mitä bileistä useinmiten puuttuu?

72 posts, 4 pages, 15,645 views

itis

Posts: 2,518

#61 • • itis Morning Star
Hitto kun toi Ursula Temppuilee Furyn kans. Ihan oikeaa auringonvaloakin sais jos siel vois pitää bileit kesemmällä kun katto on lasia.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

(5) (3)

Posts: 265

#63 • • (5) (3) -no rest for the evil-
meiksi *hmph*

--
theworldismine

PsyFox

Posts: 124

#64 • • PsyFox team red army
Ei ole pulaa ainakaan hyvännäköisistä ihmisistä
*uros**possu**pupu**hellokitty**heiii**pahis**pelle*

--
Heaven holds a sense of wonder and I wanted to believe...
*enkeli*/*pahis*

Avatar
#65 • • Juzba Guest
Kokemuksen laajentajia. Ulkomailla raveihin on yhdistetty virtuaalitodellisuusjärjestelmiä, kelluntatankkeja ym. *joo* Suomessa on tyydytty liian usein baaritiskiin..
<><

Posts: 227

#66 • • <>< ¤blub¤
Aito ja Alkuperäinen PLUR meininki!*plur* kylhän sitä vähäsen löytyy, mut aina on niitä jotka ei varmaan oo kuullu asiasta mitään tai sit vaan autuaasti hyljänny muististaan sen merkityksen...

edit: tosin tähänhän järkkärit ei varmaan voi paljon mitään...*justjoo*

[muokattu 17.3.2004 12:44]

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

anthocyan

Posts: 1,511

#67 • • anthocyan Kohti valoa...
Mielikuvitusta... Ja enemmän vaihtelua bileisiin... Sekä musiikkiin että järjestelyyn vois kehittää jotain hulppeit ylläreit... En nyt kyllä saa tajuntaa niin laajaks et voisin ryhtyy selittää yksityiskohtaisemmin. *hikoil*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Viltsu

Posts: 2,010

#68 • • Viltsu noname

<><:
Aito ja Alkuperäinen PLUR meininki!*plur* kylhän sitä vähäsen löytyy, mut aina on niitä jotka ei varmaan oo kuullu asiasta mitään tai sit vaan autuaasti hyljänny muististaan sen merkityksen...



mulle ainakin tuo tarkoittaa oloa joka tulee yksinkertaisesti siitä että
saa tanssia rauhassa, yhdessä muiden kanssa jotka rakastavat samaa musaa...dissailematta toisiaan.

ei tuolla ole mielestäni mitään tekemistä onko siitä kuullut vai ei, ilmapiiri hyvissä bileissä on vain sitä..

ts. käyt vain väärissä bileissä ;)

[muokattu 17.3.2004 19:04]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

_kolibri_

Posts: 1,590

#69 • • _kolibri_ -lintunen-

Viltsu:
---
<><:
Aito ja Alkuperäinen PLUR meininki!*plur* kylhän sitä vähäsen löytyy, mut aina on niitä jotka ei varmaan oo kuullu asiasta mitään tai sit vaan autuaasti hyljänny muististaan sen merkityksen...

---


mulle ainakin tuo tarkoittaa oloa joka tulee yksinkertaisesti siitä että
saa tanssia rauhassa, yhdessä muiden kanssa jotka rakastavat samaa musaa...dissailematta toisiaan.

ei tuolla ole mielestäni mitään tekemistä onko siitä kuullut vai ei, ilmapiiri hyvissä bileissä on vain sitä..

ts. käyt vain väärissä bileissä ;)

[muokattu 17.3.2004 19:04]



Hmmm...mikä on se aito ja alkuperäinen PLUR meininki?? *justjoo*
Mun mielestä se elää omaa elämää ja vaihtuu/kehittyy ku vuodet vierii...
Ainaki mun mielestä sitä henkee kyllä löytyy mutta löytääkseen sen, pitää itse antautua sille... *ding* tai jotain... *hahjust*
minttu83

Posts: 179

#70 • • minttu83
Viimeaikoina en oikein oo löytäny kunnon ruokaa niistä missä oon ollu. Toinen on se, et muusiikki on yleensä liian hiljasella mun paskalle kuulolleni...mut se nyt taas on mun ongelmani.

--
Wake me up when September ends

<><

Posts: 227

#71 • • <>< ¤blub¤

Avernian:


Mua kyllä ärsyttää ihmiset jotka vaatii että kaikki on koko ajan suupielet korvissa ja halimassa vastaantulijoita. Jos vaikka ei viihdy, tai on ollut vain huono päivä tms. ja on tullut vähän tanssimaan rentoutuakseen voi ksavoilla olla vaikka mikä murjotus mun puolesta.
Respect on toi vika kirjain tossa, eli annetaan ihmisten olla mitä ne on.



no respect nimenomaan. en mä nyt tarkottanu et pitää aina olla hymy suussa, mut se et ei kukaan dissais. *piis*ok, myönnetään, ei sitä usein oo tapahtunukaan, mut joskus vaan iskee semmonen epämukava olo...*uuh* (syystä tai toisesta.)

edit: ehkä mä oon sit vaan tunnevammanen tai jotain...

[muokattu 20.3.2004 00:43]

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

MetsänHenki

Posts: 376

#72 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
joo uv:ita KANNATETAAN! myös toi savukone srobo huone! ja baari tiskeille alko mittarit!!! kokolattia karwamatto ja pomppu linna!!!! todellakin*nauru* *nauru*

[muokattu 24.3.2004 09:51]