LOVEPARADE 2004 @ Berlin

70 posts, 4 pages, 19,999 views

Waide

Posts: 323

#61 • • Waide sabão
Viime vuoden Loveparade erinomaisessa seurassa oli mulle kesän kohokohta ja tapahtuma jota en tule unohtamaan. En tarkoita siis pelkkää paraatia vaan lisäksi myös kaikkia muita tapahtumia & kemuja. Myös itse Berliini oli todella upea paikka!

Love From Above kemut Columbia-Hallissa ei oikein sytyttänyt, vika oli aika paljolti paikassa ei itse kemuissa. Mutta LoveBase kemut KulturBrauereissa ovat edelleen yksiä parhaimpia bileitä missä olen ollut! Vaikka 70 Dj:tä 11 stagella ei todellakaan kuulostanut mun paikalta täpötäyden Columbia Hallin jälkeen.

Tänä vuonna joutuu ikävä kyllä jättämään väliin, mutta Berliiniin lähden vielä varmasti uudestaan =).

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Herzie

Posts: 106

#62 • • Herzie
YES, liput the love from above bileisiin hoidettu!! *aplodit*

Berlin, here we come!! *jiihaa**jiihaa*

*sydän**sydän**sydän*

--
Reichtum, Ansehen, alles kann man verlieren, aber das Glück im eigenen Herzen kann nur verschleiert werden und wird immer, so lange, wie du lebst, dich wieder glücklich machen.

Henna

Posts: 4,965

#63 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Lovebase oli loistava viime vuona *plur* ja kivaa oli kans love from abovessa.
Tänä vuona kelasin jättää väliin mut kaverit kuumottaa nyt niiiin paljon et on mietittävä jos sittenki lähtis....*iloinen*
Holle

Posts: 793

#65 • • Holle Beach X Member
Toi Kudamin juttu näyttää tosi jees!! Ajattelin, että tänä vuonna olis jättäny Suomenlipun pois, mut ehkä se tulee sittenkin otettua mukaan. Toivottavast se ei vedä puoleensa virolaisia idiootteja, niikus viime vuonna..
Individual

Posts: 10,942

#66 • • Individual HYPNO!

Holle:
Toi Kudamin juttu näyttää tosi jees!! Ajattelin, että tänä vuonna olis jättäny Suomenlipun pois, mut ehkä se tulee sittenkin otettua mukaan. Toivottavast se ei vedä puoleensa virolaisia idiootteja, niikus viime vuonna..



Nehän oli niin leppoista porukkaa, ainakin pitivät kavereistaan huolen. Yeah Right! *eiei*
Holle

Posts: 793

#67 • • Holle Beach X Member
Aamulla lähtö!! Jos joku vielä lukee tätä, niin koetetaan pitää Suomen lippu korkealla (sananmukaisesti)!!
pupuankka

Posts: 869

#68 • • pupuankka poly-wtf?!
LoveBasen bileet oli kyllä huhuh! Todella hauskaa! *aplodit*

Ite viihdyin kaikkein pisimpään progepuolella, erityisesti Eric Sneo hoiti mun mielestä homman tyylillä kotiin *sydän*

Yhdet elämäni parhaimmista bileistä. Todellakin! *joo*

Muuten Berliinin paska sää ei oikein anna aihetta juhlaan. *poks* Kivaa on ollut silti.
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#69 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
The Love From Abovet jyräs *super*

Moguai ja Timo Maas huh huh *sydän*

Pisti se Itä- Saksan konejumalakin kyllä aamulla sellasta settii että rokaten meni*jiihaa*

BERLIINI *sydän*

Harmi vaan ettei oikein ilmoja pidelly mutta muuten oli kyllä aivan loistava reissu!!!!!*hymy*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Pavvv

Posts: 2

#70 • • Pavvv
paljon lippu LOVEPARADiin maksaa? *pahis**enkeli**kiitoskiitos* Mä halun SIIIINNNNNEEEEE.......YOO!!!!.....HARDHOUSE 4EVER...RESPECT! *hih**heiii*