Elämän mysteerit....

28 posts, 2 pages, 5,600 views

_kolibri_

Posts: 1,590

#1 • • _kolibri_ -lintunen-
Joskus tuntuu kuin elämä kiertää samaa rataa ja kaikki on vain rutiinia... *uuh*
Miksiköhän tältä tuntuu... *täh*
Öööööh... Kertokaa teorioita elämän mysteereistä...*justjoo*
mixed~thunder

Posts: 524

#2 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Kaikki tuntuu ruutiinilta sen takia että tavat muuttuisivat,kaikki on niin kauan rutiinia kunnes muuttaa tapojaan,ja tekee jotain toisin*justjoo*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

scobl

Posts: 755

#3 • • scobl
rutiinien tai tapojen muuttaminen ei ole helppoa, ei ainakaan mukavaa... ainahan voi mennä kotiin toista reittiä niin päivä tuntuu erilaiselta *hih*

--
bred na net

mushi

Posts: 714

#4 • • mushi laura
elämässä ei ole mitään niin hyvää kuin arki. silloin kun tuntuu et elämä on liian arkista ni kannattaa yrittää tajuta et sehän tässä on parasta..
Mice

Posts: 402

#5 • • Mice .: unique :.
heh.. Bellalla on kyllä vastaus kaikkiin kysymyksiin. *nauru*
..varsinainen maailmanparantaja.. *hih*

--
This won\'t hurt, I promise..

mushi

Posts: 714

#6 • • mushi laura
oon jo niin wanha ja paljoa kokenut ja näkenyt ja ryppyinen ja käpristynyt..

;) ;) ;)


;D



*hellokitty*

heh
Mice

Posts: 402

#7 • • Mice .: unique :.
yeah right.. *nauru*

--
This won\'t hurt, I promise..

mushi

Posts: 714

#8 • • mushi laura
okei, yks viisaus vielä: kesäkuussa päivät ovat pitkiä
Mice

Posts: 402

#9 • • Mice .: unique :.
..ja kuumia *heiii*

--
This won\'t hurt, I promise..

|Cronos|

Posts: 1,118

#10 • • |Cronos| the Moose
Hmm.. elämä kyl todellakin on aikalailla pelkkää rutiinia.. ihmiset menee töihin, tulee töistä, syö, tekee jotain muuta jne... ei ihme että ihmiset tekee itsemurhia... ihmiseten pitäs ehkä irrotella vähän enemmän mitä nykyään ja myöskin tehdä koko ajan asioita erilailla... se olisi hauskaa eikä niin tylsää samaa puurtamista kuin nykyään... tämän tekee varmaan ihmisten rahan tarve.. koko ajan pitää käydä töissä ja ansaita enemmän rahaa...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Avatar
#11 • • istanbul Guest
mut just niinkuin bella sanoi niin eihän oikeesti oo mitään nii hienoo kuin rutiini!
jos koko ajan ois hirveetä vaihtelua ja meininkiä niin mihin sitä hauskani pitoa ja irroittelua sitten vertaisi? eiliseen hauskan pitooon vai.....*ding*

kun on rutiinia ja arkea jolle rakentaa vakaa pohja ja varmuus niin sitten kaikesta poikkeavasta ja spontaanista ja kivasta vasta voi nauttia! *joo*
Pan

Posts: 140

#12 • • Pan
""ihmisten pitäs ehkä irrotella vähän enemmän mitä nykyään ja myöskin tehdä koko ajan asioita erilailla... se olisi hauskaa eikä niin tylsää samaa puurtamista kuin nykyään...""

Omasta mielestäni nykyinen länsimaalainen elämäntyyli, jossa myydään persettä 5 päivää viikossa jotta voitaisiin elää itsellemme ruhtinaalliset 2 päivää ei voi olla pidemmänpäälle kovinkaan terveellistä. Arjen ja vapaa-ajan väli on liian suuri, elikä viikonlopun päättyessä palataan ns ikäväänaikaan, horrokseen jossa jäädään odottelemaan seuraavaa viikonloppua. Ihmisen onnellisuus alkaa toimi on-off -nappin tavoin.

(yksi aamu enää niin sitten räjähtää!*hih*)

--
Positiivinen pakana

cosmikki

Posts: 1,261

#13 • • cosmikki
mä olen ainakin ihan helvetin onnellinen nykyiseen elämäntilanteeseeni.

on työpaikka, josta saa ihan kohtuullisesti rahaa, mutta töihin saa mennä silloinkun itse haluaa, ja kotiin saa lähteä kun alkaa väsyttämään. eli töihin ei ole koskaan varsinaisesti sidottu jos kiinnostaa jotain muuta tehdä.

..ja se aika mitä en ole töissä/ nuku niin olen kyllä nykyään jatkuvasti menossa. koskaan ei ole samalaista päivää.
INHOAN rutiineita, jotka toistuvat päivöstä päivään. siksi en kai oikein koskaan olekaan ollut kouluihmisiä...
*purr*

..toin välillä täytyy levätä... mutta sekin on kivaa.,..

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#14 • • Tyly
Siis onko mitää semmooista mistä ei vois tulla rutiinia? siis onko esim niin keskittymistä vaativaa homaa että sitä ei vois tehdä rutiinilla? Siis että rutiinin ja kertaluontoisen väli on mun mielestä aika outo.. *ding*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Katrina

Posts: 605

#15 • • Katrina
Elämä on ihmeellistä. Silloin kun luulee, että kaikki on hyvin niin tapahtuukin jotakin mikä sekoittaa kaiken ihan päälaelleen. tai sitten toisin päin.
arikoo

Posts: 245

#16 • • arikoo Virallinen hörhö
Ei mulla ole ongelmia rutiinien kanssa, mä oon niin impulsiivinen...

Kaikesta voi tulla rutiinia jopa bileistä!
Ja nyt kun asuu täällä korvessa niin ne harvemmat bileet on jotain uskomattoman upeeta!!!!!!!!!!

Mutta se mikä ihmetyttää että miten ihmiset voivat tehdä jossain tehtaassa liukuhihnatyötä? Ei oonnistuis ikinä!

[muokattu 3.11.2002 14:59]

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Panfobia

Posts: 521

#17 • • Panfobia
Elämä on niin ihmeellistä, että mä en alkuunkaan ymmärrä sitä. Kaikkein ihmeellisimpiin ja ihaniimpiinkin asioihin tosin joskus turtuu, eikä enää ymmärrä, miten hienoja ne oikeasti ovatkaan. Joskus onneksi tulee sellaisia hetkiä, jolloin katsoo kaikkea lapsen silmin, ihmetellen ja ihastellen. *hymy*

--
*sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#18 • • UnityF joo just se
Katrina:

Elämä on ihmeellistä. Silloin kun luulee, että kaikki on hyvin niin tapahtuukin jotakin mikä sekoittaa kaiken ihan päälaelleen. tai sitten toisin päin.


Toi on niiiiiiin totta....
TanyaK

Posts: 745

#19 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
elämällä on tapana kasata kaikki paska samaan läjään..sitte se rojahtaakin niskaan kerralla..just kun on saanut paikat siivottua..
Roger Roger

Posts: 3,372

#20 • • Roger Roger Kentti
Se mikä ei tapa, niin se yleensä vahvistaa...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät