Damien 3.0 - No Remorse - On Sale 1.3 at Honesty

33 posts, 2 pages, 5,823 views

nomic

Posts: 4,120

#21 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

ZRO:
prkl...on se mukava teippi..kohta myökin saan oman...oonhan mä tota jo autossa kuunnellu ja noin mutta mutta....SUAtanah >D


*pitää käsissään* on se hyvääh :) *maistaa* saat jämät jos haluut *täh*
Damien

Posts: 2,882

#22 • • Damien [tr3ox]

Flipperi+:
Hienon kuulosta. Montako kappaletta siellä on myynnissä? Sitä nimittäin haluttaisi saada itsekkin yksi kappale. Mikä olikaan hinta? :D



Tarpeeksi monta ja hinta on 8-10, sovin sen huomenna Kallen kanssa....
Damien

Posts: 2,882

#23 • • Damien [tr3ox]
No niin, nyt on levyt Honesty:ssä ja hinta on 10e. Kuudelle nopeimmalle pistän kyytiin Playtime miksin (loput mitä on jäljellä).

[muokattu 1.3.2004 13:05]
blender

Posts: 2,552

#24 • • blender Arcade | KAIKU
pikainen arvostelu:

plussaa suomibiiseist... eikä ollu niitä ihan käytetyimpiä

plussaa vaihtelevuudesta, rakenne suht koht kohillaan...

miinusta sit tulee parista biisivalinnasta, oli jotenki liia ”uk” tähän settiin imo ja tuntu et oli ihan erimaailmasta..

ekasta biisist viel sen verran et siihe hiukka petyin, tykkäsin kuitenkin mutta oli ehkä liian korkeat odotukset sun hypettämisen jälkeen, se acid juttu siinä oli oikeestaan ainut juttu mikä ei ihan menny niin hyvin, jotenki välil tuntu häiritsevän melodioita...joissain saundeissa itse olisin kiinnittäny enemmän huomioo volsseihin ja equihin, tuntu et oli väkisin väännetty valmiiks... mut kuitenki iha snadisäätö juttui, elkää ottako itseenne *hymy*

kuitenki tää setti oli tosi hyvä, sanoisinko 9/10

kannetkin ovat iha hienot...
tuli sellanen olo et pitäs itsekkin tehdä joku vähän parempi setti, nyttemmin on enemmän aikaa sellaseen keskittyy mutta taas toisaalta.. *ding*
n.

Posts: 599

#25 • • n.
Kävin ostaa ja laitoin just soimaan...

Hyvältä kuullostaa *jiihaa*

[muokattu 1.3.2004 16:19]
Damien

Posts: 2,882

#26 • • Damien [tr3ox]

blender:
tuntu et oli väkisin väännetty valmiiks... mut kuitenki iha snadisäätö juttui, elkää ottako itseenne



Hehe 5 työpäivää, eli joo puskettiin kasaan. Zro fiilistelee ehdotuksilla jatkuvasti ja voisihan sitä sortua vielä sorvaamaan juurikin noita pikkujuttuja kasaan, ennen kuin päästää sitä tänne esille.

ps. UK-biiseistä sen verran, ettei se ainakaan auta asiaa jos tavoitteena on yhtenäisyys, kun huomattiin erilisessä mixin masterointi sessiossa seuraavaa. Kaikissa Urkki freeformeissa on stereo kuva löysän kuminauhan luokkaa, eli hiukkaset limboaa vaimeasti tolpan ympärillä, kun taas suomi-biisin astuessa kehiin on partikkel-stereokuvassa havaittavissa selkeitä lumimyrskyn oireita. Ei ne oikeesti osaa tehdä musiikkia suomen ulkopuolella ;)

[muokattu 1.3.2004 17:18]
sakin

Posts: 178

#27 • • sakin
VINKUU SUN MIXIÄ otahan niitä mukaan kun tuut turkuun, äläkä perkele anna mun levyy sit kenellekkään !!!!!


viel pari päivää ja sit kuulee jäbää ekaa kertaa livenä *super**super*


S.

[muokattu 1.3.2004 17:16]
blender

Posts: 2,552

#28 • • blender Arcade | KAIKU

Damien:

ps. UK-biiseistä sen verran, ettei se ainakaan auta asiaa jos tavoitteena on yhtenäisyys, kun huomattiin erilisessä mixin masterointi sessiossa seuraavaa. Kaikissa Urkki freeformeissa on stereo kuva löysän kuminauhan luokkaa, eli hiukkaset limboaa vaimeasti tolpan ympärillä, kun taas suomi-biisin astuessa kehiin on partikkel-stereokuvassa havaittavissa selkeitä lumimyrskyn oireita. Ei ne oikeesti osaa tehdä musiikkia suomen ulkopuolella ;)

[muokattu 1.3.2004 17:18]



Toi on kyl totta, kuuntelin viel luureilla ja nyt vasta tajusin että tosta voi johtua se ”tunnelman” muutos
nomic

Posts: 4,120

#30 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

scuuga:
mikä mikä se on se 16.biisi?


se on kyllä hyvä myöskin *vink*
Orfeus

Posts: 5,872

#31 • • Orfeus
Noniin, tuli kuunneltua! Teknisesti todella hyvin mixattua ja rakennekkin pysyy hyvin hanskassa, tosin muutaman vaihdon olisin ehkä tehnyt hieman toisin! Ehkä hiukka jotain kikan poikasta kaipasin ainaki johonki väliin mutta toisaalt toi oli tollain tosi puhdas setti ilman mitään backspinni häröilyy:)

Itelle ei ehkä noi uk raidat niin maistunu mutta suomisetti potkii aina:)
Myöskin jotain vähä rankempaa lopetusta odottelin ja tuo fortunan rmx oli tosi onnistunu ja hyvän kuulonen! Pitäs päästä kuulemaan kyllä livenä joskus*piis*
sakin

Posts: 178

#33 • • sakin
Luojan kiitos ettei naapurissa asu tällä hetkellä ketään!

start u engine !

Hullun kiva toi 1. raita ei voi muuta sanoo, mut jollakin tavalla Nomicin toinen versio liikutti mua viel enemmän..
molemmat on hyviä, ehkä toi Fubar loppu peleissä sit louhii kumminkin hitusen enemmän, emmä osaa sanoo !

ennen kuin kolmas raita oli loppu, tää poika oli jo NIIN fiiliksissä ett yksiöstä alku neliöt loppuu hah ahaa :)
( lähin kyll sillä asenteella kuuntelemaan etten sohvalla kyllä makaile ;)

tota noin aina 6. vviisuun saakka mentii tosi iloisella mielellä, mut sit tuli se pakollinen hengähdys tauko!

tää kasi mäiskii sit helvetin kivasti, toivoss vaan ett olis jossain isois kemuiss ja baana edessä tyhjänä.
oot kyll saanu samalla nauhalle helvetisti hyviä raitoja, ja vauhtikin tuntuu olevan meikäläiselle aivan riittävä !


2,9 ja 10 ei mulla ihan purematta mee alas,
ei siis todellakaan mitään kuraa, mun ”vaatimus” taso on vaan 4.v polkkaa kuunelleena vaan kieroutunut sille tasolle...
kaiken pitäsi olla sitä samaa ku oli kuherruskuukauden aikana ;) hop hei...

no kun kerran päästiin vauhtiin niin ei toi 13 ja 14:kaan oo
saudiltaan mua varten!


ihan erikoista maininta sit raidoista 12 ja 15 !!!!

V8 kuuntelin myös sitä poikien ihan ekaa versioo tästä olihan se paras silloisista ku valmistu.hyvää jätkät on hionu !

TÄÄ VYÖRYTTÄÄ jumalattomalla tavalla kun olosuhteet/äänentoisto on kohdillaan, kerran päässy vähän hönkimään tän tahtiin !!

ja vikaks toi 15 !!! tuli eilin kuunneltuu tätä ja olin sitä mieltä ett meikäläinen räjähtää ku kuulin tän, pääsin niiin syvälle
tän biisin syövereihin ett koko mies helisi, ehdottomasti parasta Alek Szahalalta, en tod tiennyt mikä soi kun tätä kuuntelin!

se ett 15 Alekin biisi niin ei hirvee ylläri, mut emmä sitä eilen viel tiennyt, joo on mulla kannet josta toi olis selvinnyt ja selviskin sit lopulta.


se oli mun tyylilllä nyt käyty läpi, mixi on hyvä jopa erinomainen, kyll tää pesee sen sun edellisen playtimen ku ei siinä ollut semmoisia
tajuntaa räjäyttäviä biisejä niin paljon.

pääseekö tää 10 kympin joukkoon? ei osaa viel sanoo! kyll tää koputtelee ovia mut jää nähtäväks!

kiitos Damien

meikäläinen lopetaa vinkumisen



S.


Ps. totuus tulee lapsen suusta :D