Lyhyestä virsi kaunis, l. en jaksa lähteä tekemään tarkkaa ruotimista tähän väliin, mutta...
Aivan helvetin kurko miksaus. On ollut autossa niin uskomattomassa powerplayssä, että oksat pois. Muutama raita ja niiden tekijät tulivat mulle aikamoisena yllätyksenä, eli esim. Re-form sai yhden uuden fanittajan Sunstroken myötä. Love the track, love the mix. Kiitti Rehtori. *plurhali*
setti on kova ja mixaus on todella hyvin hanskassa!
ainoa miinus tulee muutamista biiseistä, jotka mulle henk.koht. jo liian kuluneita. Eli ite en olis enää laittanut mixiini.
Mutta jokainen kokoaa tietenkin oman maun ja halun mukaan!
Rakenne hyvä, kikkailuja olisin kaivannu lisää!
Oh..Hoh...
Tämä rokkaa.. Erittäin suuresti! =)
Mä kun pidin Klubitusta joskus ihan turhana saittina ja nyt kun löysin tän miksaukset osion, ei tarvi enää kärvistellä musiikin puutostilassa..
Tämä rokkaa.. =)
•
•
PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Pablo:
miten olen voinu missata tämän. ei kun kuunteluun :)
samaa mietin minäkin... mut nyt lähti imutukseen ja palautetta tulee myöhemmin..
tänään nimittäin oon jammaillu codex 2:sen tahdissa koko päivän..
Katotaan mitä kolmonen tuo tullessaan..
Mä oon kuullu tän setin nyt valehtelematta joku 10 kertaa ja koitan keksii jotain paskaa mut valittettavasti en löydä mitään pahaa sanottavaa...
Jätkähän on kone noitten vaihtojen kanssa... muutamaa vaihtoo en edes huomannu vaan piti kysyy broidilta missä ne oikeen tulee..
Tää on todella hyvää jatkoo codex2 :lle joka on yksi kautta aikojen mun soitettuimista seteistä kotona. Musta jotenkin tuntuu tääkin tulee olemaan siinä kategoriassa... ainakaan viellä en usko et tulee piiiiiiiitkään piiiiiiiitkään mitään kyllästymisen merkkejä koska tää jaksaa potkii ja tässä on kivoja kikkoja ja tää pysyy mielenkiintoisena alusta loppuun.