Nomic - Fortuna

33 posts, 2 pages, 5,879 views

nomic

Posts: 4,120

#1 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
juups, eli aattelin tänne pistää uuden piisin kaikkien kauhuksi *hymy*
eli vanhasta fortuna biisistä oma remixi, vaikka näitäkin on varmaan sata
ja jotkut ei niin hywiä jotkut parempia niin aattelin sitten ite yrittää tehdä jotain
ja tässä on tää melkein valmis versio joka vaatii vielä hywin hijomista ja miksausta *nauru*
*piis*
bpm: 173
pituus: 7:18

lataa tästä
toivottavasti tästä biisistä löytyisi ees jotain positiivista :)
UnityF

Posts: 15,721

#2 • • UnityF joo just se
Ja mä rakastan tätä biisii.. Oon kuunellu tätä tosi paljon kotona.. Tää on mun mielestä yksi sun parhaimpia biisejä skitson ja pain oheella.. *hymy* ja vaikka et olisi mun broidi kehuisin tätä yhtä paljon.. *hymy*
mut koska oot mun broidi niin nyt voin lesoo että mulla on broidi joka osaa tehhä hyvää musaa *vink* *hali*

ja mun mielestä tää on muuten yksi fortunan parhaimpia versioita mitä oon ikinä kuullu koska tässä on se i have i dream kohta... ja ne valaiden äänet.. *sydän*
Philly

Posts: 506

#3 • • Philly AIM HIGH!
damn, tämä uppos kuin estonia konsanaan *aplodit*
vieläkin jalka takoo vaikka kuuntelusta jo pitkä tovi... *piis*
Andy

Posts: 1,019

#4 • • Andy
ja siinä lepää... :D soundi rumaa mut kaunista!! :D...hieman eritaval olisin jokku tulot esittäny mut kylä noinki noi meni aek sukkelaa...suatanan pecasus!! :D

..henan kautta ¨ )

[muokattu 12.2.2004 15:30]

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

nomic

Posts: 4,120

#5 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

ZRO:
ja siinä lepää... :D soundi rumaa mut kaunista!! :D...hieman eritaval olisin jokku tulot esittäny mut kylä noinki noi meni aek sukkelaa...suatanan pecasus!! :D

..henan kautta ¨ )

[muokattu 12.2.2004 15:30]


juu no teillähän on tästä se oma filu, tehkää oma miksaus jos siltä tuntuu ja haluisinkin kuulla oikeastaan miten te tekisitten tän, tiiän et ei oo mitenkään teknillisesti mikään hienoin sähellys mutta kuiteskin :)
...ja henan kautta... *nauraa*
kyöpeli... *hymy*
Aidan

Posts: 1,524

#6 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Nomic! Sanon vaan ett *plur*

Se uppos kun mikkän muu tällanen on koskaan uponnu muhun (Nooh Pain lukkunottamatta!)

jatka samaa rataa! Ja tee lisää!

--
Hammer Zeit!

Flamie

Posts: 478

#7 • • Flamie
Olet sä kyllä ihme epeli. *hymy*
Mahtavan kuulosta menoa.
Avatar
#8 • • HRDance Guest
WIIIHAA!! *plur*
Jusuplussa

Posts: 1,293

#9 • • Jusuplussa UG-///
Kaunista ja rankkaa. Tässä biisissä on sitä jotain, ku karvatki nousi pystyyn. Lisää!
Damien

Posts: 2,882

#10 • • Damien [tr3ox]
Perkele! Ei sooloilla! Oltais tehty tää loppuun asti eka kunnolla. Noh, just väsätään Henan kanssa lisä melodioita ja muuta vitun kivaa, rikotaan raidoiksi, miksataan ja masteroidaan vkl......ja sit perseet lentää seiniin. Sen version voi sitten kuulla mun uudelta nauhalta....
UnityF

Posts: 15,721

#11 • • UnityF joo just se

Damien:
Perkele! Ei sooloilla! Oltais tehty tää loppuun asti eka kunnolla. Noh, just väsätään Henan kanssa lisä melodioita ja muuta vitun kivaa, rikotaan raidoiksi, miksataan ja masteroidaan vkl......ja sit perseet lentää seiniin. Sen version voi sitten kuulla mun uudelta nauhalta....



vähänkö ootan sun settiääääää..... *joo*
nomic

Posts: 4,120

#12 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Damien:
Perkele! Ei sooloilla! Oltais tehty tää loppuun asti eka kunnolla. Noh, just väsätään Henan kanssa lisä melodioita ja muuta vitun kivaa, rikotaan raidoiksi, miksataan ja masteroidaan vkl......ja sit perseet lentää seiniin. Sen version voi sitten kuulla mun uudelta nauhalta....


no mä halusin jo tän tuoda esille ja sitten se toinen on toinen mix tästä biisistä :)
Lucky-13th

Posts: 383

#13 • • Lucky-13th
valaat vieköön,täähän on tosi hyvä biisi! tää sun pitiki tehä!!

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

KaveriTavara

Posts: 440

#14 • • KaveriTavara pyryharakka
osu ja uppos!!!!
en voi kyllä muuta sanoa kuin että huhhuh jätkä on kuningas!!!!
ja ne valaat *sydän*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Avatar
#15 • • Relic Guest
HUH HUH! siis.. ku laitoin soimaa ni en kyl enää voi lopettaa ja ei meinaa kroppa pysyy enää hallinnassa.. tää on fantastisen erinomaisen extraordinaalisen hyper megasiisti ja muutenkin ihan ok biisi *jiihaa*
Zebir

Posts: 659

#16 • • Zebir
Tää iski kyllä aivan täysillä. Itseasiassa vähän aikaa sitten mietin että olis kiva kuulla lisää sellasia biisejä missä on tollasta mahtipontista kuorolaulua. Tästä biisistä ois kiva kuulla muunkinlaisia versioita ja alankin odottaa innolla valmista versiota. *jiihaa**aplodit*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Jone

Posts: 8,258

#17 • • Jone Archibald Haddock
Kaiken hypetyksen jälkeen oli pakko downia tää ja katsoa mistä on kyse.

Biisissä oli kaksi hyvää asiaa; Carmina Burana ja Martin Luther Kingin Washington speechin sämplääminen. Valitettavasti kummatkin on ideoina jo käytettyjä ja niiden ymppääminen samaa biisiin oli IMO aika raskas ja ristiriitainen kokemus. Biisin muut ansiot ei ainakaan mun korvaan ilmenneet juurikaan. Ai hei, olihan siinä pari kivaa pudotusta.

Vähän turhan ”kuultua huttua” monilta osin IMO ja muuten biisi kärsi skidistä mielenkiinnottomuudesta ja sen juustolla paikkailusta.

Aika hyvin kuitenkin kun et oo käsittääkseni ihan kauhean kauaa musaa vääntänyt? Peukut ylös siinä mielessä. *joo*

Edit: Ai joo, propsei vielä siitä että nopeus oli vielä mullekin ymmärrettävällä tasolla. *vink*

[muokattu 13.2.2004 12:11]
Damien

Posts: 2,882

#18 • • Damien [tr3ox]
Väittäisin toista. Onhan noi ideat jo käytetty mutta soinnillisessa mielessä IMO tää on ihan puhdasta trancea. Nomic, äijä osaa soittaa.
Jone

Posts: 8,258

#19 • • Jone Archibald Haddock

Damien:
Väittäisin toista. Onhan noi ideat jo käytetty mutta soinnillisessa mielessä IMO tää on ihan puhdasta trancea. Nomic, äijä osaa soittaa.



Mielipidekysymys. Kyllä mäkin näen tässä pojassa tulevaisuutta, mutta nimenomaan juuri sitä. Hienolla tiellä tässä ollaan IMO, mutta ei lähelläkään päätepysäkkiä ja sitä ennen löytyy vielä monta kivaa haaraumaa joiden kautta soundi hioutunee vähän omaperäisimpiin juttuihin.

Korostaisin vielä että tämä on paremminkin kannustuspuhetta kuin maahanlyömistä. *vink*

[muokattu 13.2.2004 12:39]
nomic

Posts: 4,120

#20 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Jone, joo siis tiiän et tää on tehty käytettyjen ideoitten pohjalta eli siis just ton carminan ja sitten martin lutherin puheen käyttöö meinaan mutta oli pakko kokeilla ja olihan se hulluu laittaa ne samaan biisiin, toisille iskee se toisille ei
mutta lisää kritiikkiä vain :)
ja totta on myös että ei oo niin omaperäinen omasta mielestäni =/

mutta joillekkin maistuu ja joillekkin ei ja vinkkejä saa antaa miten voisin parantaa sitten tulevia biisejä, no okei tiiän et miksaus on puuroa ja äänet on välillä aika kurjaa kuunneltavaa mutta jos tuosta ymmärtää tuon ”idean” niin olen jo tyytyväinen :)

juu ja piisi syntyi nyt sillai että kun en pitkään aikaan tehnyt koneella mitään ja syntikkakin on muualla niin siitä sitten kuiteskin synty fiilistä tehdä uusi biisi :)
mutta lupaan että jatkossa en mene raiskaa tuommoisia legendoja :)
ja omaperäisyyttä tulee vielä mukaan kunnolla :)
*lupailee* *hymy* *piis*