DJ Rx - Codex 3

77 posts, 4 pages, 15,332 views

Insomnia

Posts: 684

#21 • • Insomnia Haahuilija
mulle kans!

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

Yoni

Posts: 440

#22 • • Yoni Tyhmä Vartija!
*joo*
Spämä

Posts: 91

#25 • • Spämä
Kyllä kiitos.

--
"Todellista taistelutaitoa on nöyrä asenne ja kyky hillitä tunteitaan tarvittaessa." -The Crow

Chatte

Posts: 4,085

#26 • • Chatte Team Teknolipat :)
Tahdon. *pihkassa*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

DJ Rx

Posts: 2,527

#27 • • DJ Rx FINRG Recordings
Lähetin kaikille privaa, ne ihmiset jotka vielä haluavat miksauksen pistäkää mulle mailia osoitteeseen [email protected]

Codex 3 saatavilla myös mossosta 25.2.04 alkaen hintaan 8e.

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Chatte

Posts: 4,085

#29 • • Chatte Team Teknolipat :)
*jiihaa* Kohta postilootasta kolahtaa ihkua musaa! *pihkassa*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Individual

Posts: 10,942

#31 • • Individual HYPNO!
Tää oli kyllä törkeän hyvä mixi!

Rankkaa, nopeaa, melodisuutta unohtamatta. Todella loistava selektio ja ne biisit
kyllä tiesivät paikkansa tässä nauhassa.
Kivoja pieniä yksityiskohtia jotka pitivät mielenkiinnon yllä ja mixi ei alkanut
puuduttamaan missään vaiheessa.
Miksausteknillisestihän tää on taattua laatua ainakin näin ei dj-korvin kuunneltuna,
mutta eihän tältä mieheltä huonoja mixejä ole ennenkään tullut ulos.

Suomi nousuun! *pahis**nauru*

[muokattu 26.2.2004 22:08]
Damien

Posts: 2,882

#32 • • Damien [tr3ox]
Tää on selkeesti tasapainoisin Codex koko sarjasta, näin musiikillisesta näkökulmasta ja meisinki on hyvän kuulloista heti alusta lähtien. Teidän pään soundi toteuttaa itseään selkeesti tässä levyssä.


- Ekan ReFormin sisään tuonti, pari vonkausta ja siksi valitan koska muuten se vaihto olisi leijunut omalla painollaan hienosti ja biisit sopii keskenään yhteen.

+ Kasi raidan sisään tuonnissa tapahtuvat korjaukset on just niin smootheja kun pitääkin olla jos korjaa lennossa, eli ihan rauhassa ja ne ei käy tavallisen kuuntelijan korvaan olleskaan. Nyt viimeistään varmistuin ettei ollut koneella miksattua ;).

++ Kokonaisuudessaan hyvä HardTrancemainen fiilis. ++

Suosittelen lämpimästi kaikille supaTenixxxxpolocccan00bstrLoverseille ja muillekkin HardDance musan ystäville.
Voit olla Rekku tyytyväinen, tällä setillä ja tolla kansikuvalla pitäis jo herua kysymättäkin...

*pahis**pahis**pahis*

[muokattu 27.2.2004 10:32]
jazmo

Posts: 393

#33 • • jazmo techmu
Mitä maksaa paketti missä ois kaikki codexit? :)
liikkuva muna

Posts: 2,652

#34 • • liikkuva muna an egg on the move
Vitin hyvä setti tämä *jiihaa*. Vaihdot hyviä, biisit myös :) Tota Anger Ballia oon odotellukin *aplodit*. Tässä Tigriskin kuullostaa siedettävältä. :)
Damien

Posts: 2,882

#35 • • Damien [tr3ox]
Lopeta Aleksi toi ittes vähättely, koska sun biisit kuullostaa hyvältä ja soi hyvin. Nauti rispectistä olet sen ansainnut. Jos jotain ihmettelet niin liity klubiin, kun porukalla aina mietitään miten sä siitä Reason:n rämästä saatkaan noita saundejasi irti.
Howdy

Posts: 7,955

#36 • • Howdy Oldie

Damien:
Lopeta Aleksi toi ittes vähättely, koska sun biisit kuullostaa hyvältä ja soi hyvin. Nauti rispectistä olet sen ansainnut. Jos jotain ihmettelet niin liity klubiin, kun porukalla aina mietitään miten sä siitä Reason:n rämästä saatkaan noita saundejasi irti.



Mä olen samaa mieltä .. on hyvä ettei nouse kusi päähän niin kuin muutamalla nimeä mainitsematta olevalla, mutta kyllä oman arvonsa voi silti tiedostaa. Ja Alek on oikeasti todellinen lahjakkuus. *hymy* ja tää ei ole mitään perseennuolemista vaan täyttä totta.

--
Käpy vailla vertaa

norbanki

Posts: 84

#37 • • norbanki nysvääjä
Jees, olen erittäin tyytyväinen perjantain hankintaani! Ja lauantaina
oli nuppi ehkä rahdun verran vähemmän kipiä, kun sijoitti 1,5 drinksin
verran \”pidempikestoiseen naatiskeluhyödykkeeseen\”. *joo*

--
Eipä tässä mitään, semmosta seiskaa.

blender

Posts: 2,552

#38 • • blender Arcade | KAIKU
sain kiinni setistä oikeestaan vasta tossa 6 biisin kohalla, tää alku oli mulle vähän menneisyyttä, mutta makuasioita nääki eli ei sinällää mitää vikaa alku puoliskossa... jotenki tuntu et tolla alun saundilla ja aleksin tigriksellä on ero kuin yöllä ja päivällä..

toi skitso oli aika ylläri kun en tienny mitä oot sinne laittanu ennen kun sain tän käteen... omasta mielestä vaatis viel säätöö, niinkun varmaan nomicinki mielest, mut lopun alekit tietty tippu tosi hyvin... *hymy*

settinä varmaan tosi toimiva, mulle kyl vaan tosiaan tää ei menny ihan kokonaisuudessaan kun on vähä perus.... livänä ois varmaan uponnu paremmin, nyt kumminkin ”hyvä” eli jotai 7/10 luokkaa... *piis*
xl8r

Posts: 2,227

#39 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Ensinnäkin, kiitoksia Rexi levystä.

Jessus satans, meinas tosiaan lähtee tukka päästä kun pistin levyn koneeseen. Ensimmäinen kuuntelukerta on nyt lopuillaan ja täytyy myöntää, että jättää aika sanattomaks.

Ehdottomasti paras levy, mitä oon kuullu!

ROK ON!

[edit]

Useamman kuuntelun jälkeen (työaikana kerkiää kuunteleen autossa runsaasti musiikkia) voin vain todeta, että setti paranee aina vaan kerta kerralta. Biisivalinnat ovat onnistuneet täydellisesti.

[muokattu 3.3.2004 13:21]

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

DJ Rx

Posts: 2,527

#40 • • DJ Rx FINRG Recordings
levyä saa tänään lahden milleniumin tapahtumasta

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.