Illusions Productions 7.3.2004 @ Helsinki

68 posts, 4 pages, 14,220 views

johannyt

Posts: 454

#21 • • johannyt helvetiac

Big_O:
---
efo:
Kaiu & Sakura & Unik
Sharing a four hours set together

---


Illut jotka oikein pistää odottamaan itseään jo nyt *sydän*



eipä suotta! *täriseeeeeeeeeee* aijaiai tänne pitää mennä ajois sit jookos.
toma

Posts: 2,009

#22 • • toma Tototoototo
Jos paatte Saulia meen palasix.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

leenuliinu

Posts: 1,022

#23 • • leenuliinu Kenen kaveri

toma:
Jos paatte Saulia meen palasix.



Olis kyl viimeistään nyt varsin passeli tilaisuus.. ;)

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Howdy

Posts: 7,955

#24 • • Howdy Oldie

leenuliinu:
---
Howdy:
Ei kyllä enään nykyään illut nappaa .. joskus vuosia sitten kun sielä oli oikeasti hyvä meno niin oli eri juttu .. ois se kiva jos joskus vielä .. mutta tuskin .. joten se siitä ..

---


Tuohon saattaisi olla syynä juuri se, että kaltaisesi ihmiset ajattelevat noin ja osa heistä ajatuksiensa tueksi noudattavat toimissaan kyseistä ajatusmallia?.. Eikö?



Ei vaan olen sen verran vanha pieru, että olen nähnyt sen kulta ajan kun oli vielä upeeta jokapaikassa ... nykyään ne on kalpeita raunioita niiltä ajoilta .. ei mil pahal .. ja toi nyt on mun mielipide... (kaipaa niitä aikoja) moni muu saattaa olla eri mieltä ..
Itseasiassa sitä nimen omaan tarkoitin että olis upeeta kun se tunnelma ja fiilis yms .. kaikki mitä sillon oli olis vielä kerran *hymy*

[muokattu 24.2.2004 01:07]

--
Käpy vailla vertaa

irrrma

Posts: 241

#25 • • irrrma huumori narikassa
taitaa irrrmaki dissaa vesileikit serenassa,
ja panostaa *super*-voimansa tänne!!
illut *sydän*.

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Avatar
#26 • • yana Guest

Howdy:
---
leenuliinu:
---
Howdy:
Ei kyllä enään nykyään illut nappaa .. joskus vuosia sitten kun sielä oli oikeasti hyvä meno niin oli eri juttu .. ois se kiva jos joskus vielä .. mutta tuskin .. joten se siitä ..

---


Tuohon saattaisi olla syynä juuri se, että kaltaisesi ihmiset ajattelevat noin ja osa heistä ajatuksiensa tueksi noudattavat toimissaan kyseistä ajatusmallia?.. Eikö?

---


Ei vaan olen sen verran vanha pieru, että olen nähnyt sen kulta ajan kun oli vielä upeeta jokapaikassa ... nykyään ne on kalpeita raunioita niiltä ajoilta .. ei mil pahal .. ja toi nyt on mun mielipide... (kaipaa niitä aikoja) moni muu saattaa olla eri mieltä ..
Itseasiassa sitä nimen omaan tarkoitin että olis upeeta kun se tunnelma ja fiilis yms .. kaikki mitä sillon oli olis vielä kerran *hymy*

[muokattu 24.2.2004 01:07]



höpöhöpö. leenuliinu on oikeassa. mielipiteenne on väärä :)

ihmiset ne bileet tekee

[muokattu 25.2.2004 13:09]
Viltsu

Posts: 2,010

#27 • • Viltsu noname

yana:
ihmiset ne bileet tekee


...ja pään sisällä se fiilis syntyy <3

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Viltsu

Posts: 2,010

#28 • • Viltsu noname

toma:
Jos paatte Saulia meen palasix.



Jos lavalla pannaan Saulia, lähden ainakin liitään.. *blush*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Unik

Posts: 4,117

#29 • • Unik
Totta...ihmiset ne bileet tekee *jiihaa*
Allekirjoittaneen uusin miksaus löytyy täältä: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=22216
Itse myös jo reilusti yli kymmenen vuotta bileissä tullut käytyä...mutta hyvin maistuu vieläkin. Paikat ja ihmiset aika paljon muuttuneet ja musiikki kehittynyt ja laajentunut myös. Yhtä paljon kuitenkin nautin vieläkin bileissä käymisestä, hyvästä musiikista, mukavista ihmisistä ja ystävistä. Sama fiilis ja olo iskee ja löytyy usein, mikä oli silloin kun ensimmäisen kerran bileisiin ”eksyin”.
Aika menee eteenpäin sille ei ihminen mahda mitään. Paljon on asiat muuttuneet vuosien aikana. Jotkut asiat muuttuneet huonompaan suuntaan ja toiset taas parempaan suuntaan, joten turha tehdä vertauksia.
Tosiaan kannattaa saapua Nosturiin ajoissa, herkkua luvassa heti viidestä eteenpäin.

> > Juha < <
Armin

Posts: 411

#30 • • Armin surffitukka
Jos Helsingin suuntaan olen tällöin tullut niin todellakin suunnistan pikku nenäni myöskin tänne, olen viimeksi ollut illuissa 2001 joten taitaakin olla aika korjata edutusasiat. *jiihaa*
Lothar

Posts: 97

#31 • • Lothar

Howdy:
Ei kyllä enään nykyään illut nappaa .. joskus vuosia sitten kun sielä oli oikeasti hyvä meno niin oli eri juttu .. ois se kiva jos joskus vielä .. mutta tuskin .. joten se siitä ..

---

Ei vaan olen sen verran vanha pieru, että olen nähnyt sen kulta ajan kun oli vielä upeeta jokapaikassa ... nykyään ne on kalpeita raunioita niiltä ajoilta .. ei mil pahal .. ja toi nyt on mun mielipide... (kaipaa niitä aikoja) moni muu saattaa olla eri mieltä ..
Itseasiassa sitä nimen omaan tarkoitin että olis upeeta kun se tunnelma ja fiilis yms .. kaikki mitä sillon oli olis vielä kerran *hymy*



Pitää myöntää, että ajattelen aikasti pitkälti samalla tavalla.. Mutta eikös se mene niin, että aikansa kaikkea..

[muokattu 26.2.2004 12:22]

--
"Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa."

Lenita

Posts: 1,423

#33 • • Lenita

bella:
kaikki on täydellistä ikuisesti



*joo*

--
^_____________^

-P

Posts: 4,972

#34 • • -P

tarzan:
---
bella:
kaikki on täydellistä ikuisesti

---


*joo*



*joo**joo* *hymy*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

ville

Posts: 3,780

#35 • • ville olen oikeasti ujo

Howdy:
Ei vaan olen sen verran vanha pieru, että olen nähnyt sen kulta ajan kun oli vielä upeeta jokapaikassa ... nykyään ne on kalpeita raunioita niiltä ajoilta .. ei mil pahal .. ja toi nyt on mun mielipide... (kaipaa niitä aikoja) moni muu saattaa olla eri mieltä ..
Itseasiassa sitä nimen omaan tarkoitin että olis upeeta kun se tunnelma ja fiilis yms .. kaikki mitä sillon oli olis vielä kerran *hymy*



Kaikki se mitä oli silloin olisi vielä kerran kun aiheutat itsellesi aivovaurion ja unohdat, että olet koskaan edes käynyt missään.

Hyviä bileitä on kaiken aikaa, kyse on vaan siitä miten niihin suhtautuu. Tollaisella asenteella tulet tuskin enää koskaan saavuttamaan ”sitä kultaista fiilistä, jonka koin joskus teininä”.

t. ville, jonka mielestä parhaat bileet ei ole sidottu aikaan vaan ajatuksiin

(esimerkkinä mainittakoon, että nyt on kuukaden sisällä kaksikin tapahtumaa eli pacifique ja oceania, jotka olisivat varmaan omina ”teiniaikoina” olleet jotain niin järkyttävän upeaa, että mikään muu ei olisi tuntunut miltään. Jos noista tapahtumista ei nyt pysty nauttimaan, vika tuskin on tapahtumassa ...)

[muokattu 27.2.2004 10:01]
Avatar
#36 • • sakk303 Guest

Big_O:
---
efo:
Kaiu & Sakura & Unik
Sharing a four hours set together

---


Illut jotka oikein pistää odottamaan itseään jo nyt *sydän*



Sarjassa maailman tyhmimpiä kysymyksiä mutta millasta tauhkaa pojat soittaa?
ja entäs toi tab? kun ei tonne illujen sivulle nyt jostain syystä päässyt..siel ois varmaan infoa..
K

Posts: 511

#37 • • K

conaysto:
---
Big_O:
---
efo:
Kaiu & Sakura & Unik
Sharing a four hours set together

---


Illut jotka oikein pistää odottamaan itseään jo nyt *sydän*

---


Sarjassa maailman tyhmimpiä kysymyksiä mutta millasta tauhkaa pojat soittaa?
ja entäs toi tab? kun ei tonne illujen sivulle nyt jostain syystä päässyt..siel ois varmaan infoa..



Eihän toi oo yhtään tyhmä kysymys; en mäkään tiä. Paitsi tab soittaa hittipitosta nostatushehkutuskiksuu, putoo helvetin hyvin aamupäivällä. Tule, näe, koe. Oikeesti, jos musa ei ookkaan sun suosikkikamaa, tunnelma on takuulla kohdallaan. Sua harmittaa, jos jätät nää väliin. Tule. Ja kaikki muutki: TÄNNE!!!
Unik

Posts: 4,117

#38 • • Unik
Todellakin tänne kannattaa saapua, Illusions ei ole koskaan pettänyt.
Erittäin hyvät puitteet: huippu äänentoisto, laadukkaat valot ja hyvä tunnelma ja fiilis.
Tuosta allekirjoittaneen ja Kaiu & Sakuran setistä sen verran, että vaikea tarkalleen määritellä ja sanoa millaista musiikkia on luvassa. Muuten kuin, että tietenkin hyvää. Fiiliksen mukaan soitellaan ja jos jotenkin pitäisi määritellä niin: tribal/prog/trance/tech/breaks/beats varmaan antaa jonkunlaista suuntaa.
Tombe

Posts: 409

#39 • • Tombe bilepappa
Illut eivät ole pettäneet koskaan, joten tänne ilman muuta..
Mikä on muuten soittojärjestys? Tab on toki vikana mutta..

Pacifique jää kyllä tällä kertaa väliin.

[muokattu 5.3.2004 20:46]

--
pinnallisuus kuolettaa ihmisyyden hitaasti mutta varmasti

karkki

Posts: 241

#40 • • karkki
vielä jakci ja pacifique ees päi mut tää tyttö kyl oottaa jo illujaki niiiiiiiii*super* innolla,huh!!

sit sheikataa bebaa oikei kunnolla*jiihaa*

*sydän*illut*sydän*