Blender feat. 16-Valve - Riffmeister! / Dark War (2 mixes) [FREEFORM/GABBER/HARDCORE]

23 posts, 2 pages, 4,584 views

blender

Posts: 2,552

#1 • • blender Arcade | KAIKU
Uudet biisit:

1 Blender feat. 16-Valve - Riffmeister (trip to the jungle mix) [Freeform 180bpm]

2 Blender - Dark War (Trancecore mix 185 Bpm) jotain gabberin suuntaan kait...

3 Blender - Dark War (Rough mix 211,8 Bpm) (jotain HC:n/Gabberin suuntaan..)
Formaatit: mp3 128 kbps

Linkki: http://koti.mbnet.fi/hardbag/blender/trax/


Tällä kertaa vähä kovempaa saundia, antakaa palautetta vaan *pahis*

[muokattu 5.2.2004 21:50]
Orfeus

Posts: 5,872

#2 • • Orfeus
Heei, uusii piisei*hymy* Pitääki ladata heti ku pääsee himaan!!
blender

Posts: 2,552

#3 • • blender Arcade | KAIKU

Orfeus:
Heei, uusii piisei*hymy* Pitääki ladata heti ku pääsee himaan!!



juu nää on tossa ”albumilla” eli saat sätees ylihuomen... rough mix dark warista tähän mennessä rankin biisi *hymy*
Orfeus

Posts: 5,872

#4 • • Orfeus
Ai jaa, noh kaippa nii ”kauan” jaksaa ootella*iihhih*
blender

Posts: 2,552

#5 • • blender Arcade | KAIKU
hehe *nukkuu*

pitäs nukkuu ennen sitäkin,

viime yönä ei kerenny... et sit jaksaa polkata... mut onha se cd laatu sit ihan uuden väärti kuunnella vaikka noi 128 kbittiset kuuntelee.. *hymy*
Orfeus

Posts: 5,872

#6 • • Orfeus

blender:
hehe *nukkuu*

pitäs nukkuu ennen sitäkin,

viime yönä ei kerenny... et sit jaksaa polkata... mut onha se cd laatu sit ihan uuden väärti kuunnella vaikka noi 128 kbittiset kuuntelee.. *hymy*


True!
Philly

Posts: 506

#7 • • Philly AIM HIGH!
kuunneltua tuli... Blender feat. 16-Valve - Riffmeister (trip to the jungle mix) [Freeform 180bpm]
sykki hyvin, biisissä oli jotain mihin tarttua *jiihaa*, Dark War mixit ei ainakaan allekirjoittaneeseen oikein uponnut...(IMO) *aplodit* *aplodit*
Hixxy

Posts: 522

#8 • • Hixxy HaroPup
toi rough mixi kuulosti ku se olis melkee epä vireessä tai jotai, ei oikee mun makuu, töksitteli jotenki. ruffmeisteri nyt suht kuunneltava. Ja toi vika nyt ei mun mielestä oo trancecoree nähnykään mut enpä jaksa siitä sen enempää~~ Oli se noist sentää ”mukavimman” kuulonen *hymy* Vähä ykstoikkosta jos saan sanoa, noi tiukassa musassa pitäs yleensä olla se joku mist ottaa kiinni koko biisi ajaks, mut se on mun mielipide~~
blender

Posts: 2,552

#9 • • blender Arcade | KAIKU

Hixxy:
toi rough mixi kuulosti ku se olis melkee epä vireessä tai jotai, ei oikee mun makuu, töksitteli jotenki. ruffmeisteri nyt suht kuunneltava. Ja toi vika nyt ei mun mielestä oo trancecoree nähnykään mut enpä jaksa siitä sen enempää~~ Oli se noist sentää ”mukavimman” kuulonen *hymy* Vähä ykstoikkosta jos saan sanoa, noi tiukassa musassa pitäs yleensä olla se joku mist ottaa kiinni koko biisi ajaks, mut se on mun mielipide~~




en mä oikee osaa genree tolle määritellä, tehköön sen joku muu, joku viisas *plur* kiitti kommenteista...

edit: tällästä kuunnellessa kantsii iskee volat viel kaakkoon, tuli semmonen moka tehtyy tehessä, ja oudosti noi äänet kuulostaa iha erilaisilta ainaki mun luureilla ”normi” volyymilla... laittakaa Elacit korvaan ja musiikki sen verta lujalle et kropassa tuntuu! *nauru*

[muokattu 30.1.2004 13:06]
antonsonin

Posts: 2,712

#10 • • antonsonin laserpoint.
Dark War ( Rough Mix) Iski sikana , =) , tarpeeks ranakseva =) ... tätä pitää kuunnella kovalla =)
blender

Posts: 2,552

#11 • • blender Arcade | KAIKU

ant1:
Dark War ( Rough Mix) Iski sikana , =) , tarpeeks ranakseva =) ... tätä pitää kuunnella kovalla =)



itsekin olen ehkä noista tyytyväisin tohon...

vähä huono idea oli vaa laittaa kaikki 3 samaan ku tulee samalla kuunneltua ni toi riffmeister jää iha napsuksi tän rinnalla *plur*
Orfeus

Posts: 5,872

#12 • • Orfeus
Blender feat. 16-Valve - Riffmeister (trip to the jungle mix) [Freeform 180bpm]
Ihan ok viisu ja tykkäsin tosi paljon tost basarista:) Ehkei mikää illan nostatus mut hyvää tavaraa kumminki, LOTR samplet sopii hyvin tonne sekaan kans!

Blender - Dark War (Rough mix 211,8 Bpm) (jotain HC:n/Gabberin suuntaan..)
Aikas puurolta kuulostaa mut tosin en mee sanoo mitään enne ku saan parempilaatusen version kuunteluun! KUulostaa tosi hyvält mut tosiaan puuron seast ei paljoo irti saa:(

Blender - Dark War (Trancecore mix 185 Bpm)
Sama homma tän kaa et kuulostaa tosi lupaavalt mut aikas puuro meininkii eli lisää kommentii paremmist versioista aikanaan:D
blender

Posts: 2,552

#13 • • blender Arcade | KAIKU

Orfeus:
Blender - Dark War (Rough mix 211,8 Bpm) (jotain HC:n/Gabberin suuntaan..)
Aikas puurolta kuulostaa mut tosin en mee sanoo mitään enne ku saan parempilaatusen version kuunteluun! KUulostaa tosi hyvält mut tosiaan puuron seast ei paljoo irti saa:(

Blender - Dark War (Trancecore mix 185 Bpm)
Sama homma tän kaa et kuulostaa tosi lupaavalt mut aikas puuro meininkii eli lisää kommentii paremmist versioista aikanaan:D



biittii on aika rankalla kädellä distattu, varsinki väliääniä josta johtuu ainakin mp3sen puuroutuminen... 128 kbps ei sinänsä paljoa.. mut tos wavis on aika selkee toi särö eikä sotke melodiaa liikaa.. kiitos palautteesta voipi olla et vois laittaa viel parempo laatusena noi särömmät, niissä se tosiaan se äänenlaatu kärsii... mut noissa ei oo sit tarkotuskaan olla yhtä kirkas saundi kun esim riffmeisteris...

*piis*
Orfeus

Posts: 5,872

#14 • • Orfeus
Nii ei nyt mitää kauheen kirkast tartte ollakkaan mut et nyt jostai muustaki ku säröstä sais selkoo:)
liikkuva muna

Posts: 2,652

#15 • • liikkuva muna an egg on the move
Jeees. Roughmixin ehdin vasta hakea. Helvetin hyvin oot ton basarin saanu selkeen kuuloseks, itse en saa noin kirkasta säröbasaria tehtyä. (ellen rippaa *vink*)

Melodiassa taasen oli parantamisen varaa, siitä ei oikeen saanu kiinni mitenkään. Ehkä vähän vois vielä enemmän tuoda sitä esiin, häviää tonne basarin taakse vähän.

Mutta rankkaa todellakin. *ankka*
Damien

Posts: 2,882

#16 • • Damien [tr3ox]
Hei hei, yo yo, poltatko mullekkin CD:n säteeseen?

hmmm, tasasen laadukasta matskua....Darkwar oli hyvää ryskettä, en nyt osaa tehdä näistä filuista tarkkaa arvostelua, mut jos saan waveina niin pistän sitten. Gabba on gabbaa ;)

Riffmeister ei ollu balanssissa, alusta tulee HH juusto mieleen, nousu on hyvä ja synkkä joka antaa odottaa mutta loppu tilitalit ei sitten ymmärrä antaa. Bassline myös vaihtoon.
blender

Posts: 2,552

#17 • • blender Arcade | KAIKU
juu polttelin täs levyjä... voin tuoda säteeseen...
xybo

Posts: 1,100

#18 • • xybo meeple!
roughmix

Basso on aika puurohtava kun sen pitää olla noin massiivisen laaja,
muna/potku katoo lähes kokonaan, se on jotenkin niin irtonainen
biisistä. Muuten ihan kelpoa polkka-gabbaa...

dark war

Tässä on samaa vikaa basarissa. Liikaa stereolaajennusta (makuuni),
minne se trance jäi? Ääni todellakin konaisuudessa on
BOOOOOM.. mutta ei selkeä.

riffmeister

Breakbiitti kuulostaa ihan kivalta. Spiikit on kyl hirveet. Ja tässä ei
oo niin massiivinen basso, mutta se on muuten tommonen ”goa laser” tai
polkkabasarin kuulonen että toimis oikein, lähinnä tekee tästä polkkaa
ei hc:ta saatika gabberia ollenkaan. En tiiä oliko niin tarkotuskin.
Tuossa basso ”töötissä” on myös tommonne hirvee laajentava soundi.
Puurouttaa kovasti ja poistaa munan soundista lähes kokonaan.

Ehkä olen liikaa oldschoolin ystävä että tälläinen ”nykyaikainen” soundimaailma
ei oikein iske..edes hc:ssa.

-- xybo
blender

Posts: 2,552

#19 • • blender Arcade | KAIKU

xybo:
roughmix

Basso on aika puurohtava kun sen pitää olla noin massiivisen laaja,
muna/potku katoo lähes kokonaan, se on jotenkin niin irtonainen
biisistä. Muuten ihan kelpoa polkka-gabbaa...

dark war

Tässä on samaa vikaa basarissa. Liikaa stereolaajennusta (makuuni),
minne se trance jäi? Ääni todellakin konaisuudessa on
BOOOOOM.. mutta ei selkeä.

riffmeister

Breakbiitti kuulostaa ihan kivalta. Spiikit on kyl hirveet. Ja tässä ei
oo niin massiivinen basso, mutta se on muuten tommonen ”goa laser” tai
polkkabasarin kuulonen että toimis oikein, lähinnä tekee tästä polkkaa
ei hc:ta saatika gabberia ollenkaan. En tiiä oliko niin tarkotuskin.
Tuossa basso ”töötissä” on myös tommonne hirvee laajentava soundi.
Puurouttaa kovasti ja poistaa munan soundista lähes kokonaan.

Ehkä olen liikaa oldschoolin ystävä että tälläinen ”nykyaikainen” soundimaailma
ei oikein iske..edes hc:ssa.

-- xybo



juu no en oikeen hae juuri genrejä, mutta saundit ovat kyl suurinpiirtei kohillaan kaikissa, siinä mielessä minkä kuulosiksi ne oon halunnu... varsinki noi nopeemmat tarvii masterointia.. laitan uudet versiot kuhan sais eka vahvarin ja vähän luukuttettua biisei *hymy*
Andy

Posts: 1,019

#20 • • Andy
tankatankatankah!!! ...jees vääntöö..arvostelut myöhm...

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT