Ostetaan opiskelumotivaatiota

193 posts, 10 pages, 42,538 views

ella_

#121 • • ella_
ensimmäistä kertaa on multa motivaatio täysin kadonnut tänä syksynä... syytä siihen en tiedä, mutta sen tiedän että on kyl yhtä rämpimistä että saa hommat tehtyä :(

eli voisin maksaa ihan hyvän hinnan siitä opiskelumotivaatiosta, jos jollakin olisi sitä poistaa *ding*

--
Elementary, my dear.

Fucking Nobody

#122 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Ja minulta sellainen vihje, että kurssin alussa kannattaa maikan kanssa neuvotella mahdollisuudesta suorittaa kurssi vaihtoehtoisella suoritustavalla.

Ei sovi kaikille, mutta niille joille sopii, helpottaa kummasti elämää kun ei tarvitse käyttää aikaa luennoilla istumiseen. Ja miksi pitäisikäään istua? Emme opi samalla tavalla. Yksi oppii väreillä ja toinen äänillä. Kolmas kosketuksella.
tir

#123 • • tir
itselläni olen huomannut tehokkaaksi keinoksi kirjoittaa edellisenä päivänä huomisen "työlista".

ja ettei lähde sitä tehdessään himoitsemaan, vaan laittaa alkuun 2-5 tehtävää jotka on pakko tehdä. Ja sitten muutama tyhjä kohta.
Päivän mittaan voi sitten katsoa, että olisi tuon ja tuon verran tekemistä. Mutta kunhan tuon saan tehtyä, on jäljellä enää nuo jne....
olikohan tuossa nyt sitten mitään järkeä....*blush*

noh, ainakin täällä on tuo toiminut. välillä *joo*
Fucking Nobody

#124 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

tir:
olikohan tuossa nyt sitten mitään järkeä....*blush*

Kaikessa sovellettavuudessaan kertakaikkisen käyttökelpoinen ja loistava idea! Ja tärkeetähän ton listan noudattamisessa on se, että määrittelee tehtäville prioriteetit ja sitten myös tekee ne, ettei käy niin, että sinne listan alapäähän kasaantuu aina ne tylsät hommat ja niitä ei tule ikinä tehtyä.

Tollanen lista on looginen apuväline ja luo tunteen, että on oikeasti saanut jotakin aikaiseksi.

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki! *aplodit*
Verano

#125 • • Verano Merituuli
loistavaa mayah!! *joo*

mäkin kävin luennolla vaik ois tehny mieli mennä himaan ottaa nokoset. hyvä etten menny, oli mielenkiintonen luento, tuli lisää tenttiinlukumotivaatiota. niin ja tää väsykin hellittää jo vähän, nyt riittää opiskelumotivaation lisäks vielä urheilumotivaatiota.

että mä oon motivoitunu tänään =)
Jinx

#126 • • Jinx Superfeminine
Mulla jää luennoilta asiat hyvin mieleen jos kirjottelee paperille aiheen pääkohdat

--
Pyllykkä

Fucking Nobody

#127 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Jinx:
Mulla jää luennoilta asiat hyvin mieleen jos kirjottelee paperille aiheen pääkohdat

Joo toi toimii mullakin.

Toinen mitä olen ruvennut käyttämään on se, että alleviivaan samalla ku luen. Siis ihan kaikkea (mikä on omaa tietty), lehtiä, kirjoja, tulostettuja juttuja, korostan jopa sähköisessä materiaalissa olevia mielenkiintoisia kohtia.

Asiat jää ainakin mulla ihan hemmetin hyvin päähän näin. Ja sitten jos pitää lukea uudestaan, niin lukee vaan ne alleviivatut, niissä on se oleellinen.
kilobitti

#128 • • kilobitti 1-2-3 techno
mulla on ensimmäistä kertaa yli vuoteen jonkinmoista opiskelumotivaatiota*joo* asiaan vaikuttaa hetken tilanne aika paljon; jäljellä on gradu (aluillaan), yksi tentti, ja pari harjoitusta. Gradu on tietysti kinkkinen, mutta siihenkin on tarjolla apua sitten kun tarvitsen. Periaatteessa voisin olla huhtikuussa valmis jos olen ahkera...*piis*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

äm

#129 • • äm
Tilaisin pari kiloa opiskelumotivaatiota. Kylkiäisenä voisin ottaa yhden opinnäytetyön.
Toimitus asap kotiovelle.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

äm

#130 • • äm
mayahin paketti taisi hukkua matkalla. (Kiitti vaan, Suomen Posti!!)

Ja voi, miten positiivisesti ajattelinkaan tuolloin tammikuussa. Että muka olisin silloin aloittanut opinnäytetyön kirjoittamisen. Phöhöhöh. Voi, miten vähän tiesinkään.
Nyt on jo syyskuun puoliväli ja juuri vasta pääsin alkuun. Noin 30 riviä tekstiä, jonka joudun kirjoittamaan vielä uudestaan, koska se on ihan hanurista.
Ja tähän tämäkin inspiraatio sitten päättyi.

Noh, voin ainakin sanoa aloittaneeni... *justjoo*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

rakettilehmus

#132 • • rakettilehmus villi lapsi
Mä tarvisin kanssa todella paljon opiskelumotivaatiota.*joo* varsinkin opinnäytetyötä varten, jonka pitäis olla valmiina joulukuun alkuun mennessä. *hikoil*
Jupe

#133 • • Jupe
Pitihän tossa jo 1.6 valmistua. Kiinnostaa kuin kilo pskaa.. Maanantaina alkaisi 7viikon työharjoittelu (uusinta ylläri pylläri), ja sitten vielä n.7ov jäljellä. Tammikuussa armeijaan eli taitaa valmistuminen olla puolentoista vuoden päästä tai jota in yhtä mukavaa *eiei**hmph**uuh*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

flygfisk

#134 • • flygfisk
Mulla olis kanssa myynnissä. Kävin nimittäin tunti sitten ilmoittamassa koululla, että kiitti nyt mulle riitti. Haluja opiskella olisi, mutta ala ei ollutkaan mieluinen.
Mark

#135 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
mä voisin ostaa niin paljo ku on myynnissä *igor* KAIKKINYTHETI! nim. inssiduuni on aika paska jätkä ku ei saa itteensä valmiiks.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

z

#136 • • z

mayah, 16.9.2005 14:23:
---
Maijan vinkit: [iso]"Näin teet opinnäytteen teorian seitsemässä päivässä"[/iso]

hyvä ohje.

tosin jos kyseessä on gradu, niin kannattaa kyllä varata aikaa tuplaten. siihen menee usein vähän kauemmin, kuin oli odottanut.

*hih*
villelope

#137 • • villelope Lope of Lope & Kantola

mayah, 16.9.2005 14:23:
Maijan vinkit: "Näin teet opinnäytteen teorian seitsemässä päivässä"

AMK-tutkintotyötä enemmän tai vähemmän kaksi vuotta tehneenä voin todeta ko. tekniikan olevan perhanan pätevä.

Tosin voi olla että tuohon tilanteeseen pääseminen vaati tietyn kypsymisprosessin joka minulla on tapahtunut vasta ihan hiljattain (työn ollessa 90% valmis, teorian ollessaa mukavasti purkissa).

Jos tässä nyt jatkossa lähtee tekemään esim. AMK-jatkotutkintoa tai suorittamaan jonkin sortin yliopisto-opintoja, niin toi tekniikka tulee olemaan kovassa käytössä. Päättötyön teorian tekeminen viikossa on täysin tehtävissä, itse tutkimus tai työosa onkin sitten jo toinen. juttu
Hyzenthlay

#138 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
vaik mul ei oo rahaa, niin kyl äkkii löytyis rahat jos opiskelumotivaatioo vois ostaa jostain *igor*

nimim. 3vuotta/7 ovarii ja tulevaisuus sillan alla...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Juhgu

#139 • • Juhgu Virnistelijä
Djooh, itsekin voisin käyttää opintolainasta muutaman kympin motivaation osteluun, nimim. ovareita vähän yli kelan minimin ja arvosanat on mitä on.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jutu

#140 • • Edited Jutu Blondi
Mullekin kelpaisi tässä vaiheessa opiskelumotivaatio. Torstaina olisi matikankoe, ja kiinnostaa kuin kilo kiviä *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.