mikä musiikki iskee sinuun parhaiten ja miksi?

13 posts, 1 page, 3,461 views

eyeless

Posts: 195

#1 • • eyeless Ebeli siinä missä toinenkin lentaja
Niin elikkä mikä on se musiikki mitä lähdet kuuntelemaan klubille?

Ite tykkään deep housesta ja progesta, parhaat setit ollu muinoin pumpin bileissä, ei välttämättä housea mutta proge trancea ja hyvää vocaalisettiä plus jotain mukamas deep trancea / housea..
Pietari on nostanut fiilikset kattoon heti ensimmäisistä bileistä asti, tosin nytten en ole niin paljoa törmännyt mihinkään hyviin vastaavanlaisiin bileisiin (ehdotuksia otetaan vastaan...*vink**vink*)

mitä mieltä olette asiasta?

--
Courageous is the one who will follow only his inner Insights...

Progress

Posts: 955

#2 • • Progress
kyl se jotai hardikamaa on..riippuu fiilareista.
Yleensä kaikkein parhaite uppoo sellanen 170->, mut löysempiki välillä.
Riippuu tosiaa ihan fiilixistä tai myös seurastaki. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

noemi

Posts: 535

#3 • • noemi
Hmm..eiköhän se ole tuo konemusiikki joka rokkaa *nauru*

No mut jos vähän tarkennetaan, ni pileissä polcca, trance ja acid house on ihan ehdottomia, kotona kuuntelen enempi haussia ja kiksua, ja linkku- ym muut matkat taas menee mukavasti proketrancen tai tekknon tahdissa. Nii, ja jookatunnin jälkeen on listalla aina ambienttia... *hymy*

--
Oikeutta koneille!

zaler

Posts: 1,545

#4 • • zaler e h k i s
psyke ja drum´n´bass *pahis*

--
let´s eat to the beat!

Claquesous

Posts: 3,206

#5 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Noh se kyllä on rankempi konemusiikki, joka saa minun viisarin viipottamaan. Eniten diggailen jos musiikki on nopeeta ja jotain pimputusta seassa tuomassa jonkinmoista melodiaa. Mutta kyllä välillä uppoo se ei-niin-melodinenkin (riippuu fiiliksistä).

Ja jos on kiwaa seuraa, ni voi sit kuunnella ihan minkämoist muzaquee vaa (lisäks päihtyneisyyskin vaikuttaa asiaan).

--
32. of December

Jusuplussa

Posts: 1,293

#6 • • Jusuplussa UG-///
bileissä: hard trance, hard nrg, freeform, hard techno ..eli tykkään tanssia vähän nopeempaa ja rankempaa

Kotona kuuntelen jonkun verran enemmän eri tyylejä (mm. deathchant, ambient...)
A-E

Posts: 528

#7 • • A-E Detroit Techno Militia
Kyllä muhun ensisijaisesti iskee parhaiten musiikki, joka pyörii tuolla jossain proge housen ja trancen välimaastossa. Tollanen proge trance on aivan uskomattoman kaunista ja samalla kuitenkin erittäin energistä musiikkia, joka toimii kuin häkä mulle tuolla tanssilattialla ja dekkien takana.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

typ0

Posts: 1,892

#8 • • typ0 syntax error
bileissa ja bilettaessa pitaa olla kohden vauhdikasta musiikkia eli se taipuu sinne freeformin, hardcoren, happyhardcoren, hardtrancen, nu nrgn, hard nrgn, psyformin, hardtrancen ja vanhaan kunnon hard houseen *pahis*
tietenkin kiksu menee kans ja fiiliksesta riippuen myos tuo proge.. mut mulle se vaatii aika taiteellisen olotilan et jaksaa kuunnella *iloinen*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Blues

Posts: 5,414

#9 • • Blues Koning van Afrika
Musiikin suhteen olen kaikkiruokainen elikkä on niitä jokaisesta tyylistä jotain mikä iskee mutta eniten sitä löytää varmaankin breakbeatista (etenkin us bb) ja electrosta.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Fyrisch

Posts: 4,525

#10 • • Fyrisch
Kiksu *sydän* mut kyl muut uppoo kans, ihan fiiliksistä kiinni! *hih*
zari

Posts: 716

#11 • • zari Team Tamppaajat
HardNRG,trance,jne... kaikki nopee jumputus *joo*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice