Miten saan tyttöni kuuntelemaan konemusaa?

206 posts, 11 pages, 56,399 views

anthocyan

Posts: 1,511

#201 • • anthocyan Kohti valoa...

Chilek, 9.2.2004 13:34:
Niin ehdotuksia hän on aika vaikee pala hän kuunteli himiä ja ym..ym...

No nyt sen lisäksi menee haussi ja kiksu mutta proge einiinkään iske kuulemma mutta

jätänkö vierottamisen vai jatkanko taistelua....?



Pikkuhiljaa se siihen tottuu. Vie vaan hieman aikaa. Paras tapa on, että musa soi vaikka vaan taustalla, niin siihen tottuu. *hihu* Ainakin tää toimi mun broidin kaa joskus *nauru* Ja vaik se sano, et pistä toi kauhee musa pois, ni en pistäny. *pahis* Ja ei menny kauaa ku seki rupes sitä kuuntelee. Itseasias pikkusisko 14 vee kuuntelee myös jo esim tiestoo *hih*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Flügel

Posts: 212

#202 • • Edited Flügel Leicht begeistert

JussiS, 9.2.2004 13:45:
Naisen saa kiinnostumaan konemusasta kaikkein helpoiten kun ei ikinä soita sitä sille, ei ikinä ota sitä bileisiin mukaan jne. Odotapas kaks kuukautta, ni tyttö käy jokaisissa bileissä sun kanssa vaikket haluiskaan ;)

Ts. nauti vielä kun voit. Kohta sulta viedään musa, seuraavaks klubitus jne...



*lmao* Haha, ihan loistavaa. Mä yritän aina kaikille tunkea musiikkiani, pitkälti tuloksetta. Mut mulla kävi ennemminkin niin, et tutuistuin konemusaa kuuntelevaan poikaan ja vaikka itse kuuntelin/kuuntelen enemmän progerockia ja sellaista, rupesin itse kokeilunhalusta ottamaan selvää konemusasta, ilman oikeastaan, että sillä pojalla olisi ollut asiassa näppinsä pelissä.
Ja niinhän siinä sitten kävi, että vaikka poika jäi, musa ja klubitus tulivat tilalle, jäädäkseen ;0) (Se tyyppi ei koskaan jaksanut kiinnostua mun musiikistani, tyypillistä!)

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Tarsu

Posts: 2,449

#203 • • Tarsu

Skenemursu, 6.11.2006 09:49:..on vaikea kuvitella seurustelevansa ihmisen kanssa joka olis vegaani, vegetaristi tai vegetable...



:D

sama täällä!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

z

Posts: 1,146

#204 • • z
vastaus topicin kysymykseen voisi löytyä myös kysymällä: "millä tavalla tyttösi saisi sinut unohtamaan kaiken nykyisen konepaskan ja sen sijaan kuuntelemaan ja sydämestäsi rakastamaan oikeaa musiikkia?"
Epailija

Posts: 5,636

#205 • • Epailija Physicist, 2nd class.

miikkah, 9.11.2006 17:25:
vastaus topicin kysymykseen voisi löytyä myös kysymällä: "millä tavalla tyttösi saisi sinut unohtamaan kaiken nykyisen konepaskan ja sen sijaan kuuntelemaan ja sydämestäsi rakastamaan oikeaa musiikkia?"



Pyytämällä. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Chilek

Posts: 112

#206 • • Edited Chilek monkiii
Jooh no ei ole ollut kyseistä tyttöä piiitkään aikaan mutta nykyinen placebo fanittajan oon saamas koukkuun ilman pakotteluja... voittaja fiilis..*pahis* Ja mul on oikeestaan ihan sama kuunteleeko vai ei enhän mäkään sen meikkejä yleensä käytä.

--
EN se mää ollu....