Must 28.1.2004 @ Helsinki

20 posts, 1 page, 2,854 views

efo

Posts: 1,908

#1 • • efo Laserpoint
Tammikuun viimenen must.

21:00-23:00 Jace
23:00-00:00 Dr. Bone
00:00-01:00 Zwek
01:00-02:00 NoStatus
02:00-03:30 Idi


Tickets 2,5e
Every Wednesday 21-04
Happy Hour 21-24 (cider & beer 2e)
Premiere Nights, Pohjoinen rautatienkatu 21
K-18
*sydän*Must Be Wednesday*sydän*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

display23

Posts: 3,069

#2 • • display23
miks ei,miks ei...*känni*
wabos

Posts: 63

#3 • • wabos
juu, tuonne olis tarkoitus jaksaa raahautua ;) edellinen must oli taas sellainen että... ei ollu mun makuun... musiikin puolesta... noh.. mutta tää näyttää jo ihan hyvältä ;)

--
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*party time *jiihaa**jiihaa*

Avatar
#4 • • HRDance Guest
Mikä ettei *hymy*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#5 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
juu edellisen mustin musaa en ees muista*täh*mut paikalla oltiin.........*täh* *joo*
nyt vois koittaa päästä paikalle ja autoillen ni näkis ja kuuliskin jotain*hih*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Jace

Posts: 297

#6 • • Jace Monday Bar
Sen verran voisi vihjata että oma setti alkaa varmasti Solar Stonen Naked Angelillä, ja siitä sitten parin tunnin päästä päätellään settiä Rank1:n monster Dumonde remixiin biisistä It's Up To You...*plur*
nostatus

Posts: 343

#7 • • nostatus
Tänne kaikki tänään!
Mun setissä tulee melodista Sveitsi/Saksa-trancea klassikoita unohtamatta...

[muokattu 28.1.2004 12:58]

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

Jussi Soro

Posts: 6,385

#8 • • Jussi Soro choon!

Jace:
Rank1:n monster Dumonde remixiin biisistä It's Up To You...*plur*


Tota en oo kuullukaan, mut original dub on kyl niin loistava sankarikiksu, että oksat pois.
Wert

Posts: 3,386

#12 • • Wert Varapalkkaliukuja
Juu-u!

paikalla oltii ennen klo 22 ja Jace hehkutti kyl aivan loistavan setin... Harmittaa vaan kovasti ettei mies päässy heittää settiä isommalle yleisömäärälle. Uusia ja vähä vanhempia biisejä sekasi ja toimi aivan loistavasti. Iso käsi! *jiihaa*
Zwekki oli kans *iloinen*. hehkutti nii kympillä, klasareita tuli parikin oman muistin mukaan *hih*

Nostatus prkl! *nauru* loistava eka biisi!!! ei voi muuta sanoo. tilauksessa itelläki sama kiekko.
loppusetti alko menee sen verran rankaksi että poistuin..

kivaa oli ja tuttuja naamoja oli yks jos toinenki

jee
wabos

Posts: 63

#13 • • wabos
hmm... itse valuin paikalle karvan yli 10.n ja koko illan setitykset oli kyllä just sitä mikä uppoo muhun :D viihdyin erittäin hyvin :D

ja jos joku jäi mieleen, niin se bloodhound gang - the bad touch:sta päälle duunailtu jutska... :D kerranki pysty sanomaan että se biisi kuulosti oikeasti hyvältä :D ja muutenkin siellä soi taustoilla aika paljon aavistuksen vanhempaa ja tuttua biisiä, mitä oli sitten väännetty todella namusti uuteen uskoon ;)

lisää tällästä :D

--
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*party time *jiihaa**jiihaa*

-P

Posts: 4,972

#14 • • -P
no hyvä kuulla että idi ja lari soittivat hyvin, harmittaa etten tenttien takia päässyt paikalla =/

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

nostatus

Posts: 343

#15 • • nostatus
Olipas hauska käydä soittamassa! Itsellä oli ainakin tosi hyvä fiilis. Lattiallakin oli ihan mukavasti porukkaa, mistä yllätyin kun olin kuullut ettei premi enää keskiviikkoisin vedä ihmisiä. Kiitos puolestani kaikille bilettäjille. :)

Wert:
Nostatus prkl! *nauru* loistava eka biisi!!! ei voi muuta sanoo. tilauksessa itelläki sama kiekko.
loppusetti alko menee sen verran rankaksi että poistuin..



Mitä!? Rankaksi? Enhän mä mitään Cosmic Gate: Back to Earth SHOKK-remiksiä rankempaa soittanut missään välissä... :) Mutta hyvin tuntu melodisempi trance eilen toimivan porukkaan (ja myös itseeni).

[muokattu 29.1.2004 15:01]

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

frns

Posts: 264

#16 • • frns
Oli hyvät iltamat... parin mielestäni heikomman Premi illan/aamun jälkeen piristävä ilta*jiihaa*
KIITÄN ja KUMARRAN....

*piis*

--
Eiku siis niinku..

Zwek

Posts: 1,701

#17 • • Zwek
Aa-jee! Olipa taas show. Liikaa töitä tehneenä ja rättiväsyneenä sain sinneteltyä setin jotenkin kotiin. Yritin sitten poistaa väsymystä kaljan ja batteryn avulla *iloinen* Jengi viihtyi tanssilattialla ja mulla oli kanssa erittäin kivaa! Kiitos bilettäjille ja järjestäjille! Toivottavasti sais uuden tilaisuuden taas jokukerta...

*aplodit*
Janne

Posts: 1,330

#18 • • Janne kipee ukkeli

Zwek:
Aa-jee! Olipa taas show. Liikaa töitä tehneenä ja rättiväsyneenä sain sinneteltyä setin jotenkin kotiin. Yritin sitten poistaa väsymystä kaljan ja batteryn avulla *iloinen* Jengi viihtyi tanssilattialla ja mulla oli kanssa erittäin kivaa! Kiitos bilettäjille ja järjestäjille! Toivottavasti sais uuden tilaisuuden taas jokukerta...

*aplodit*



Kiksusormi oli pystyssä... Hienoa settiä! *jiihaa*
mange

Posts: 1,913

#19 • • mange Terrorcraft
Kivaa oli! *joo*
Zwek ja Jace soittelivat kyllä laaduksta trancea. Oli ilo kuunnella ja hieman jammaillakin vaikka vähän ryytynyt olin. Nostatus aloitti myös menevällä matskulla, harmi vaan että jouduin lähtemään juuri sillon. Jäi myös Idinkin setti kuulematta. *uuh*

Mutta kivat Must illat on tässä kuussa ollut. Mitenköhän on.. jatkuuko nämä helmikuussakin? *täh*