Yoji Biomehanika

44 posts, 3 pages, 12,252 views

darkfr

Posts: 232

#41 • • darkfr d:play
juu no olishan se kieltämättä aikamoista herkkua päästä näkemään yoji, nyt jos sais vaikka aikaiseks järkättyä lippui nii hyvä tulis. mut kieltämättä kyytiongelma nousee päivän sanaksi jns. päin mutta onpahan ainakin aikaa ratkoa ko. ongelmaa.

ja mitä oon yojin settejä kuullu niin kyllä se mun mielestä soittaa ihan hyvin, ja jokatapauksessa on yojin tulo suomeen kuitenkin sen verran ison luokan tapaus? (ainakin jos diggaa nimenomaa vähä hardimmast) että ei sitä oikein mielellään lähde skippaamaan. Sanosin kyl et toisaalt ennen kun vetää lopullisen johtopäätöksen niin pitää varmaan käydä paikan päällä tsekkaamassa menon kovuus. uskaltaisin kyl epäillä et ei jätä kylmäksi, ja porukkaakin näyttäs olevan tulossa kun katselin noit suosikkei tohon tapahtumaa.

--
4/4

Dj_Pulze

Posts: 14

#42 • • Dj_Pulze
En sitte tiiä et onko jo kysymykseen vastattu, tai miten vanha tää juttu on, mut Herra Yoji Biomehanika tulee 3.12.2004 suomeen!!!!!*plur*
Muistaakseni paikka olis Rush..


*sydän* Yoji *sydän* Biomehanika *sydän*
Jone

Posts: 8,258

#43 • • Jone Archibald Haddock

Dj_Pulze:
En sitte tiiä et onko jo kysymykseen vastattu, tai miten vanha tää juttu on, mut Herra Yoji Biomehanika tulee 3.12.2004 suomeen!!!!!*plur*
Muistaakseni paikka olis Rush..


*sydän* Yoji *sydän* Biomehanika *sydän*



No onhan toi nyt ollut kalenterissakin jo pitkään?

http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=5072
Dj_Pulze

Posts: 14

#44 • • Dj_Pulze
Nii, sitä vähä ihmettelinki ... Elikkä oon näköjää missannu ton vanhuuden tai jotai...*iihhih*