mistäs tiesit tänne tulla.. ?

138 posts, 7 pages, 35,310 views

DiamonDie

Posts: 676

#101 • • DiamonDie mediahippi
Joskus syksyllä 2002 kuulin tästä saitista. En ole ihan varma keltä, mutta taisi olla, että huonompi puoliskoni mainitsi IRCissä. Ilmeisesti rekisteröidyin aika lailla saman tien, koska mIRCin URL catcherissa klubitus.org on ensimmäistä kertaa mainittu lokakuussa 2002. Hirveän kiinnostavaa. :-P
-P

Posts: 4,972

#102 • • -P
ensimmäistä kertaa eksyin klubitukseen erään linkin kautta viime vuonna ja siitä lähtien on tullut täältä katsastettua bileitä ja muuta menoa. varsinaisesti rekisteröidyin tänne vasta tän vuoden kevään loppupuolella ja heinäkuusta asti on tullut seurailtua näitä aktiivisesti.. ei ole sellaista päivää kun en olisi täällä *enkeli*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Saarus

Posts: 95

#103 • • Saarus
Etin täs äskettäin tietoo yhest henkilöst ni päädyin tänne.
En kyl löytäny kaipaamiani tietoja mut jäin tähä kiikkii *iloinen*

--
-life is life and show must go on-

Avatar
#104 • • HRDance Guest
Kaverilta ekan kerran kuulin.. ja silloin joskus pääsi unohtumaan, mut osu sit toisen kaverin kautta uudelleen *nauru* tännehän jäi kouccuun jo ekalla kerralla. vaikkakin vasta alottelija muiden joukossa. mut tänne sen takia että saa infoa kunnon biletyksistä sekä muuta mukavaa.. I shall fit in here like hell.. *hih*
Avatar
#105 • • hyperventilaatio Guest
Muistaakseni ihan sattumalta surffatessa löyty. Jonkin ajan kuluttuu rekisteröinti, jas nykyään tulee jo melko aktiivisestikin seurattua.
Avatar
#106 • • polve Guest
taisin ihan sattumalta eksyä.
vähemmän aktiivisena käyttäjänä olen ollut kirjautuneena
vasta keväästä asti.
forum jätti koukkuun..
Dee

Posts: 73

#107 • • Dee ass-shaking sista
One word...IDI*nauru**plur*

--
one love

miguel

Posts: 97

#108 • • miguel
Työkaverini kertoi tästä joskus keväällä. Parasta on kalenteri ja forum, joista voi lukea tapahtumista. Aika mukava katsella myös kuvia bileistä. Huonoin juttu on toi NAPPI, johon olen jäänyt koukkuun *blush*
Jenz

Posts: 13

#109 • • Jenz
ravecci mut tänne on johdatellut, määrätietoisesti... selvästi tavoitteena saada mut koukkuun klubbaamiseen *nauru*
vaavu

Posts: 1,324

#110 • • vaavu vara-vana
Syksyllä on ollut jonkun verran vapaa-aikaa, ja plattari ei yksinään riittänyt täyttämään tätä koloa. Niinpä piti vihdoin ja viimein rekisteröityä tännekin. *hih*

Kuinka kauan muuten klubitus on ollut pystyssä?
Karski

Posts: 6,049

#111 • • Karski Pomon kätyri

vaavu:
Kuinka kauan muuten klubitus on ollut pystyssä?



Ainakin Anqqa on rekisteröitynyt itse
käyttäjäksi 31.12.2000 14:09 *joo*
Klubitus on tosin käynyt läpi muutaman
aika radikaalin uudistuksen tuon jälkeen,
ja vaikka itsekin olen rekisteröitynyt
alunperin jo tammikuussa 2001 niin todellinen
aktiivihengailu alkoi vasta keväällä 2002.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

anqqa

Posts: 4,032

#112 • • anqqa tirehtööri

?:
---
vaavu:
Kuinka kauan muuten klubitus on ollut pystyssä?
---
Ainakin Anqqa on rekisteröitynyt itse
käyttäjäksi 31.12.2000 14:09 *joo*
Klubitus on tosin käynyt läpi muutaman
aika radikaalin uudistuksen tuon jälkeen,
ja vaikka itsekin olen rekisteröitynyt
alunperin jo tammikuussa 2001 niin todellinen
aktiivihengailu alkoi vasta keväällä 2002.



joo 1.1.2001 tuli ensimmäinen rekisteröitävä malli, ennen sitä vajaa puol vuotta oli toiminu veri simppel versio ilman rekisteröintiä, jostain heinä/elokuusta. ennen klubitus-nimeä oli pelkkä helsingin kalenteri ja shaitti oli 'klubbaajan opas.. helsinkiin'

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

subu

Posts: 1,174

#113 • • subu Suski
Taisin joskus koulus käydä ekaa kertaa kattoo nää sivut mut ei tullu sillon rekisteröityy=(
No mut nyt on sekin tehty ja paljon on uusii kavereit tätä kautta saatu*hymy*

Kiitos*ankka*hyvistä sivuista.
m_a

Posts: 1,017

#114 • • m_a
Muutin melkein 3v sitten tänne hkiin. tutustumisdogailun ohessa bella&tuitui tuli mulle juttelemaan ja antoivat klubbarin yhteystiedot *blush* ujostutti
Avatar
#115 • • RINY Guest
Kuulin klubituksen sivuista joskus vuonna 2003 syksyllä silloiselta poikaystävältä joka katteli aina menoa näiltä sivuilta. Sillon tuli kalenteria selattua mutta oman tunnuksen laitoin tänne vasta joskus vuoden 2004 alussa. Nykyään selaan klubitusta joka päivä jos vain kotona olen, joskus tulee myös kavereiden luona selattua jos nettiin eksyn. *justjoo* Foorumeille oon kirjotellu aika paljon viime aikoina juttuja ja selaillut sivusilmällä tulevia tapahtumia. *hymy*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#116 • • Aziz Combat Fighter
Tulin teollisuusvakoilemaan sitä klubituksen ”rennompaa menoa” ja ”parempaa meininkiä” mistä kuulin Platinumilla. Tähän mennessä eroa on löytynyt lähinnä huttupaskapostausten
määrässä ja hirveessä riitelyssä, mitä täällä harrastetaan. Tosi PLUR hei, oikeesti :)
Kauhee päänaukominen joka topikissa :)
Karvinen

Posts: 699

#117 • • Karvinen SekaiSin MariSta
hmm... kaverit kerto sivun, tulin ekan kerran alkuvuodesta tänne zekkailee bileitä... sit kesti hetki enneku uskallauduin kirjautuu ja sit meni viel isompi hetki ennenku uskalsin kirjotella... kavereita tullu mahottomasti täältä ja uudet kaverit on sattumalta täällä jo... pieni maailma. *joo* oon jo koukussa tähän... *sydän**pihkassa*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

John

Posts: 1,384

#118 • • John Lauma

Armin:
Rehellisesti sanottuna en muista vaikka olenkin ollut rekistöröityneenä vasta pari vuotta....

Ensi alkuun käytin satunnaisesti mutta nykyään *klubitus* on syrjäyttänyt platinumin ihan täysin ja käyn täällä monta kertaa päivässä.

Musta täällä on kivampi käydä kun plattari on laajentunut niin suureksi ja siellä kaikki on jotenkin niin hirmu virallista jne.
Täällä on kivampi käydä, on rennompaa ja melkein kaikilla nickeillä on kasvot *hymy*



Tämä teksti pätee myös minuun. Muistaisin että alun perin rekisteröidyin sen takia ettei nappi nollaantuisi sessioiden välillä. *nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Claquesous

Posts: 3,206

#119 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Isot pojat supis korvaan välkällä

--
32. of December

Lauruska

Posts: 821

#120 • • Lauruska nihkee
tulin pitkin tuurun tieetäää....