Efo - Have A Nice Trip [Rave/Freeform/Happy HC]

10 posts, 1 page, 1,842 views

efo

Posts: 1,908

#1 • • efo Laserpoint
Plur musiikkia kansalle*plur*
Wanhahkoa ravea, perus freeform kuraa, happy hc:ta, melodiaa, britti hc:ta.

*plur**jiihaa**sydän**jiihaa**plur*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
huh... kone ihan täynnä kaikkea ja rutisee vaan koko ajan *ding* piti vähän siivota tuolta tavaraa roskiin, että saa tän haettua *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

blender

Posts: 2,552

#3 • • blender Arcade | KAIKU
mielenkiintoista... imuun *hymy*

ps. kolahtiko yksikään biisi promolla?

edit: typo

[muokattu 26.2.2004 17:33]
NextAce

Posts: 2,505

#4 • • NextAce Alienated
Tän vois ladata*hymy* Palautetta tulee kun on saanu kuunneltua.

--
-Alienation-

-----

blender

Posts: 2,552

#5 • • blender Arcade | KAIKU
näin pikakuuntelulla:


alku menetteli...
ei ihan sitä ”minun” juttua mutta meni silti...

15:00 -> 29:00 aika kuraa todellakin....

keskivaiheesta loppuun tykkäsin paljonkin! olihan tuol pari cameliakin eksynyt sekaan, tykkään siitä toisest biisist aika paljon...(tarkoitan sephiä) jää vielä pitkäksi aikaa soittoon, vaihoista lisää kuhan kuuntelen ajatuksella..

tosta camelin ”never apart” biisin b puolesta on suunniteilla ”nemes & blender” remixi mutta aika vaiheessa kumminkin...ei ole edes paku vielä tullu että pääsis käsiks

*piis*

[muokattu 26.2.2004 18:36]
efo

Posts: 1,908

#6 • • efo Laserpoint

blender:
yks camelikin eksynyt sekaan


kaks*piis*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

blender

Posts: 2,552

#7 • • blender Arcade | KAIKU

efo:
---
blender:
yks camelikin eksynyt sekaan
---

kaks*piis*



juu korjasin...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mä tykkäsin *pihkassa* tällasta ei voi koskaan kuunnella liikaa. Kuuntelen nyt toisen kerran, niin saan kunnon käsityksen setistä... Tuleeko muuten biisilistaa? kiinnostaisi tietää, että mitä biisejä oli kohdissa 44min ja 55min *hymy*

Niin joo, the verveä siinä välissä oli aikamoinen yllätys. Osoittaa luovuutta *piis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Damien

Posts: 2,882

#9 • • Damien [tr3ox]
HAAAAAAIIIIErr love, SAAAAAANSHAIIIINE...
Vähän hämäs toi Stompin Choons tossa alussa, jotenkin kelasin että on pelkkää ravea luvassa mutta hyvin istu ei mitn. Ite vaan raivotan sitä Backroom remixiä ja alusta tuli niin love fiilis että eksyin kun tää pamahti soimaan.

....hmmm, hämäsit mua alulla ja nimellä TÄMÄHÄN on pelkkää FreeFormia, nu energyä, stomppia, blatantbeatsiä jne jne... 96-03 eli aika kaukana rave plur:sta, jos ei paria biisiä lasketa. No siis ei huono miksi, mutta hämäännyin hieman ja siitä otin kusetuksen makua fiiliksen.

Jos tykkäät tän tyylisestä setistä sun pitäis tulla vilkasee mun kokoelmaa ;), vois muutenkin pyörittää kiekkoa yhdessä jos aika vaan sallii, menee FreeForm makujutut näemmä hyvin yhteen...

Hyzenthlay:
Efossa on ainesta, mutta se verve taisi kyllä kuulua kiinteänä osana siihen biisin nousuun...
nomic

Posts: 4,120

#10 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
voi poeka! tänään olen kuullut kaks settiä joihin tykäsyin paljon! ja tää on toinen niistä!
erittäin hyviä biisejä ehkä setin runko oli vähän omituinen mulle mutta sisälsi paljon hyviä biisejä, kivoja kikkoja jne... :) pientä heittoa oli vaihdoissa mutta eipä mitään suurempaa hämminkiä oikein ollut :) erittäin maukas kokonaisuus
tää on just sitä mitä ei oo vähän aikaan kuunellut kunnolla ja iski muhun tosi hyvin ja toi intro :D *piis* ja vika biisi! enpä sano mitään, eihän siinä muuta paitsi yksi lempi biiseistäni :) eli siis perkeleen oikea valinta! :) *piis**piis**piis*
antaisin arvosanaksi jonkun... paha mennä sanomaan koska en osaa pahemmin antaa miksauksesta mitään kritiikkiä jne... mutta biisivalinnat ja runko jne... niin kyllä se menee tuonne 9 pintaan :) tää on vaan tätä mikä iskee muhun mutta en tiiä mihin suuntaan numero kääntyisi jos osaisin antaa kritiikkiä myös miksauksesta jne...

[muokattu 28.2.2004 19:24]