erikoisin/oudoin keskustelun aloitus

8 posts, 1 page, 4,416 views

Nellas Telemnar

Posts: 258

#1 • • Nellas Telemnar
niinh, tulipahan vain mieleen mikä on oudoin/erikoisin keskustelun aloitus minkä olet kokenut?
*hymy*

--
*jiihaa*

DJ Rx

Posts: 2,527

#2 • • DJ Rx FINRG Recordings
pari vuotta sitten joku tuli esittäytymään suunnilleen näin...

moi! mä olen *nimi* ja sun nimi on Ville Sorsa, puh num 040-********, sotu tunnus ******-**** ja sä asut ************* 4:ssa

tässä vaiheessa alkoi oikeesti pelottaa... *hikoil* erityisen pelottavaa oli että kaiki nuo tiedot menivät oikein, oli se että näin kyseistä henkilöä ensimmäistä kertaa elämässäni...

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

pupuankka

Posts: 869

#3 • • pupuankka poly-wtf?!
moi mun nimi on -piip-, ja mun lempiväri on sininen. mikä sun lempiväri on? *hih*

ehkä joku arvaa kuka aloittaisi keskustelun näin .... se oli hauska lausahdus. *joo*
Cofu

Posts: 135

#4 • • Cofu
Oltiin kavereitten kanssa baarissa. Yht äkkiä pöydän luo tuli hieman yli parikymppinen mies kysyen ”tietääks neidit paljon täällä maksaa tupakka?” Eräs sutjakoita kommentteja antamaan tottunut ystäväni toteti että, kannattais varmaan kysyä tuolta tiskin puolelta kun me ei yleensä baareista tupakoitamme osteta. Nuorukainen tähän sitte sutkautti ” Ai, ei kiinnosta vai!! No ei olis kyllä muakaan” Illan nauruannos kyllä saatiin varmasti, kunhan ensijärkytyksestä toivuttiin. *lmao* Että semmonen ”iskustragedia” sillä poitsulla. *aplodit*
KaveriTavara

Posts: 440

#5 • • KaveriTavara pyryharakka
voi olla että tämä menee nyt hieman ohi aiheen mutta anyway...
kun tapasin marian ensimmäistä kertaa sen kotona niin se kuunteli kaija koota ja sai aivan yhtäkkiä sairaskohtauksen.
minä sitten parin kaverin kanssa tungettiin sen suuhun jotain rauhoittavia pillereita ja minä tungin kynän marian suuhun jotta se ei purisi omaa kieltään pois...ambulanssi sedät saapuivat tunnin päästä (kiitos ihana yhteiskunnan ambulanssilla kestää vain tunti tulla paikalle)
ja veivät marian sairaalan paranemaan.
tosta lähtien ollaankin eletty marian kanssa symbioosissa *sydän*

[muokattu 19.1.2004 04:37]

--
hyvässä lihassa ei harmita

Andy

Posts: 1,019

#6 • • Andy
..”heitäkkö..mäki oon menossa kivimäkeen!?”

..eli olin autolla ruskixen risteyxes punasissa --> sain seuraa vanhasta frendistä, joka päätti sitte tullaan autoon iha siitä vaan q huomas että ovi oli auki pelkääjän puolella :D

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

¡ Previous post about a year ago !
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#7 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
joku juoppo tuli metriksellä höpisee ja sano että hänen isänsä oli hänen veljensä.

Mielestäni hiukan outoa

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

toma

Posts: 2,009

#8 • • toma Tototoototo
Tapasin Jontun tällä tapaa Devotion to Trance 2:n bäkkärillä (olin edellisenä iltana nähnyt kaverin luona Bobby S 7" vinyylin), yrittäen hieroa tuttavuuttaa pienellä small talkilla:

Minä: "Ootko sä ihan levyttänytkin jotain?"
Jonttu: "Enpä suotta.

Siihen se sitten jäi. Menin ihan sanattomaksi ja piti sitten vain lähteä pois.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac