MILLA LEHTO*my fascination*

54 posts, 3 pages, 16,376 views

kupo

Posts: 455

#21 • • kupo
Ja taas toimii... *joo*
Ja kyllähän tämä jotain pakkoliikkeitä aiheutti!!! *jiihaa**jiihaa**jiihaa*
*aplodit**aplodit*

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

SickDog

Posts: 42

#23 • • SickDog SickDog
Loistava setti ei voi muuta sanoa. Aiheuttaa liikehdintää, kuten my satisfaction settikin *aplodit*
Dementation

Posts: 2,892

#24 • • Dementation wednesday?
Mä oon addiktoitunut tähän settiin, vaikka yleenstä tulee kuunneltua enemmän tollaista vähän raskaampaa settiä... Kiitokset tästä biisistä! *pihkassa* *sydän* *plur*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

milla lehto

Posts: 583

#25 • • milla lehto
kiitos palautteista! kiva kuulla, että setti maistuu *sydän*
vilhelm

Posts: 8

#26 • • vilhelm
kyl maistuu!
parit timanttibiisit tän nauhan kuulemisen jälkeen kovassa haussa..
Avatar
#27 • • sakk303 Guest
Juu. Kyllä toimii ihan hyvin. Joku toinenkin tossa muistaakseni sanoi, että 36 minuutin kohdalla lähtee vasta kunnolla liikkeelle. Sitä se todellakin tässä kohtaa tekee. Toi ”urheiluruut-skittailu-pilke silmäkulmassa-meininki” ei kaikilta osin säväytä mua ainakaan tässä kyseisessä setissä.. ko. biisin äänimaailmat olivat erittäin köyhät ja tolla temmolla alkaa hieman laiskottamaan.. yleensäkin alun biisit olivat aika eleettömiä muutamia säväysmomenttumeja lukuunottamatta. Liian yksinkertaista bum - tsi - puhesample - pum - tsih - tilu-tiu - ja pum - tsih-menoa toimiakseen noin löysällä temmolla. no siitä mä tulenkin sanomaan seuraavassa.

Kirjaimellisesti tanssijalka- ja lantio alkaa toimia puolen tunnin jälkeen. Sitä ennen mulla oli vähän sellasta wannabe-hymyä kasvoilla.. kun biiteissä ei tuntunut olevan oikein tapahtumaa. Ei sillä, breiksiä/elektroa tulee kuunneltua paljonkin, mutta noiden alun biisien osalta tahtien elottomuuden olisi toivonut korvattavan hienoisella nopeuden nostamisella.. 130-132bpm olisi ehkä sätkytyttänyt enemmän.. viimeiset 20 minuuttia tosin on yhtä helmeä ja siitä propsit. Teit Jonatan Johanssonit - menit kahdeksikymmeneksi minuutiksi kentälle ja teit kaksi maalia. Kiitosta ihan mukiinmenevästä setityksestä.
milla lehto

Posts: 583

#28 • • milla lehto

conaysto:

Kirjaimellisesti tanssijalka- ja lantio alkaa toimia puolen tunnin jälkeen. Sitä ennen mulla oli vähän sellasta wannabe-hymyä kasvoilla.. kun biiteissä ei tuntunut olevan oikein tapahtumaa. Ei sillä, breiksiä/elektroa tulee kuunneltua paljonkin, mutta noiden alun biisien osalta tahtien elottomuuden olisi toivonut korvattavan hienoisella nopeuden nostamisella.. 130-132bpm olisi ehkä sätkytyttänyt enemmän.. viimeiset 20 minuuttia tosin on yhtä helmeä ja siitä propsit. Teit Jonatan Johanssonit - menit kahdeksikymmeneksi minuutiksi kentälle ja teit kaksi maalia. Kiitosta ihan mukiinmenevästä setityksestä.



tässä onkin pieni ongelma breiksin ja suoran biitin sekoittamisessa...breiksit toimii paremmin tiukemmalla temmolla yli 130bpm, kun taas suora biitti usein alle 130bpm. no jostain on pakko tinkiä *vink*

kiva kuitenkin jos loppu maistui paremmin ja Jonatan Johanssonit tuli tehtyä *super*
Avatar
#29 • • kelasin Guest
”i just can't stop this fascination” ja ”ouh yeah” *plur*

*pakkoliikkumist* *vink*
typ0

Posts: 1,892

#30 • • typ0 syntax error
eka piiisi on niiiin paras.. oli pakko tulla takasin heittaa viestii et ompas onnistunu miksaus =) mureaa taloa hih... en yleensa taloon lampee mut joutuu sanoon et winamppi on jauhanu tata iha pimeesti =D TOIMII!!!

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Lyra

Posts: 666

#31 • • Lyra
eikö tuo verdez - get loaded ole primal screamin loaded biisi.. vai kuinkas?

aika nami setti kyllä, upposi minuun :)(: lisää kiitos!
Avatar
#32 • • eatsleepbreakbeat Guest
Milla; U ROK!
milla lehto

Posts: 583

#33 • • milla lehto
*iloinen*

\”eikö tuo verdez - get loaded ole primal screamin loaded biisi.. vai kuinkas?\”

mun täytyy tunnustaa, että en tiedä. joku kirjoitti plattarilla: \”Häpeämätöntä Primal Screamin lainaulua\”, että niinkai se sitten on *vink*

*sydän*
Toope

Posts: 424

#34 • • Toope TEAM HOROT KYYKKYYN!!!
no olipa ralli*jiihaa* pakko liikkeita ja naapuri rakkautta*blush*
hyva mieli tasta tuli eli toimi ainakin muhun ja varmaan moneen muuhun kiitos!!

*aplodit**aplodit**aplodit*
W

Posts: 1,049

#35 • • W
Voi että....noin kaunis (kahdessa mielessä) dj ja jäänyt meikäläiseltä kuulematta täysin livenä....ikävä myöntää tälläistä, mutta tämä kyllä tulee korjaantumaan! Seuraavissa pippaloissa pompin eturivissä!!!! *jiihaa**aplodit**piis*
Texx

Posts: 650

#36 • • Texx ^_^
Tää on vähintään yhtähyvä ku aikasempikin mixi.
Kiitos ihanaaihanaa <3

Ainiin, ensimmäinen biisi on ihan loisto :D

[muokattu 13.4.2004 13:20]

--
*piis*

maude

Posts: 173

#37 • • maude
siis aivan törkeen himmeetä groowy wääntöö!!!......diggaan niin täysillä ettei mitään rajaa....nimikkobiisi varsinkin jyrää isolla kädellä ja urheiluruutu myös...Get Loaded!!!

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

milla lehto

Posts: 583

#39 • • milla lehto
kiva huomata, että tämä soi vieläkin *sydän* kiitos palautteista *hymy*
hamy

Posts: 81

#40 • • hamy
Kyllä toimii, kuuntelin sekalaisesti pääsiäslomalla - välillä repeatillakin :))

Peppu heiluu, ja välillä hartiatkin :)

Urheiluruutu ja nimikkobiisi on jääneet pysyvästi korvienväliin, ja nyt loman jälkeen on kyllä ladattava työpaikallakin taustamusiikiksi..

T: Hämy