Must 11.2.2004 @ Helsinki

25 posts, 2 pages, 3,945 views

wabos

Posts: 63

#21 • • wabos
jaahas... tulipahan sitten sielläkin käytyä... okei... dj tab ei tuottanut pettymystä :D mukiin menevää ja ”kotoisen” tunteen tuovaa melodista matskua :D

mutta sitten tuli n.2tuntia ja 2dj.tä kestävä nukuttava vaihe... :(

mutta kun wert tuli soittamaan, niin johan tuli herättyä, ja pakkohan sitä oli premin lattiaa silloin itsekkin kolistelemaan ;)
ikävä kyllä en efon settiä päässyt kuulemaan, kun kaveri alkoi olemaan niin väsy että oli pakko jo lähteä :(
mutta ihan jees läppä jälleen :D kiitokset taas mustin porukoille ;)

--
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*party time *jiihaa**jiihaa*

andi--

Posts: 1,381

#22 • • andi-- lunttu
Olis ollu jees jäädä pitempäänki, tulin joskus puol kympin aikoihin ja piti lähteä kotiin yhden aikaan säätelemään koulujuttuja.. tässä tätä vieläkin ollaan. Mut kiva oli, paljon tuttuja taas jne... *hymy*

--
- RAAH -

remotion

Posts: 5,283

#23 • • remotion nostatus guru
Toimi!

Puolet ajasta meni TABin ja Wertin ja Saintin kanssa jubailuun, loput 200% bailaukseen! *jiihaa* *jiihaa* (nii ja wertille, tanssin vartin siinä korokkeellakin mut sitten rupes hyytymään liike joten kapusin alas ennen suurempaa katastrofia...)

TABin setti tuli tanssittua lähes kokonaan ja samoin lähes kokonaan Wertin, loput ei olleet ihan sitä omaa tyyliä mutta kiva yksittäisiä biisejä niistäkin tuli tanhuttua.

EFOa ei enää jaksanut jäädä kuuntelemaan koska työt alkoi jo 8 aikaan joten pakko tinkiä jostain.

Ihmiset oikeesti tanssi ja hymyili paljon, se oli kiva nähdä, harmi et muutama oli vähän muutenkin liikkeellä kuin naturally aspirated ja riehui ympäriinsä, vaikka ei se mua haitannut sinäänsä...

kaiken kaikkiaan parhaat keskiviikon bileet missä oon ikinä ollut!*vink* Homma toimi! 10+*aplodit*
Wert

Posts: 3,386

#24 • • Wert Varapalkkaliukuja

remotion:
Toimi!

Puolet ajasta meni TABin ja Wertin ja Saintin kanssa jubailuun, loput 200% bailaukseen! *jiihaa* *jiihaa* (nii ja wertille, tanssin vartin siinä korokkeellakin mut sitten rupes hyytymään liike joten kapusin alas ennen suurempaa katastrofia...)


Ihmiset oikeesti tanssi ja hymyili paljon, se oli kiva nähdä, harmi et muutama oli vähän muutenkin liikkeellä kuin naturally aspirated ja riehui ympäriinsä, vaikka ei se mua haitannut sinäänsä...




aika vaan loppu taas kesken.. lörpötellessä meni tosiaan puoli iltaa muttei siinä mitää :)
puskat sai kans kyytiä ja muutenki näytti ihmisillä olevan hauskaa ja meno päällä..
biisilistaa mun setistä löytyy tuolta tracklist osiosta jos jotain se kiinnostaa.. :)
Juicy Boy

Posts: 10

#25 • • Juicy Boy
Oli hyvät kekkerit ja omat soitannotkin meni ihan putkeen. Jengille putos yllättävän hyvin house saundikin. Setin lopussa oli jo loistava meininki ja viimenen biisi rokkas aikasta hyvin
Tuli tavattua uusia ihmisiä ja siinähän se aika meni jutellen Tab:in, Wertin, Remotion:in + muiden kanssa. Oli mukava tavata! Varmaan tullaan jossain kekkereissä näkemään taas.

Ainiin.. setin tracklisti löytyy täältä