*2003 UUDEN VUODEN LUPAUS*

102 posts, 6 pages, 25,923 views

Jone

#41 • • Jone Archibald Haddock
greenie:

Vain yksi lupaus?

Lupaan lopettaa pikaruokaloiden tukemisen ja sen sijaan käydä kerran kuukaudessa jossain laadukkaassa ravintolassa.

Pisteet siitä himaan. Itse lopetin Mäkissä & Hesessä syömisen viime keväänä ja kertaakaan en ole sen jälkeen taipunut. Eilen kuulin asiaan liittyen jopa ilouutisen; Suomen McDonalds on ajautumassa selvitystilaan. *Jihu!*
TanyaK

#42 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
pHaze:

Tanya:Ihan näin julkisesti kerron ettei anqqa luista lupauksestaan..Meillä on anqan kanssa yhteinen lupaus..alamme käymään punttiksella!! Kohta mittaillaan hauiksia kilpaa..*hih*

Ääh, ei toi auta. 100:n vinyylin levyboksi täyteen ja kaiuttimien kantelua bileissä, siitä se haba (/Haba?) kasvaa!
*nauru*

..eli pitäisikö mun alkaa sun roudariksi? *nauru*
#43 • • Taika Guest
Mä haluaisin luvata lopettaa röökin polton mutta sellaista ihmettä tulee tuskin koskaan tapahtumaan..*justjoo*

Mut jos mä vaikka yrittäisin olla hiukan kärsivällisempi ens vuonna ja olla vetelemättä hernettä nenään pienistä asioista..*joo*

..Enkä ylitä pankkitiliäni korkeintaan kuin 5 kertaa..*pahis*
Tronica

#44 • • Tronica
Kun tässä inttiin ollaan kohta lähössä niin en tupakanpoltosta mitään lupauksia varmaankaan tee *uuh*, mutta lupaan bailata 2x ankarammin sieltä päästyäni *hymy**hih**hymy*

--
©Tronica

Henna

#45 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Unity(f):

vuoden 2003 lupaus on että... hmm...*mietin*....
Mä lupaan olla kiltimpi ja yritän kuunella enemmän muita.
Sit mä lupaan vähentää röökin polttoo....*justjoo*
*plur**plur**plur*

Hey, sunhan piti luvata lopettaa se kokonaan!!

Mul ei hajuukaa omista lupauksista...tartee miettii...
Susu

#46 • • Susu The Nasu
Lupaan lopettaa sinisilmäisyyden ja näin ollen muuttua hieman kovemmaksi ihmiseksi*pahis*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Jone

#47 • • Jone Archibald Haddock
angel78:

Lupaan lopettaa sinisilmäisyyden ja näin ollen muuttua hieman kovemmaksi ihmiseksi*pahis*

Typerin lupaus so far. No, itsellesihän sillä vain hallaa teet.
UnityF

#48 • • UnityF joo just se
H, mä lopetan silleen jännästi. Ensix mä lopetan arkitupakat.. (poltan vaan bileissä). Sit pikkuhiljaa mä lopetan bileissäkin polttamisen.. Joten kai mä siitä pääsen eroon pikkuhiljaa.. mä oon sentään 10vuotta polttanu.... (käääääk miten pitkään kun oikeen ajattelee)!.....hmmm...*voiei*
Susu

#49 • • Susu The Nasu
Jone:

angel78:Lupaan lopettaa sinisilmäisyyden ja näin ollen muuttua hieman kovemmaksi ihmiseksi*pahis*

Typerin lupaus so far. No, itsellesihän sillä vain hallaa teet.

Ethän sinä edes tunne ja tiedä kuinka hyvää se mulle voisi tehdä.... vitsi vitsinä eiks je*iloinen*
Tuntuu vain että piirissä jossa liikun ei arvosteta sitä mitä olen ja sinisilmäisesti luottamalla toisiin oon saanu vaan paskaa niskaan... itsesuojelu vaisto herännyt sen suhteen...

--

Jone

#50 • • Jone Archibald Haddock
angel78:

Ethän sinä edes tunne ja tiedä kuinka hyvää se mulle voisi tehdä.... vitsi vitsinä eiks je*iloinen*
Tuntuu vain että piirissä jossa liikun ei arvosteta sitä mitä olen ja sinisilmäisesti luottamalla toisiin oon saanu vaan paskaa niskaan... itsesuojelu vaisto herännyt sen suhteen...

Mä kuulun niihin ihmisiin, jotka vakaasti uskovat siihen että sinisilmäiset tämän maailman perivät. He saavat myöskin turpaansa matkalla varmaan lukuisiin kertoihin, mutta näen niiden, jotka siitä huolimatta pitävät tästä kiinni, tulevan maaliin voittajina. *joo*

PS. Itselläni on tähän "hyvä tekniikka"; luotan ihmisiin hyvinkin täydellisesti siihen saakka kunnes nämä luottamukseni pettävät. Siinä vaiheessa ryhdynkin sitten "ystävällismielisen" järjestelmällisesti tuhoamaan luottamukseni pettäneen ihmisen elämää pala palalta. *hmph*

[muokattu 27.12.2002 12:35]
#51 • • catnip Guest
Minä lupaan muuttaa elämäntapani terveellisemmiksi ja aloittaa kuntosalilla käynnin. Juu ja tietysti hankkia elämän... *iloinen*
Susu

#52 • • Susu The Nasu
Jone:

PS. Itselläni on tähän "hyvä tekniikka"; luotan ihmisiin hyvinkin täydellisesti siihen saakka kunnes nämä luottamukseni pettävät. Siinä vaiheessa ryhdynkin sitten "ystävällismielisen" järjestelmällisesti tuhoamaan luottamukseni pettäneen ihmisen elämää pala palalta. *hmph*

Saan kai luvan lainata periaatettasi, jos kokemuksen syvä rintaääni sanoo että se toimii....*vink**piis*

[muokattu 27.12.2002 12:49]

--

#53 • • tuntematon Guest
Jone:

angel78:

Mä kuulun niihin ihmisiin, jotka vakaasti uskovat siihen että sinisilmäiset tämän maailman perivät. He saavat myöskin turpaansa matkalla varmaan lukuisiin kertoihin, mutta näen niiden, jotka siitä huolimatta pitävät tästä kiinni, tulevan maaliin voittajina. *joo*

jaa a taidat pitää itseäsi liiankin rehellisenä ..... t totuuden tietävä

#54 • • jahman Guest
Jos tuhoisin kaikki ihmiset jotka ovat luottamukseni pahasti pettäneet niin en minä muuta ehtisi tekemäänkään.....
mielummin poistan ihmiset elämästäni aika lailla totaalisesti....
tuitui

#55 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
ai joo..ja lupaan laihtuu 6kg!!

*blush*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Jone

#56 • • Jone Archibald Haddock
tuntematon:

jaa a taidat pitää itseäsi liiankin rehellisenä ..... t totuuden tietävä

*nauraa* *nauraa* *nauraa*

Totuus tulee aina anonyyminä postaavan suusta? Niin kauan kunnes kirjoitat saman omalla nimelläsi tai sanot sen mulle kasvotusten, niin menen takaisin sohvalle viettämään sunnuntai-iltapäivää ja nauran "tiedoillesi."

Itse ainakin seison sanojeni takana ja kannan niiden seuraukset jos muuta ei hyväkseni voida lukea. Olet tässäkin kuussa ties kuinka mones pelle joka ei ole eikä tule olemaan siitä varjoakaan.

[muokattu 29.12.2002 18:14]
kissi

#57 • • kissi niihä?
Ainakin se tavallinen eli terveellisempi elämä! Vähemmän kaloreita - enemmän liikuntaa!
Yritän myös vähentää kiroilua!
Ja nukkumaan aikasemmin!

Lupaan myös olla hyvä tyttöystävä ja helliä Raksua aina kun vain mahdollista! *joo*
Salien

#58 • • Salien El Croco
Meja:

Ainakin se tavallinen eli terveellisempi elämä! Vähemmän kaloreita - enemmän liikuntaa!
Yritän myös vähentää kiroilua!
Ja nukkumaan aikasemmin!

Lupaan myös olla hyvä tyttöystävä ja helliä Raksua aina kun vain mahdollista! *joo*

*nyökkäilee* *joo*... samat sanat + lupaan etten enää ikinä lähde reissuun ilman omaa kulti-*hellokitty*:aa *sydän*

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

r0n

#59 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
lupaan opiskella kiltisti ja kunnolla. Lisäksi hankin duunia, en tee muuta kun duunia ja koulua = näin ollen erkaannun kaikesta muusta (kavereista, bilettämisestä etc.)

Yeah right. *hmph*
No kyl mä duunii ainakin haen *possu*

--
6er reihe

Susu

#60 • • Susu The Nasu
ai niin...lupaan tehdä vähemmän töitä ja näin ollen antaa enemmän aikaa ihmisille ympärillä*nauru*

[muokattu 30.12.2002 14:34]

--