benn @ livesets.radio [teknosettejä]

9 posts, 1 page, 1,597 views

Rels

Posts: 796

#2 • • Rels setämies
jees. tässä jotain ihme palautetta noist seteistä.


5. pvä:
mukavan letkeetä teknoilua, ehkä hiukka liian letkeetä mun makuun. oliko siel seassa jotain discoiluakin? *ding* vaihdot ihan ok vaikka välillä hakeekin. kaikin puolin ihan mukavaa taustamusiikkia, vaikka siin nauhotukses tosiaan välillä vähän pätkiikin! *piis*

6. pvä:
noniin, nyt on jo enemmän mun makuun! alku vaikutti aluksi samanlaiselta ku eka setti, mut kyllähän se sieltä lähtee. enemmän groovempi ku toi vitos päivän setti, ja iskee kyl paremmin jalkoihin mulla. vähän hakee vaihdot muttei niin häiritsevästi. *piis*

12. pvä:
oikein menevä setti tämäkin. löytyy paljon samoja lättyjä mitä mun laukusta *hih* vaihdotkin tuntuu et menee paljon paremmin tässä setissä. seassa oli muutamia menevämpiä ralleja, joten onhan tämä mukavaa jamittelua ja soikin mulla taustalla himassa varmasti jatkossakin. *piis*

19. pvä:
jees. lähti vähän iisimmin. lähtee jossain puoles välis vähän ”rankempaan” mut sit taas mennään tech-housen puolelle, mielestäni. biisit ei oikein iske tässä setissä, mut menee kyl taustakuuntelusettinä oikein hyvin. *piis*

overall:
hmm.. jos kokonaisuutta miettii noiden kaikkien settien kohdalta, niin hyvin pysyy ruodussa setit, ne on ”eläviä” ja mielenkiintosia. jäbä haltsaa noi teknon eri tyylit sujuvasti, joten olettaisin että osaat soittaa ”oikean” setin joka keikalla. kuitenkin lemppariksi näistä neljästä nousee ehdottomasti toi 6. pvä setti. *piis*

keep up the good work!

[muokattu 14.2.2004 21:45]

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

diskoeno

Posts: 673

#3 • • diskoeno
kiitos palautteesta, renell. olen näköjään onnistunut tavoitteessani siis siinä että settini ovat ”eläviä” ja pysyvät mielenkiintoisina alusta loppuun.

nyt on sitten uusi setti taas linjoilla eli 16.2.

lisää vaan kommentteja, kiitos :)
anqqa

Posts: 4,035

#4 • • anqqa tirehtööri
vielä joutuu muutaman kerran kuuntelee ennen kun pystyy rakentavampaa kommenttia antaa, mutta kerran jälkeen: maistuu =)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

diskoeno

Posts: 673

#5 • • diskoeno
Aajee. Kiva että joku näitä ees kuuntelee :)

Eilen tuli taas laitettua biittiä jonoon eli ois taas uus setti linjoilla (1.3.2004). Ihan lataamisen arvoinen vaikka itse sanonkin ;) Uutta ja vanhempaa shittiä...
diskoeno

Posts: 673

#6 • • diskoeno
Notta ei site keleppoo vae?
Defiz

Posts: 717

#7 • • Defiz
hyviä settejä! en osaa oikeen arvostella mutta minuun uppos hyvin :)

ja teknomajassa jytisi hyvin ;)

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

diskoeno

Posts: 673

#8 • • diskoeno

Defiz:
hyviä settejä! en osaa oikeen arvostella mutta minuun uppos hyvin :)

ja teknomajassa jytisi hyvin ;)



Kiitos!
Juu, majassa jynttäs ;)
diskoeno

Posts: 673

#9 • • diskoeno
29.03.2004 -setti nyt linjoilla! Tracklist tulee myöhemmin mutta sen verran voin teasata että alkaa maukkaalla Kalle-M:n julkaisemattomalla teknoraidalla.

Mitäs tykkäätte?