31 posts, 2 pages, 2,651 views
Zyklonius:
Voi vitjat...
Muistilappu Antonille: Muista hymyillä enemmän, niin pysyy ihmisetkin lähellä. Sama pätee yleiseen heilumiseen ja viuhtomiseen.
Onneksi anri sentään on sellainen järkivajannon omaava hullu, että uskaltaa olla vieressä.
Zyklonius:
---
Olin itse tosiaan aikasta yllättynyt tuosta väenpaljoudesta. Tosin taisi sielläkin taas olla kaikenmaailman turisteja ja asiaan vihkiytymättömiä ihmisiä, mitä perjantaisin saattaa olla liikkeellä.
Kanelli:
tämä tunnustaa, olin turistina Tampereella ja katsastamassa mansesterin meiningit.. ihan hyvät ovat. ainakin tuon perusteella.
Zyklonius:
---
---
”No täh? Ezää cuule pääse Tre-skeneen sisälle, kun oot tollanen turisti. Kuuntelet väärää musiikkia ja äänestät väärä puoluetta ja asut kortepohjassa.”
Eimaar, tänne liquideihin tai puren arkaan paikkaan. Se on nyt sitten päätetty sinun puolestasi korkeammalta taholta.
Kanelli:
Aijjaha. Sortsi vaan kuules äjjänkäppyrä, mä ole kortepohjaa nähnytkään ja puoluekin on määriteltävissä. Ja mä mitään väärä musaa kuuntele..
Kah kah. Ottaakko neuvosta vaari vai mummo, siinäpä pulma.
ja pure sä kätees jos niikseen tulee..
Zyklonius:
---
Kanelli:
---
Miiiikä? Kuules nyt, mä olen nuori ja vetreä varhaisvanhus. Lisäksi: olen nähnyt sut kortepohjassa. Ja jokaisen puoluekannan määrittelen minä, kuten myös ”oikean” musiikin.
---
ja pure sä kätees jos niikseen tulee..
---
This means war! No, omatpahan ovat arat paikkasi.
Pure kätees? Olen häkeltynyt: onko tuo solvaus vai hupsuus?
Hoijaa, menee off-topiciksi, mutta menköön.