Ostetaan opiskelumotivaatiota

193 posts, 10 pages, 42,396 views

#41 • • hedelmä Guest
one down,sex to go!

.. mut jos joku motivaatioo kaipailee,ni multa sais nyt...tarjolla olis appelsiinin makuista motivaatioo,löytyy myös pieni valikoima banaanin makuisena..ja ens viikolla olis odotettavissa eräi ananaksen makuista motivaatioo,suoraan välimereltä.. ei mitään secundakamaa,vaan laatua...takuu ainakin tän vuoden loppuun asti...nyt opiskelija-alennuksella VAIN bilelipun hinta n.7 /vuosiannos..
huom.vain yksi per talous....lisätietoja saa minulta aka hedelmältä aka hetskulta..*slurps*
mixed~thunder

#42 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Banaanin maksuta mulle,nopeest,ja paljon!!*slurps*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Tyly

#43 • • Tyly
Nonii mäkin pistän myyntiin tän mun opiskelu motivaation, (jonka varastin kaverilta *pahis*)... tätä sais ensiluokkaisena 10/kg ja sit tota vähän huononpaa 7/kg... eli siitä vaa ostamaan.. sitä kyl on riittävästi

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

mixed~thunder

#44 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Valinnan vaikeushan tässä iskee ku yhtäkkiä onkii näin paljon tavaraa tarjolla*cool*

--

|Cronos|

#45 • • |Cronos| the Moose
muistakaa myös se, että netistä saa ostettea kaikkea.. jopa vaimon itselleen..*nauru*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

mixed~thunder

#46 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Jumalautsi,Vaimo?Sellast mä oon aina halunnu*hymy*

--

|Cronos|

#47 • • |Cronos| the Moose
sami hei.. sä et ole sellanen kuka haluaa sitoutua... ja vaimo on sitte muistaakseni japanilainen..=)

--

mixed~thunder

#48 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Minäkö muka en ole sitoutuvaista tyyppiä?*täh*
Ja japanilaisethan on just mun lemppareita*hih*

--

|Cronos|

#49 • • |Cronos| the Moose
ai on vai? no sitte ie mitäään.. mä voin antaa sen osoteen msit voit ostaa vaimon ku vaan käymäs kaverilla j apyydän sen silt..=)

--

Tyly

#50 • • Tyly
Hmm.. minkäköhän lainne takuu niissä on ??? Esim ruostumattomuustakuu varmaankin johonkin pariin sataan tuhanteen kilsaan asti.. *nauraa*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

mixed~thunder

#51 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Joo tosiaan,ehdottomasti pitää olla kilometri takuu ainakin,ja sit sellanen et jos ekan vuoden aikana hajoaa ni saa uuden *heiii*

--

|Cronos|

#52 • • |Cronos| the Moose
aijaa.. eli paljos laitetaan.. jos ei kestä 20 työntöä niin vaihdetaan vai tehdäänkö ihan takuu toditus et jos ei tyydytä niin saa heti uuden...? tietenkin jos se alkaa rapistumaan niin voidaan ottaa vanha vaihdossa ja ottaa hieman hintaa pois...

(muokattu 18.3.2002 12:47:26)

--

Tyly

#53 • • Tyly
Kannattaa ottaa siis täys-kasko ssiieh mukaan sammosta.. siihen saa valmiix 50% bonaritkin mukaan nyt *hih* ... mix mä mainostan jotai sampoa ???? *täh* alkaa menee hurjax...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

bianca

#54 • • bianca hippiäinen
opinnäytetyön tekomotivaatiota mulle tänäks.

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

|Cronos|

#55 • • |Cronos| the Moose
tää todellakin alkaa mennä aika hurjaks... mut niihän sen pitääkin... mä voisin kyl kans hommata jostain päättötyön..=)

--

cicca82

#56 • • cicca82
Mä voisin lainata opiskelumotivaatioo pikkasen.
En ite tarvi sitä kolmeen viikkoon.AAAAAAHHHH...
*possu*

--
partyparty im here so also party is here

kaaputin

#57 • • kaaputin pällikääliö
mä voisin lainata sen sulta.
Jos samalla heittäisit sen ylimääräsen ajan mikä on käyttämättä ni sais kaiken tehtyy mitä pitää tehä keväällä *piru*

--
elämä on <3

mixed~thunder

#58 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Meiksille voisitte heittää sellasen iopiskelumotivaatio-piikin,kun sattuu olemaan noi ruottin kirjotukset huomenna *hääh**justjoo*

--

skasi

#59 • • skasi
Voisin myydä halvalla noi mun ruotsinkirjoitusmotivaatiot. Mä kirjotin sen kyl jo syksyl, et en oikein tiedä mitä niist on jäljellä. Niitä on jonnekkin pääkopan takapuolelle voinut jo jonkin verran kertyä. Halvalla lähtis.. Voisin vaihtaa kyl matikan osaamiseen...*joo*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

nigel

#60 • • nigel
ruotsin opiskelumotivaatiota voin heittää. viimeks käytetty 4 vuotta sit. ei paljoa kyl silloinkaan. tosin yläaste-tason ruotsia.
sitä on kyl vähän peloteltu lukios mut enpä joutunu siellä sitä käyttää.

:)