Mie sain kutsun :] Hassua ettei se ollut +avec.. mutta kai sitä yksinäänkin pärjää, jos kukaan ei ilmoittaudu lähtemään seuraksi
Mutta joo.. sen käsityksen mäkin sain, että se olisi ihan tavallinen teinimesta. Täytyy silti käydä katsastamassa. Eipä mulla mitään muutakaan torstai-illaksi ole suunnitteilla :)
aah hei! eikös toi ole se mesta, jossa on se -5°C oleva ns. chilli missä voi vähän viilentyä tjsp.? tosin.. pers. ei oikein nappaa torstaina meno mihkään, muuten kyllä
BlueWind:
Mutta joo.. sen käsityksen mäkin sain, että se olisi ihan tavallinen teinimesta. Täytyy silti käydä katsastamassa. Eipä mulla mitään muutakaan torstai-illaksi ole suunnitteilla :)
taitaapi olla on the rocksin yms omistama paikka, eli ihan tavallinen teinimesta :)
Wert:
copacabanan tilalle näyttäis aukeevan... en mee :)
Copacabanan tiloihin aukeaa vaiheittan kolme eri ravintolayksikköä. Ensimmäiseksi avattiin espanjalaistyylinen illallisravintola La Bodega. Myöhemmin alakertaan aukeaa myös klubi. kertoo uusin City.
Vuoden kuumimmat avajaiset kapungin viileimmässä yöklubissa torstaina 5.2.2004 klo 21. Mukana suomen kuuluisimmat nimet, Suomen jäätävin baari (-5c) ja bileet, joista puhutaan varmasti pitkään.
Itse ainakin ymmärsin yhden uutispätkän perusteella, että tuo koko klubi on -5 asteessa.. Jossain etelässä tuollainen voisi toimia, mutta täällä tuskimpa. Olen ainakin ymmärtänyt, että harva viihtyy viileässä ja varsinkin kun tulee jostain -20 asteen ulkoilmasta sisälle, ni moni toivoo sitä lämpöä. Itse tuskin menen katsastamaan paikkaa, mutta mielenkiinnolla luen kyllä kommentteja.