tätä on tullu mietittyy aika paljon sen jälkeen kun mun hyvän ystävän asunto paloi mun ylökerrassa ja siellä menehtyi molemmat koirat ja suurin osa omaisuudesta. Sillä hetkellä jos oikeesti olisi tulipalo niin ainoo asia mikä mulla olisi että saisin mun kissan elossa sieltä. Muu sitten on jälleen kerran pienellä tai vähän isomalla työllä hankitavissa takaisin.
Mut jos nyt kerkeisin ottaa kolme asiaa niin kissani lisäksi ottaisin mun 2 valokuva albumii ja mun violetin kansion jossa on kaikki mun kirjoittamat runot.
*läppäri - paljon korvaamatonta tietoa, musiikkia, kuvia, runoja yms.
*valokuvat - niitä on tosin niiiiin paljon, ettei todellisuudessa ehkä ehtisi eikä pystyisi ottamaan niitä mukaan.
*olkalaukku - siellä on aina lähtövalmiina kaikki tärkeimmät, kuten kännykkä, lompakko, palm, kamera jne.
Läppärin ja olkalaukun kanssa saattaisin jopa ehtiä palavasta talosta ulos. Suurimman osan jääneestä omaisuudesta korvaisikin sitten vakuutus.
Jossain oli joku talo kerran palanu (siis varmaan 50 vuotta sitten) ja se ihminen joka siel oli, kerkes ottaa vaan hiilihangon mukaansa Ei sitten sen turhempaa kapistusta mukanansa vienyt
Tuli vaan mieleen..
•
•
eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP