pari vuotta sitten joku tuli esittäytymään suunnilleen näin...
moi! mä olen *nimi* ja sun nimi on Ville Sorsa, puh num 040-********, sotu tunnus ******-**** ja sä asut ************* 4:ssa
tässä vaiheessa alkoi oikeesti pelottaa... erityisen pelottavaa oli että kaiki nuo tiedot menivät oikein, oli se että näin kyseistä henkilöä ensimmäistä kertaa elämässäni...
Oltiin kavereitten kanssa baarissa. Yht äkkiä pöydän luo tuli hieman yli parikymppinen mies kysyen tietääks neidit paljon täällä maksaa tupakka? Eräs sutjakoita kommentteja antamaan tottunut ystäväni toteti että, kannattais varmaan kysyä tuolta tiskin puolelta kun me ei yleensä baareista tupakoitamme osteta. Nuorukainen tähän sitte sutkautti Ai, ei kiinnosta vai!! No ei olis kyllä muakaan Illan nauruannos kyllä saatiin varmasti, kunhan ensijärkytyksestä toivuttiin. Että semmonen iskustragedia sillä poitsulla.
voi olla että tämä menee nyt hieman ohi aiheen mutta anyway...
kun tapasin marian ensimmäistä kertaa sen kotona niin se kuunteli kaija koota ja sai aivan yhtäkkiä sairaskohtauksen.
minä sitten parin kaverin kanssa tungettiin sen suuhun jotain rauhoittavia pillereita ja minä tungin kynän marian suuhun jotta se ei purisi omaa kieltään pois...ambulanssi sedät saapuivat tunnin päästä (kiitos ihana yhteiskunnan ambulanssilla kestää vain tunti tulla paikalle)
ja veivät marian sairaalan paranemaan.
tosta lähtien ollaankin eletty marian kanssa symbioosissa
..eli olin autolla ruskixen risteyxes punasissa --> sain seuraa vanhasta frendistä, joka päätti sitte tullaan autoon iha siitä vaan q huomas että ovi oli auki pelkääjän puolella :D
Tapasin Jontun tällä tapaa Devotion to Trance 2:n bäkkärillä (olin edellisenä iltana nähnyt kaverin luona Bobby S 7" vinyylin), yrittäen hieroa tuttavuuttaa pienellä small talkilla: