Rush presents HEADCHARGE club tour Finland 21.12

12 posts, 1 page, 3,590 views

Illustrator

#1 • • Illustrator
Varmaanki ihan kovat pippalot. Ketään tulossa mun lisäksi?

[muokattu 20.12.2002 00:40]

[muokattu 20.12.2002 00:45]
Lounge_Lizard

#2 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
Real beehive of activity, Patrick!
No ehkä joku sitten huomenna aamu tuimaan muistaa tätäkin keskustelua.

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

#3 • • tuntematon Guest
tottakai tänne!!!!!!!!!!!
Konza

#4 • • Konza
Tänne todellaki! Ekat bileet tuli missattua ni tääl ollaan. *ökkö*

--
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Hixxy

#5 • • Hixxy HaroPup
iha jeas, rushin tyylii oli ainaki tanssijat iskus, attaaack *nauru* vähä etee tuli välil ahdettuu mut kyl se siit, ja nyt jatkoille *iloinen*
Illustrator

#6 • • Illustrator
Iha hyvä menohan tuolla. Musat oli ainaki meikäläisen makuun.*ding*
Konza

#7 • • Konza
Oli hyvät bileet. Mageet decot, musa oli hyvää ja paljon tuttui *hymy*. Vähän enemmän porukkaa olis saanu kyl olla.

--
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Pheox

#8 • • Pheox
siel oli kyl hyvää settii, ja kaikki toimi mun mielest hyvin, mut porukkaa oli kyl ihmeen vähä.. varmaa Hallmarkki ja lippujen korkeet alkuperäset hinnat verottanu jonku verran populaa... mut ainaki mä nautin *nauru**ökkö*
Konza

#9 • • Konza
Niit kuvii jos jaksasitte laittaa ni olis tosi kiva juttu. *pahis*

--

Saarre

#10 • • Saarre
jees tosiaan kuvia mielellään ja vauhdilla.. jotain vielä bileistä irti =)

--
*tähti* Full hearts cant lose

Jone

#11 • • Jone Archibald Haddock
14.jpg

Rushin kuvat Sessionsissa ---> http://www.flammabul.com/sessions

Lisää kuvia noiden lisäksi tullee sitten Rushin omille sivuille osoitteeseen http://www.clubrush.org myöhemmin itseltänikin.

...ja kun näiden kuvien perään ollaan niin kovasti huutamassa ja hoputtamassa, niin niistä saa todellakin antaa palautettakin. Siitä lähtien kun taas aloitin päivitykset on sivuillani käynyt keskimäärin n. 110 eri kävijää päivässä (770-800 kävijää viikossa siis) ja kommentteja olen saanut tasan 2 muualla kuin irssissä.
Konza

#12 • • Konza
Tosi jees kuvia.En kyl itteeni onnistunu bongaamaan mut muuten tosi mageit kuvii *hih*.Kattelin et aika monet kuvas siel pätkää et toivottavasti porukka laittaa video matskuukin nettiin. Täshän tulee ihan ahneeks*pahis*.

--