Diagnosis Charity Tour 2004 29.4.2004 @ Tampere

54 posts, 3 pages, 6,469 views

Rels

Posts: 796

#1 • • Rels setämies
”Vuosittain käytetään enemmän rahaa masennuslääkkeisiin kuin esim. aspiriiniin. Myös julkisuudessa masennuksesta puhutaan nykyään enemmän ja enemmän. Tutkimusten mukaan jokin ajankohtainen mielenterveyden häiriö todettiin noin joka neljännellä nuorella. Yleisimmät häiriöt olivat depressiot (11%), ahdistuneisuushäiriöt (7%) ja päihdehäiriöt (6%). - - Noin 18 prosentilla nuorista aikuisista oli jokin masennushäiriödiagnoosi.” (http://www.ktl.fi)

-- miettikää tota.


Eli hyvään tarkoitukseen menee kaikki tuotto. Haluaisimmekin aiheuttaa edes jonkinasteista keskustelua mielenterveysasioista näissä piireissä ja muistuttaa tanssin ja musiikin avulla, että mielenterveydellisiin ongelmiin voi, ja pitää hakea apua.

Hypnoid (Recycle, SWE)
Benn (Detunez)
Wert (Trinity)
3.14 Sami (Diagnosis)
Renell (Diagnosis)

Tampereella päivää ennen vappua. Tästä on hyvä aloittaa vapun riehat, Hypnoid vetää sellaista settiä että oksat pois. *jiihaa*


Lisätään tähän muutkin kiertuepäivämäärät ja paikat:
Diagnosis Tour:
LA 10.4. TURKU @ GRAB
KE 14.4. LAHTI @ DIVA
TO 29.4. TAMPERE @ KIVA
PE 7.5. HELSINKI @ AKTIA SALI

*piis*

[muokattu 5.3.2004 20:48]

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Rels

Posts: 796

#3 • • Rels setämies

Wert:
wertti heittää oldskool tekno setin *jiihaa*

303 + 909 *Hih*



*kuolaa*

luxus klasarisetti tulossa... *jiihaa*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

diskoeno

Posts: 673

#4 • • diskoeno
kivaa! teknoo!
Rels

Posts: 796

#5 • • Rels setämies

benn:
kivaa! teknoo!



eiks oo!! kaikki tänne. prkl.

HYPNOID ROKKKKKSSSSSS

[muokattu 27.2.2004 19:05]

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

drS

Posts: 1,939

#6 • • drS
hienoo että 3.14samiakin kuulee pitkästä aikaa, ja wertin wanhat koulut kuulostaa kans mielenkiintoselta *hymy*
Rels

Posts: 796

#7 • • Rels setämies

drs:
hienoo että 3.14samiakin kuulee pitkästä aikaa, ja wertin wanhat koulut kuulostaa kans mielenkiintoselta *hymy*



Sami on tosiaan ollut liian pimennossa liian pitkän aikaa! oikeutetusti sami toimii residenttinä kiertueella. *piis*

salakavalasti kuuntelin wertin klasariteknoja, ja voin sanoa että aivan älytön nostalgia nostatus tulossa .. *jiihaa*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Zyklonius

Posts: 1,629

#8 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Vedät sitten Henkka kunnon lavashöyn, ilman paitaa vaan! Mä ilmoittaudun jo nyt sensuelliksi esitanssijaksi - sheikkaan ja vatkaan miehen määrätessä tahdin ja marssijärjestyksen. *jiihaa*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

UnityF

Posts: 15,721

#9 • • UnityF joo just se
ehkä tuun paikalle.... mut ainakin oon helsingin bileissä... mut tää tampere ja lahti on kyl mielenkiintoisia kanssa... *joo*

nyrt vaan mietin aivoja.. *vink*
UnityF

Posts: 15,721

#10 • • UnityF joo just se

Zyklonius:
Vedät sitten Henkka kunnon lavashöyn, ilman paitaa vaan! Mä ilmoittaudun jo nyt sensuelliksi esitanssijaksi - sheikkaan ja vatkaan miehen määrätessä tahdin ja marssijärjestyksen. *jiihaa*


jo tän takia tahtoisin paikalle... *nauru*
UzU

Posts: 2,361

#11 • • UzU [33100]

drs:
hienoo että 3.14samiakin kuulee pitkästä aikaa



Todellakin! Edellinen kerta taisinkin olla Ultrassa ja siitä on jo ihan liian kauan.
Rels

Posts: 796

#12 • • Rels setämies

Zyklonius:
Vedät sitten Henkka kunnon lavashöyn, ilman paitaa vaan! Mä ilmoittaudun jo nyt sensuelliksi esitanssijaksi - sheikkaan ja vatkaan miehen määrätessä tahdin ja marssijärjestyksen. *jiihaa*



”ilman paitaa show” kuuluu mun tavaramerkkiin. mikäli hyvä meno on niin takuulla tämän shown toteutan! *nauru*

mikäli tuut esitanssimaan niin sullehan pitää laittaa kunnon bodypaintit päälle! *jiihaa*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Rels

Posts: 796

#13 • • Rels setämies

UnityF:
ehkä tuun paikalle.... mut ainakin oon helsingin bileissä... mut tää tampere ja lahti on kyl mielenkiintoisia kanssa... *joo*

nyrt vaan mietin aivoja.. *vink*



kyllä noi kaikki kiertueen bileet on sellasia et jos en olis soittamas nii TAKUULLA kiertäisin jokaikisen paikan !! *kuolaa*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Rels

Posts: 796

#14 • • Rels setämies

UnityF:
---
Zyklonius:
Vedät sitten Henkka kunnon lavashöyn, ilman paitaa vaan! Mä ilmoittaudun jo nyt sensuelliksi esitanssijaksi - sheikkaan ja vatkaan miehen määrätessä tahdin ja marssijärjestyksen. *jiihaa*

---

jo tän takia tahtoisin paikalle... *nauru*



köh köh -- mä kun ajattelin että tämä shöyni ehkä enemmänki karsii ihmisiä kun vetää paikalle.. *nauru*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Vammanenpoika

Posts: 34

#15 • • Vammanenpoika
nyt mä en oikeen ymmärrä? tuleeko nää rahat sitten jotenkin mulle? voisko joku asiasta tietävä taho valaista mut...
Rels

Posts: 796

#16 • • Rels setämies

Vammanenpoika:
nyt mä en oikeen ymmärrä? tuleeko nää rahat sitten jotenkin mulle? voisko joku asiasta tietävä taho valaista mut...



*nauru*

noh, en tiedä sun elämäntilannetta, mutta kaikki tuotto suunnataan Suomen Mielenterveysseuran kautta lapsille ja nuorille jotka ovat elämässä jonkinlaisessa ”kriisitilanteessa”. Eli tuetaan lasten ja nuorten mielenterveyttä.

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Avatar
#17 • • hardstyle Guest
En tiä tuunko ite, mut hei jätkät ihan vitun hieno juttu et järjestätte tälläsen jutun, oikeesti. (sitäpaitsi ei koskaan oo haittaa että tälläsiä ”huumeidenvastaisia” tapahtumia pidetään, kun vieläkin tuntuu ihmisillä olevan aika suppea näkemys tästä reivitouhusta ja huumeista, tietysti välillä on aihettakin..)
drS

Posts: 1,939

#18 • • drS
Yhdyn edelliseen! Paitsi että mä tuun kyllä varmasti paikalle *hymy*
Rels

Posts: 796

#20 • • Rels setämies

hardstyle:
En tiä tuunko ite, mut hei jätkät ihan vitun hieno juttu et järjestätte tälläsen jutun, oikeesti. (sitäpaitsi ei koskaan oo haittaa että tälläsiä ”huumeidenvastaisia” tapahtumia pidetään, kun vieläkin tuntuu ihmisillä olevan aika suppea näkemys tästä reivitouhusta ja huumeista, tietysti välillä on aihettakin..)



enpäs voi mitään muuta kuin suositella läsnäoloa. se on paras tapa varmistaa omalta osalta auttamisen niille, jotka sitä tarvitsevat. ja voiko hauskempaa tapaa auttaa kuin tämä?!? *jiihaa*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson