Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,519 views

Kimbou

#581 • • Kimbou
mikä siinä on että niin sanotut "pelimiehet" ei siis oikeat pleijerit vaan ne josta näkyy km päähän teennäisyys ja paskanjauhantu, saa naisia. Ite yrittäää olla oma ittensä mitä te naiset muka arvostatte ja ikinä ei natsaa, ei ikinä....mikä siinä on vaikka tiedätte että kaveri jauhaa täyttä paskaa ja samaa paskaa mitä jauhaa 1000 muille tytteleille niin se tehoaa? riittääkö naisille se että on imarreltu? eikö tartte olla mitään aitoa?

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

martina

#582 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

-K-, 9.9.2006 20:45:
mikä siinä on että niin sanotut "pelimiehet" ei siis oikeat pleijerit vaan ne josta näkyy km päähän teennäisyys ja paskanjauhantu, saa naisia. Ite yrittäää olla oma ittensä mitä te naiset muka arvostatte ja ikinä ei natsaa, ei ikinä....mikä siinä on vaikka tiedätte että kaveri jauhaa täyttä paskaa ja samaa paskaa mitä jauhaa 1000 muille tytteleille niin se tehoaa? riittääkö naisille se että on imarreltu? eikö tartte olla mitään aitoa?

no niillä hepuilla on ilmeisesti ollut paskapuheistaan huolimatta karismaa.
ja kai niitä sitten sellaisiakin naisia on, jotka ajattelevat "muuttavansa" tän miehen esim. kukasta kukkaan- elämäntyylin.
Pätkis

#583 • • Pätkis Pikkis

mikä siinä on että niin sanotut "pelimiehet" ei siis oikeat pleijerit vaan ne josta näkyy km päähän teennäisyys ja paskanjauhantu, saa naisia. Ite yrittäää olla oma ittensä mitä te naiset muka arvostatte ja ikinä ei natsaa, ei ikinä....

Ei mua ainakaan "paskanjauhajat" juuri koskaan eksy haastattelemaan, saati sitten että tulis tulosta. Mutta mulla on sellainen kuva että tietyn oloiset tyypit hakeutuu samankaltaiseen seuraan ja niin edespäin; jospa sä katselet ihan vääriä tipuja?

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

#584 • • astaroth Guest

mikä siinä on että niin sanotut "pelimiehet" ei siis oikeat pleijerit vaan ne josta näkyy km päähän teennäisyys ja paskanjauhantu, saa naisia.

koska ne jahtaa vitun tyhmiä naisia, joita sinä et elämääsi kaipaa ;)
martina

#585 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

-K-, 9.9.2006 21:01:
---
martina, 9.9.2006 20:52:
---
---

eikö ois helpompaa ottaa sitä toista kenestä ei tarvitse kitkeä tollasta pois, itte en varmaan ottais naista ketä tollaseen soopaan edes lankee, siis pidemmän päälle. Ite mua ei ees kauheemmin innosta naiset jotka on kaikkien saataville. pieni vaikeus tekee itselleen "ainutlaatuisen" olon ja sitä kautta toiselle myös helpomman ja mukavamman fiiliksen???vai???....

no jaa-a. oon ite varmaan maailman nirsoin nainen, tarkoitan siis että ihastun ehkä kerran viidessä vuodessa...
mutta yleisesti ottaen karismaa omaavat henkilöt ovat suosittuja ja saavat naisia/miehiä, olivatpa miten paskanjauhajia tahansa. ja kyllä, rentuista löytyy sitä karismaa, siksi naiset rakastuvat heihin.
ja tiedän paljon naisia, jotka etsivät juurikin tälläisiä monennaisenmiehiä, joita pitävät haasteena.
martina

#586 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

-K-, 9.9.2006 21:15:
---
martina, 9.9.2006 21:11:
---
-K-, 9.9.2006 21:01:
---
martina, 9.9.2006 20:52:
---
---

meillä on kyllä ihan eri käsitys haasteesta....ite pidän niitä haasteena niitä jotka ei ole jokamiehen naisa vaan valitsee ne tarkasti ja harkitusti......kiitos ja halluttamisiin :)

ja mä en nyt edelleenkään puhunut, että mä kuuluisin niihin naisiin jotka etsivät munamiehiä haasteena muuttaa heidät kilteiksi pojiksi.
#587 • • Edited Fuzzy Guest
Tässä on totuus ainaki yhteen kysymykseen!:
YLEENSÄ kun nainen miehen mielestä flirttailee, ja mies saa pakit, niin nainen yrittää vaan olla mukava! Sen oon huomannu että miehet tulkitsee sen yleensä AINA väärin... sorry guys*joo*
mut nyt hallut! morjens!