Ostetaan opiskelumotivaatiota

193 posts, 10 pages, 42,484 views

Katrina

#81 • • Katrina
Multa saa halvalla ostaa hiukan opiskelumotivaatiota! -> Älkää kuitenkaan viekö kaikkea, että jää itsellenikin hiukan! *enkeli*
Panfobia

#82 • • Panfobia
Jeps, mulla olis myös tarjolla edullista ja laadukasta opiskelumotivaatiota! Toimivuus taattu! Tee tarjous! *nauru*

Välivuoden lorvimisen jälkeen opiskelukin taas maistuu. Riippuu kyllä vähän aineesta.

--
*sydän*

Panfobia

#83 • • Panfobia
No sanotaan nyt semmoset viiskymmentä euroo viikon satsi...toimitus postiennakolla. *nauraa*

--
*sydän*

Syder

#84 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Katrina:

Multa saa halvalla ostaa hiukan opiskelumotivaatiota! -> Älkää kuitenkaan viekö kaikkea, että jää itsellenikin hiukan! *enkeli*

Saaks maksaa luonnos? *sydän*

--
Divida et impera.

Texx

#85 • • Texx ^_^
hei, mulle vois myydä jotai hito koulumotivaatioo taijotain :D

--
*piis*

Syder

#86 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Teks:

hei, mulle vois myydä jotai hito koulumotivaatioo taijotain :D

Mitäs sais olla, kaikenlaista ylimäärästä löytys *joo*

--
Divida et impera.

Texx

#87 • • Texx ^_^
Syder:

Teks:hei, mulle vois myydä jotai hito koulumotivaatioo taijotain :D

Mitäs sais olla, kaikenlaista ylimäärästä löytys *joo*

Enmä itseasiassa tiedä. Jotain mikä antaa mulle järkee ja pirtevyyttä sen verran et jaksan käydä koulussa ja huom: mm. opiskella siellä :D

--
*piis*

Syder

#88 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Piristystä löytyy paljon ja monessakin muodossa *joo*
Järkeä vähä hankalampi kaupata mut sitäki vois koittaa jostain ensi ite hommata *nauraa*

--
Divida et impera.

HzO

#89 • • HzO 9mm burana auttaa
ei ole kyllä myydä just kävin tekee fyssan välikokeen. Koe helppo ku mikä mutta mä mokaan tietty. *suru*

Törkeesti duunii ja paskaa palkaksi. *igor*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Texx

#90 • • Texx ^_^
Okei. ehkä mä sitte koitan pärjätä ittekseni. *uuh*

--
*piis*

Syder

#91 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Teks:

Okei. ehkä mä sitte koitan pärjätä ittekseni. *uuh*

Muista että kaksin aina kaunihimpi, yksin ei kannata yrittää tehdä ihmeitä *plur*

--
Divida et impera.

Katrina

#92 • • Katrina
Syder:

Katrina:Multa saa halvalla ostaa hiukan opiskelumotivaatiota! -> Älkää kuitenkaan viekö kaikkea, että jää itsellenikin hiukan! *enkeli*

No jos ei käteistä löydy niin kai se sitten on pakko!
*justjoo*
Syder

#93 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Katrina:

Syder:Katrina:Multa saa halvalla ostaa hiukan opiskelumotivaatiota! -> Älkää kuitenkaan viekö kaikkea, että jää itsellenikin hiukan! *enkeli*

No jos ei käteistä löydy niin kai se sitten on pakko!
*justjoo*

On mulla käteistäkin mutta mietin vaa eri maksuvaihtoehdot läpitte tässä ensin. *vink*

--
Divida et impera.

Syder

#94 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Avernian:

Syder:
On mulla käteistäkin mutta mietin vaa eri maksuvaihtoehdot läpitte tässä ensin. *vink*

Paras maksaa mulle velkas sitten *vink vink*

Toki kultaseni. *sydän*

--
Divida et impera.

henkka

#95 • • henkka
Varastot loppu. Ens vuonna tulee täydennyksiä. Todennäköisesti.
SuttiS

#96 • • SuttiS Drama Queen
Mä oon varmaan vahingossa saanut jonkun muun opiskelumotivaation, ku ei mulla yleensä näin paljon oo sitä ollut? Kummallista... *ding*

--
Suoritus tekee mestarin.

kissi

#97 • • kissi niihä?
Joo no mä en käsitä, kuin sussa riittää oikeesti potkua kaikkeen!!! Oot ihan yli ahkera! Nostan hiuksiani (ei oo hattua*iloinen*) sulle kyl tosiaan!!!
Ajatelkaa: Nainen käy joka aamu salilla, sit kouluun ja sit jaksaa viel tehä kaikki kouluhommat ja lukee miljoonaan tenttiin! Pliis anna mullekin tuota motivaatiota!!! Haluu kans päästä joskus salille liikkuu *ökkö* eikä vaan pyöriskellä laiskana himassa. *purr*
SuttiS

#98 • • SuttiS Drama Queen
Meja:

Joo no mä en käsitä, kuin sussa riittää oikeesti potkua kaikkeen!!! Oot ihan yli ahkera! Nostan hiuksiani (ei oo hattua*iloinen*) sulle kyl tosiaan!!!
Ajatelkaa: Nainen käy joka aamu salilla, sit kouluun ja sit jaksaa viel tehä kaikki kouluhommat ja lukee miljoonaan tenttiin! Pliis anna mullekin tuota motivaatiota!!! Haluu kans päästä joskus salille liikkuu *ökkö* eikä vaan pyöriskellä laiskana himassa. *purr*

Mut kun mä jaksan tätä just tasan pari viikkoa; siis rehkiä gymillä aamuseiskalta, lukea ja duunata koulujuttuja -sit tulee overdose kaikesta, enkä tee enää yhtään mitään... Mun motto "Too much is not enough" vois vaihtua "Kohtuullisuus kaikessa" -mottoon... Mut se olis kyl vaan niin tylzää! *nauru*

--
Suoritus tekee mestarin.

Tyly

#99 • • Tyly
En tiedä teistä muista mutta minulla ainakin on tällä hetkellä kova motivaatio opiskeluun.. siis jaksan hyvinkin olla päivän kaikilla luennoilla ainoa tauko niihinkin tulee ruokailusta josta en sentään viitsi tinkiä...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu