Tykkäättekö käydä mieluummin klubeilla vai isommissa bileissä?

34 posts, 2 pages, 9,785 views

Avatar
#1 • • kelasin Guest
Itse taidan kallistua tonne isompien bileiden puolelle.. Sieltä kuitenkin löytyy jokaiselle jotain ja joku kiva fiilis tollasissa isoissa ?reiveissä? ( *vink* ) on..

Tosin hyviä klubejakin löytyy, kaikki vaan tuntus olevan K20, et pitää keksiä aina jokin vippaskonsti päästäkseen sisään *blush*
Riku

Posts: 3,187

#2 • • Riku The Little Prince
Miksei ole vaihtoehtoa pienissä bileissä? Noh, sille nyt ainakin näin tekstimuodossa annan ääneni.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Blues

Posts: 5,414

#3 • • Blues Koning van Afrika
Vaikea sanoa koska isoihin bileisiin lähtee eri lähtökohdilla ja fiiliksellä joten odotukset ovat erilaiset.
Voi olla kuitenkin että kallistun enemmän noiden isojen bileiden puolelle sen takia koska siellä on yleensä paljon ja niihin on paljon panostettu. Jos itselläni olisi top 10-bilelista niin se jakautuisi aika tasan tai sitten voisi olla että isommat bileet veisivät pari paikkaa enemmän.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#4 • • kelasin Guest

pHaze:
Miksei ole vaihtoehtoa pienissä bileissä? Noh, sille nyt ainakin näin tekstimuodossa annan ääneni.



siks koska en muistanu moisia olevan, ts. kutsuja tännekki päin kiittis *justjoo*
NaperO

Posts: 92

#5 • • NaperO normien katkaisin
Isoja bileitähän sitä aina odottaa kieli poskella monta kuukautta, mutta jos ei pienempiä bileitä ja klubeja olisi, niin kyllä tulisi ikävä aika nopeasti. Isoille bileille menee silti ääneni, kyllä niissä on panostettu kokonaisuuteen usein ihan eri tavalla kuin klubeilla. Mikä tietysti on ihan ymmärrettävää jo pelkästään budjetin ja kävijämäärän kannalta.

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"

Claquesous

Posts: 3,206

#6 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Kyllä ihan molemmissa tykkään käydä. Minulle on oikeastaan aivan sama onko se tapahtuma Kaapelilla vai Gloriassa. Pidän ohjenuorana, etten käy aivan jokaisessa kissanristiäisessä, jottei ilmene akuuttia kyllästymistä...

--
32. of December

MetsänHenki

Posts: 376

#7 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
isot bileet on parhaat*joo*
MaSari

Posts: 1,986

#8 • • MaSari space jammer
Riippuu vähän fiiliksistä mun kohalla.. Isoissa bileissä on toki aina kiva käydä, koska ne on aina kummiski kauheen originellit *hymy* Oon kyl tykänny käydä esim. Säteen bileissä suht aktiivisesti, koska tiedän että ne ei petä koskaan.. Kävisin myös mielelläni erilaisilla klubeilla, esim. Club colorsilla jos vaan ikää riittäis. Toistaseks joudun vielä suuntaamaan K18-bileisiin *igor*

[muokattu 9.2.2004 11:26]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä tykkään kaikesta. Oli isot tai pienet bileet, intiimi klubi tai isot ”ravet”, housesta freeformiin *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Amnesia

Posts: 888

#10 • • Amnesia
Kyllä isot bileet parhaimmillaan on jotain ikimuistoista, pienet ei läheskään aina. Kyllä esim. jossain Tranzexperiencessä oli munaa kun parituhattaihmistä täysin fiilareissa ja parhaissa mahdollisissa kuteissa tamppaa hurmiossa. Isoista bileistä on ehkä helpompi löytää niitä epäkohtia kuin pienistä, koska on niin monta asiaa, jotka vaikuttaa bileisiin.
Isoissa bileissä on myös se hyvä puoli, että jos joku stage ei kiinnosta juuri sillä hetkellä, niin menee vaan jonnekin toiselle. Itse tykkään erityisesti sellaisista bileistä, joissa on monipuolisesti eri tyylilajeja ja erilaisia huoneita (kuten Forms of energy).
tamsuli

Posts: 13

#11 • • tamsuli

bigi_:
isot bileet on parhaat*joo*




Yhdyn edelliseen*joo*
Jil

Posts: 682

#12 • • Jil
Harvoin on niin hyvää fiilistä löytynyt, kun Kesäilluista esim. mut tietysti riippuu ihan tapahtumasta... esim. Screen 6v:ssä oli aika ikimuistosta...*nauru*
Howdy

Posts: 7,955

#13 • • Howdy Oldie
Molemmissa on omat hyvät puolensa. Klubeilla on mukavan tiivis tunnelma ja näkee paremmin kavereita, mutta on se kiva välillä 1-2 kertaa vuodessa käydä jossain isoissa tapahtumissa. Hmm ei tuosta taida tulla hullua hurskaammaksi *nauru* mut so what ..

--
Käpy vailla vertaa

Karski

Posts: 6,049

#14 • • Karski Pomon kätyri
En kummassakaan, pienet bileet on parhaita :P

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

patis

Posts: 1,158

#15 • • patis 10
Pienet tai isot. Klubit ei oikeen nappaa.
ravec

Posts: 1,102

#16 • • ravec
Isommat bileet nykyään.

Ennemmin kävin klubeilla, kun oli kavereitakin, joita pysty tapaan siellä.
Nykyään kaikki on eripuolella planeettaa.

Isommat kekkerit kutsuu ihmisiä samaan paikkaan....
typ0

Posts: 1,892

#17 • • typ0 syntax error
hmm tosta puuttuu iha tosi paljon vaihtiksii.. esim ug bileet, pienet pileet... tai no kaks =D

nojoo siis noista kahesta siis klubi vai isot bileet niin kallistun kylla isoihin bileisiin... mut jos ois noi kaikki nelja.. niin se ois sillo ug bileet =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

DiamonDie

Posts: 676

#18 • • DiamonDie mediahippi
Ei kumpikaan vaihtoehto, vaan pienehköt bileet, sitten keskikokoiset bileet, klubit ja isot bileet. Kokonaan ilman isoja bileitä olisi ankeaa, mutta ei mitään megatapahtumia kovin montaa kertaa vuodessa jaksa.
monoxide

Posts: 193

#19 • • monoxide Lipton Cocton
Kyllä ug kellari meisis on aina jotai iha muuta...
Paljon mustaa muovia,stroboja ja monotomista jyystöä*iloinen*

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

Vivo

Posts: 178

#20 • • Vivo

climate:
edit: tai kyllä suomessa kun ollaan niin riittää ne pienemmätkin bileet



Mun mielestä ulkomaan isot bileet ne vasta tylsiä onkin. Tai varmasti riippuu vähän tietysti paikasta, mutta mua ei ainakaan viime kesänä lämmittäny Sensation juuri ollenkaan. Tai voihan siitä joku tykätä että 20000 ”turistia” on pakattu yhelle fudisstadionille viheltelemään pilleihinsä...

PS. En yleensä käytä sanaa turisti mutta tälläkertaa siihen tosiaan on aihetta.

[muokattu 15.2.2004 10:00]

--
one foot in the rave