Ostetaan opiskelumotivaatiota

193 posts, 10 pages, 42,383 views

scobl

#21 • • scobl
Opiskelumotivaatio tulee itsestään jos on hieman kiinnostunut siitä mitä opiskelet. Mieti miten se tieto auttaisi sinua elämässä ja voit kiinnostuakin :) Opiskelustakin muuten tulee myös addiktio, niinkuin chatista *nauraa*

Jenska, tässä on sinulle hieman motivaatiota: *dgdwerwr*4ww44w (motivaation salainen koodi, vaikuttaa alitajuntaan) *nauraa*

--
bred na net

#22 • • Jenska Guest
No mutta ketä kiinnostais lukion opiskelu...Samat ihmiset ollu samalla ´luokalla jo ehkä esikoulusta asti..jee.mut hei,kiitti koodist.hehe...*nauraa*
Kai se tästä..Kun tietää että päsee sieltä pois. Ja sit alkaa koko kesän bileputki..*heiii*
scobl

#23 • • scobl
ehh te olette vapaita olioita :) Minulla on töitä kesälläkin :( mutta kyllä kesällä tampataan matot puhtaiksi *nauraa*

--
bred na net

skasi

#24 • • skasi
Pitäisi ilmeisesti katsoa elokuva Royal Battle.. Siinä jotain neljäkymmentä japanilaista opiskelijaa saarelle ja viimeinen elossa pääsee pois. Tai jotain. Vois tulla opiskelumotivaation hankkiminen halvaksi.. Tiedä häntä, en ole katsonut elokuvaa..*täh*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

patis

#25 • • patis 10
Nyt on kadonnu viimesetki opiselumotivaatiot... eipä taida tästä pojasta insinööriä tulla. hmm... mihinköhän sitä seuraavaks pyrkis opiskelee...*igor*
Tyly

#26 • • Tyly
Tälätä pojalta toi kirjoituksiin lukeminen on kyllä hukkunut kaikeen muuhun aktiviteettiin oon iak helvetisti jäljessä tosta lukusuunnitelmasta... *suru*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

scobl

#27 • • scobl
miltäs kuulostaa: study now dance later? mistä kahesivia bileisiin jos ei ole hyvää työpaikkaa? *vink*

--
bred na net

Yohanna

#28 • • Yohanna
Plaah, on työpaikka 5.4. asti... ja pitäis nyt just ettii jo uutta.. masentavaa.*mur*

--
-Yo

mixed~thunder

#29 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Mullekkin kelpaisi erä sitä opiskelumotivaatiota,jos ei maksa paljoa.*hymy*
Tällä hetkellä ei meinaan kirjotuksiin valmistautuminen ole paljoa motivoinut,ja silti jossain syvällä minussa on sekin puoli joka haluaa lakin päähän *pelle*
Höh,kyllä on taas vaikeeta*eiih*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

slush

#30 • • slush
Joo, mulle kans jonkin laista motivaatiota tähän koulun käyntiin *vink* ei jaksa istuu ja jumittaa koulussa...

--
Miks mulle aina käy näin???

mixed~thunder

#31 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
sluSh,Korjaa jos olen väärässä,mutta eihän sua vissii oo hirveest lähipäivinä muutenkaa koulunpenkillä nähty *vink*

--

Tyly

#32 • • Tyly
Hmm tää koti-opiskelu on kyl puuduttavaa *eiih* Mut pakko jaksaa vaik loppu toi edellinen paketillinen tota motivaatiota ja sit kun menin kaupasta lisää hakemaan nii sanottiin et tulee vast kesäkuussa *voiei* Mitä nyt siis pitäis tehdä???

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

mixed~thunder

#33 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Vooi ei *eiih* Ei siitä sit enää kesäkuussa oo mitn apua *hngh*
Pitäiskö ihan ulkomailta asti lähtä ostamaan*täh*

--

#34 • • swee Guest
... Mulla ainakin on opiskelumotivaatio aivan huipussaan *lukee oikeustieteitä aivan innoissaan*

Tänä vuonna istä mennään oikiskeen vaikka mikä olis.. Ja tietysti mitkään clupit EI jää väliin *naur*
*pelle*
slush

#35 • • slush
Niimpä niin, en mä paljon tällä viikolla koulussa viihtynyt.. mut siihen oli ihan hyvä syy, olin meinaan kipeä *vink*

--
Miks mulle aina käy näin???

mixed~thunder

#36 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
JA jos mä pääsen Ruotsin kirjotukset läpi,ni sit pidetää koko Suomen kattavat bileet!!*pahis**cool**nauraa*

--

Tyly

#37 • • Tyly
Tossa moon mukana, jos mäkin pääsen niistä läpi nii sit vasta juhlitaa...*hymy* tosin todellakaan niitä ei kannata etukäteen miettiä... ku se on nii varmaa et mä pääsen läpi niistä.. *hmph*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

#38 • • Kirsikka Guest
Mulle yleensä se motivaatio ilmaantuu samoihin aikoihin hillittömän paniikin kanssa.. 2 päivää reaaliin ja vaivaiset 4 psykologian kirjaa lukematta.. pikkujuttu.. (kääks). Nyt onneksi eka äikänaine takana, edes pieni helpotus..
|Cronos|

#39 • • |Cronos| the Moose
Nyt ku on tääkl työharjottelussa niin kyl tätä motivaatiota alkaa löytämään... on sellast hommaa mistä tykkää jne.. ei ole teoriaa..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

mixed~thunder

#40 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Samat kaks päevää reaalin kirjotuksiin (tietyst,pidänköhän mä teitä tyhminä?*vink*)
But anyway,hommahan näyttää siltä et tänään ois pitäny Maoli ja laskin jättää tarkistettavaks,mut arvatkaa kaks kertaa muistinko?No en *suru*
No helposthan noi menee ilman Maolia päässälaskien,jotkut fyssan tehtävät*cool*

--