Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,562 views

Lyylikki

#321 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

*AnnU*:
Oon syöny pillereitä jotain neljä viis vuotta...
..., joten pakko niitä on napsia..

HaHaa...eipä tarvii enää. Nyt on markkinoilla renkaat, jotka vaan annetaan olla 3 vk...

...asentamistakin voi sitten harjoitella poikaystävän kanssa lääkärileikin varjolla *vink*

Harmi vaan, että eipä oo mulla enää tarvetta...siis silleen...

Lopetin pillereiden syömisen 1,5 kk sitten ja huoh...väitätte mitä väitätte, mutta musta on tullu ihan "horny bitch" vaikkei päällepäin uskoisi (se olen siis minä joka läähättää korvanne juuressa siiderijonossa *kuolaa*).

KarriN:
olen mukana miesten hormonaalisen ehkäisykapselin kokeilussa...
... niin ko. ukon naisen ei ehkä tarvitse kärsiä enää.

Hurraahuuto Karrille!!! Joskin naiset tulevat kärsimään kuukautiskivuista niin kauan, kuin pääsevät vaihdevuosiin asti (tietyissä tapauksissa ei, mutta yleensä)...prkl!!
Fyrisch

#322 • • Fyrisch
Saaks naiset kiksei siitäku lapsi imee niitten tissei?
Syder

#323 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Liekö tämä nyt ollenkaan tähän threadiin kuuluva, mutta huvittava kuitenkin. Kaikkihan me tiedämme että olette kilttejä kullannuppuja :)

linkki

--
Divida et impera.

Syder

#324 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

mayah:
No joo, ehkä toi tosiaan ois menny paremmin sinne "näin suhtaudumme ylimielisesti naisiin"-threadiin, mut menköön nyt tän kerran *justjoo*

Thx, yritin kyl searchil ettii sopivaa threadii aluks *blush*

--
Divida et impera.

Syder

#325 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Coolness *piis*

--
Divida et impera.

rainbow

#326 • • rainbow the inner light

Blaine:
Miksi moni tyttö eka flirttailee ja sitten kun menet tekemään tuttavuutta, ni ollaan niin kylmää et hurr hurr...? Jotain peliä? Kiusausta? Pelleilyä? *ding*

Poikia on vaan niin kiva kiusata.. *hihu* ja pojat alkaa kiusaamaan sitten kun aletaan seurustelemaan, niin sitä ennen pitää saada kiusata niin paljon ku haluaa *joo*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

Kriss G

#327 • • Kriss G Wir brauchen bass
Joudun uusimaan edellisen kysymyksen joka oli: mikä helvetti naisia vaivaa?

--
DESTROY ALL HIPPIES

Jutu

#328 • • Jutu Blondi

Kriss G:

Yhdeksäs *nauru* No ei vaan. Tarkotatko yleisesti vai jossain tietyssä asiassa?

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Kriss G

#329 • • Kriss G Wir brauchen bass

Jutu:
---
Kriss G:

---

Yhdeksäs *nauru* No ei vaan. Tarkotatko yleisesti vai jossain tietyssä asiassa?

Ihan yleisestikin mutta jos pitää tarkentaa niin mikä siinä on niin hienoa, että ensin lämpätään ukkoa jota ei yhtään kiinnosta ja kun alkaa kiinnostamaan niin sitten ei enää ole mitään mahollisuuksia kyseisen tsybyn kanssa. Eikä ollut eka kerta.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Jutu

#330 • • Jutu Blondi

Kriss G:
Ihan yleisestikin mutta jos pitää tarkentaa niin mikä siinä on niin hienoa, että ensin lämpätään ukkoa jota ei yhtään kiinnosta ja kun alkaa kiinnostamaan niin sitten ei enää ole mitään mahollisuuksia kyseisen tsybyn kanssa. Eikä ollut eka kerta.

Leikki-ikä meneillään. Ehkä se johtuu siitä haasteellisuudesta. Sitten kun se "voitto" on saavutettu niin sitten se asia muuttuu tylsäksi ja sen jälkeen voi lähteä hakemaan uusia valloituksia. Näin mä ainakin sen asian oon ymmärtänyt. Ja mitä tulee tohon yleiseen, niin kaikkihan sen tietää että naiset on vaikeita ja miehet tyhmiä, joten ei kai sille mitään voi.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Kriss G

#331 • • Kriss G Wir brauchen bass
Aika tyhjentävä vastaus. Thnx *piis**nauru*

--
DESTROY ALL HIPPIES

RainChild

#332 • • RainChild

Kriss G:

Ehkä voisi ajatella, et kun ne on eka ollu NIIIIN kiinnostunei susta...sit ne on saanu selville, ettei sua enää kiinnosta, ja sen jälkeen ne on ruvennu etsimään kaikkii huonoi puolia sunsta. Sit ne onkin huomannu, ettet sä ookkkaan NIIIIIN ihana. *justjoo*

Tai sit se johtuu vaan siitä, et me ollaan niin kauheita ihmisiä muuten vaan. Että jos on saanu nokilleen, ni ei MISSÄÄN nimessä vois sit myöhemmin olla mitään juttuu sen äijän kans. *pahis*

Eli siis kaikki VIKA on meissä naisissa. *justjoo* *poks* *piru* *igor* *hahjust*

*piis* ihan läpäl sit vaan *piis*

--
Rainchild is back home

Kriss G

#333 • • Kriss G Wir brauchen bass

RainChild:
---
Kriss G:

---

Ehkä voisi ajatella, et kun ne on eka ollu [o]NIIIIN[/o] kiinnostunei susta...sit ne on saanu selville, ettei sua enää kiinnosta, ja sen jälkeen ne on ruvennu etsimään kaikkii huonoi puolia sunsta. Sit ne onkin huomannu, ettet sä ookkkaan [o]NIIIIIN[/o] ihana. *justjoo*

tossahan saatta olla pointtiakin.. nojoo en silti voi hyväksyä omaa syyllisyyttä tässä asiassa*nauru*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Kolera

#334 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
nii-i te vaan nyt ootte niin perseestä! nii-i

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Bellezaaa

#335 • • Bellezaaa Afrodite*

Jutu:
Leikki-ikä meneillään. Ehkä se johtuu siitä haasteellisuudesta. Sitten kun se "voitto" on saavutettu niin sitten se asia muuttuu tylsäksi ja sen jälkeen voi lähteä hakemaan uusia valloituksia. Näin mä ainakin sen asian oon ymmärtänyt. Ja mitä tulee tohon yleiseen, niin kaikkihan sen tietää että naiset on vaikeita ja miehet tyhmiä, joten ei kai sille mitään voi.

*hihu* *vink*
samaa ne miehetki tekee....*joo*
liikkuva muna

#336 • • liikkuva muna an egg on the move
Hoho, tulipa eilen mieleen yksi varsin typerä kysymys *lmao* En tiedä itse asiasta yhtään mitään, enkä voi etsiä tietoja, jos nään synnytyskuvan niin lentää ykäpykät. Yks niistä harvoista jutuista muuten mikä saa mun olon epämukavaks. *ding*

Mutta. Kun synnyttää ja tenava tulee ulos, napanuora veistetään poikki ja siitä taitellaan em. henkilölle napa. Mutta mihin vinettoon se toinen puoli jää? Kiinni äitiin? *igor*
jadexsiy

#337 • • jadexsiy norja ja nopea

alek száhala:
Hoho, tulipa eilen mieleen yksi varsin typerä kysymys *lmao* En tiedä itse asiasta yhtään mitään, enkä voi etsiä tietoja, jos nään synnytyskuvan niin lentää ykäpykät. Yks niistä harvoista jutuista muuten mikä saa mun olon epämukavaks. *ding*

Mutta. Kun synnyttää ja tenava tulee ulos, napanuora veistetään poikki ja siitä taitellaan em. henkilölle napa. Mutta mihin vinettoon se toinen puoli jää? Kiinni äitiin? *igor*

*nauru* se tulee ulos synnytyksen jälkee..
serotonot

#338 • • serotonot Paul Easy
Joo siis napanuorahan on istukassa kiinni mikä tulee sieltä kyllä sitten ulos.
liikkuva muna

#339 • • liikkuva muna an egg on the move

Ciran:
---
alek száhala:

---

Haha tää oli mun päivän piristäjä*hymy*
napanuora on kiinni istukassa joka kyllä tulee myös ulos sitten lapsen jälkeen myös*joo*
riittääkö vastaus yksinkertaisuudessaan?

Riitti jo toi Jadexsiyn vastaus *lmao*

Joo no oli aika vahva epäilys siitä että se tulee ulos, piti kuitenkin varmistaa kun ei faktatietoa asiasta ollut. Asiaa käsittelevät bilsantunnit skipattu erittäin lahjakkaasti muinoin *pelle* .. Ällöjä kuvia.
accule

#340 • • accule olipa kerran...

Blaine:
Miksi moni tyttö eka flirttailee ja sitten kun menet tekemään tuttavuutta, ni ollaan niin kylmää et hurr hurr...? Jotain peliä? Kiusausta? Pelleilyä? *ding*

miks flirtin pitäis aina johtaa johonkin? Ei kaikkee tarvii ottaa niin vakavasti. Mun mielestä sopiva, tyylikäs pieni flirtti piristää päivää silloin tällöin. Tietysti se vaatii tilannetajua. Ja sen ei siis todellakaan tarkoita, että kiinnostais tutustua sen kummemmin. Paitsi joskus*vink* siitähän se jännite syntyy.