän fiiliksen ja nähdä loistavan lava shown, tulkaa tsekkaan. Lupaan vetää spektaakkelimaisen shown!
Ja ne jotka haluavat nähdä jotain rujoa mutta niin suloisenkaunista tulevat jokaisella paikkakunnalla kannustamaan minua esitanssitoimintaan... Renellin soitannon loistokkuuden tuntien minua ei tosin paljoa tarvitse kannustaa, pikemminkin ennemmin repiä minua alas erinäisiltä pedestaaleiltä.
Pikkulinnut lauleskelivat että etenkin Tampereen Diagnosiksessa Renell vetää jotain aivan ennen näkemättömän upeaa ja spektakeliseeraavaa oheisshow'ta. *juonittel* Jäämme odottelemaan into piucassa!
Pikkulinnut lauleskelivat että etenkin Tampereen Diagnosiksessa Renell vetää jotain aivan ennen näkemättömän upeaa ja spektakeliseeraavaa oheisshow'ta. *juonittel* Jäämme odottelemaan into piucassa!
Joo mäkin oon kuullu tän jo useammasta lähteestä!!sen täytyy siis olla totta!
Odotan hyvin vouyerististä kokemusta*nauru*
---
Joo mäkin oon kuullu tän jo useammasta lähteestä!!sen täytyy siis olla totta!
Odotan hyvin vouyerististä kokemusta*nauru*
voi voi poijjaat ! ei kannata luottaa mitä puskaradiossa puhutaan ! tosin en kiellä etteikö tämä olisi myös täysin mahdollista ...
jäämme odottelemaan mitä tapahtuu. jutut vähän riippuu miten hyvin ihmisiä on liikkeellä turussa ja lahdessa....
Mellu-:
Kolera, se on vissii kiinni sillon et taidanpas hiihellä sinne ihan yksin
tosiaan., virtanen on suljettu tällöin. houkuttele broidis mukaan, on se dilemma niin nätti plikka, mukava katsoa ja kuunnella. en voi muutakuin suositella taas jälleen kerran.