Blender - Last Ravechild 2004 (Hardtranced rave 182 bpm)

9 posts, 1 page, 1,968 views

blender

Posts: 2,552

#1 • • blender Arcade | KAIKU
Last Ravechild 2004:

http://koti.mbnet.fi/hardbag/blender/trax

offline

Ravechild 2004 biisi melko samanlainen kun ´blender vs meke - last ravechild´, muutama lisäkikkailu meloissa/kikissä ja nopeampi tempo..

EDIT: biisi poistettu serveriltä

[muokattu 17.2.2004 20:35]

[muokattu 2.3.2004 13:32]
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#2 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Minuun tää biisi uppoo kuin puukko mummoon*hih*
Ei mitään pahaa sanottavaa *nauru*


Pakko oli vielä jälkeen päin pistää.
Pitch +6:sella. Toimii vielä meehukkaammin*piis*

[muokattu 17.2.2004 16:26]
Spämä

Posts: 91

#3 • • Spämä
Ravechild on mielestäni parasta vääntöä mitä olen sulta kuullut. Ravesoundi ja pumppaava basso teki vaikutuksen, kun sen aikanaan kuulin. Äänimaailma tuntui vain olevan kohdallaan. Jäi mieleen, soittolistalle ja tais kaverillekin mennä jollain levyllä.

Tässä uudessa on pikkasen liikaa nopeutta mun korvaan, tanssilattialla toimisi varmaan kuin häkä. Näin kertakuuntelulla en oikein eroja aikaisempaan löytänyt. Kaikenkaikkiaan Hyvä biisi(tm).

--
"Todellista taistelutaitoa on nöyrä asenne ja kyky hillitä tunteitaan tarvittaessa." -The Crow

blender

Posts: 2,552

#4 • • blender Arcade | KAIKU

Spämä:
Näin kertakuuntelulla en oikein eroja aikaisempaan löytänyt. Kaikenkaikkiaan Hyvä biisi(tm).



Ei ole suuria ei... lähinnä kick vaihtui ja melodian kaavat tosta päämelon jälkee... pikkasen equjakin säädin... ja tässä versiossa on kompura.. mulle uppoo tällä nopeudella paremmin niin päätin vaihtaa.. *hymy*
blender

Posts: 2,552

#5 • • blender Arcade | KAIKU
kiitoksia palautteesta, lisääkin kaipais *hymy*

laitoin tohon otsikkoon viel vähä tyylisuuntausta, mutta sekin voi olla harhaan johtava osakseen *nauru*
Flamie

Posts: 478

#6 • • Flamie
Tää on kyl sun parasta antia. Osa noi sun biisit on vähän puuroa mielestäni.*ding*
Mutta tää kuulostaa oikein mainiolta. *piis*
blender

Posts: 2,552

#7 • • blender Arcade | KAIKU
ois tossa viel jakoon laittaa 3 tech-trance setitystäkin mutta pihtailen niitä jos julkaisu tulis niiin ei voi oikeen jakoon viel laittaa.. ehkä tulevaisuudessa previkoita...

mutta todellakin toi minun ”hc”mpi puoli ei ole mikään ihmeellinen (=hiucca puuroo) et nää melodisemmat ”kirkas” ääniset menee tosiaan paremmin, tässä joku bassotaajuus ei millään halunnut toimia ja jäi vähän masteroinnissa se harmittamaan...
fantazia

Posts: 329

#8 • • fantazia
hmm bassojen osalta mixaus ei kyl oikeen napissa. aika springworldmaista on kai haettu mut mun mielestä täs pitäs olla vetävämpi line ja pitempi kick. mut kick toki parempi ku edellisessä (muistaakseni siin oli aika pehmee). muuten melo edellee iha jees ja hihatit/clap jne

terveisii intist *nauru*

[muokattu 19.2.2004 19:25]
blender

Posts: 2,552

#9 • • blender Arcade | KAIKU
biisi poistettu servulta niiku se toinenkin, uutta materiaalia o viimese ½ vuoden sisään tullu sen verta paljon, että säteessä (30.4) ja locossa (14.5) ei näitä ”jaossa” olleita paljoa kuule, että mielenkiinto säilyis ni en jaa ennen livejä nyt mitää vähään aikaan, ehkä yks previkka sit ennen bileitä jos jollakin ei ole yhtään käsitystä missä mennään...

kiitoksia palautteesta ja tuesta, muuten en olisi täss... ja parhaat biisithän ei oo ollut edes jaossa *pahis*