DB1 - Hardcore MF 174bpm

8 posts, 1 page, 1,821 views

display23

Posts: 3,069

#1 • • display23
174 bpm hard teknoa/trance/nrg:tä.
Genreä on aika vaikea määrittää.

Tää on vähän eillainen verrattuna aikaisempii biiseihimme ja säröä löytyy loppupäässä.
Imuttakaa jos rankka musa maistuu ja kommenttia saa laittaa.

DB1 - Hardcore MF
Avatar
#2 • • Injektio Guest
Aika hardcore mother fucker *joo* varsinkin tuolt loppu puolelt

Ankaraa masterointia kaipaa viel mun mielestä ja miksausta kanssa ku jotkin äänet vähä turhan kovalla. Ton hcmf voksun lopun olis voinu pistää delayn läpi niin oli tullu vähä mahtipontisempi tjsp *slurps*

Melo vois ehkä olla viel synkempi. Basarista tykkäsin ja haitsuist tykkäsin. Basson vois säröttää tai tehdä sille jotain *hymy*

Mutta ihan jees *nuotti* tämä kuiteski
8 voisin tälle antaa
nomic

Posts: 4,120

#3 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
ihan ekana, enemmän kikkailuja :)
ja se jumi ääni jolla alkaa biisikin, niin vaihtaisin itse ja tekisin siitä ”kliiniimmän”
sitten siinä 1'58 alkaa se melodia se ei oikein meinaa toimia tuossa
pitäisi olla selkeempi ja sävelkuwiota voisi muokkaa ”sairaampaan/hullumpaan” suuntaan jne :)
mutta pidin kohdasta joka alkoi siinä 3'13
se oli jotenkin hauska ja se melodian tapainen ei hyppinyt päälle siinä liikaa
eli siis biisissä on paljon hywiä ääniä, tai itse pidin joistakin paljon mutta melodiat kuntoon ja äänten volat kuntoon, kompeista ja noista en osaa mitään sanoo kun en tiiä niistä mitään :D
ainiin ja tuon biisn rakenteen suunnittelisin aika lailla eritavalla :)
*piis* *hymy*
nomic

Posts: 4,120

#4 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Injektio:
Melo vois ehkä olla viel synkempi.


juu, siis just tätä meinasin *hymy*
display23

Posts: 3,069

#5 • • display23

nomic:
---
Injektio:
Melo vois ehkä olla viel synkempi.

---

juu, siis just tätä meinasin *hymy*


jep.itse kanssa kelasin tota.
jotain matalampia ääniä ja sellanen ”mörömpi” tunnelma siihen..
Hixxy

Posts: 522

#7 • • Hixxy HaroPup
Oliha toi iha ovela, tosin... vois olla agressiivisempi, tai tiukempi joku basso/selkeempi ei nyt oikee sana suju, mut iskevämpi basso, ja varsinki tos 2 min jälkee alkava koha jälkee odottas et tulis joku aivan helveti agressiiviset basso pamautukset toho,, Ja nois säröis on taas joku vinkuna tuol, meikällä hajoo pää niis *hymy* Mut onha tää iha kiva, AFRESSIIVISEMPAA JYTÄÄÄ vaa ni hyvä tulee *iloinen*

Ainii ja offtopicics, vaihas toi pikku kuvas, meikä joutuu ainaki jalat ristissä lukemaa näit muita ku toi pauhaa tos vieres *hikoil*
blender

Posts: 2,552

#8 • • blender Arcade | KAIKU
melodiat oli vähä kummallisia... biitti toimi välillä ihan hyvin... mutta aika kuivaa ja noi kaiut oli ainakin jotenki vähä turhan fruitin kuuloset taas... '


*piis*

voksut oli tosi huonot...