Illusions Productions 1.2.2004 @ Helsinki

49 posts, 3 pages, 5,760 views

Avatar
#21 • • pipa Guest
hmmh.. ehkä tänne..*igor**pahis**iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#22 • • UnityF joo just se
huomenna aamulla on illu päivä!!! *plur*
Avatar
#23 • • ikj Guest
ois kiva tietää tarkalleen miten toi line uppi menee:)
MaSari

Posts: 1,986

#24 • • MaSari space jammer
Nää OLIS huomenna. möö *dissaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

UnityF

Posts: 15,721

#25 • • UnityF joo just se
musta tuntuu että ekat 4 tuntii pojat soittaa sekasin kun tässäkin lukee..:

Proteus
Pietari
Kris Kylven
Sharing a four hours set together


ja sit aloittaa tab *joo*
Avatar
#26 • • ikj Guest

UnityF:
musta tuntuu että ekat 4 tuntii pojat soittaa sekasin kun tässäkin lukee..:

Proteus
Pietari
Kris Kylven



sekasin? pojat soittaa ihan eri tyylejä..eli pakko jonkun soittaa ekana ja vikana jne..blaah
UnityF

Posts: 15,721

#27 • • UnityF joo just se
noooooo.. sit voi vaikka pietari kris ja proteus? tollainen järjestys? tai toisenpäin proteus, kris pietu?

hmm.. kivaa kyl kun ihan kuka tahansa noista soittaakaan ennen tabii nini se eroo tabin musasta niiiiiin paljon että saa nähä miten saan taas fiiliksestä kiinni kun yhtäkkiä alkaa kixu kixu meno...*ding*

Noo mut illut on illut.. *sydän*

[muokattu 31.1.2004 12:52]
Avatar
#28 • • ikj Guest

UnityF:
noooooo.. sit voi vaikka pietari kris ja proteus? tollainen järjestys? tai toisenpäin proteus, kris pietu?


[muokattu 31.1.2004 12:52]



toiv. juuri noin:) siis toi eka järjestys.. pietarin klasari elektro hittejä ei oikeen jaksais...

[muokattu 31.1.2004 12:55]
UnityF

Posts: 15,721

#29 • • UnityF joo just se

climate:
---
UnityF:musta tuntuu että ekat 4 tuntii pojat soittaa sekasin
---
*lmao*On mulla halvat huvit, pitäis varmaan syödä aamiaista että alkaa pää toimimaan... pojat soittaa aivan sekasin*pelle**känni**iihhih*



*nauru* *nauru* *nauru*
joopa joo.. mä voisin puolestani mennä sit nukkuu jotta opin kijroittamaan vähän fiksummin... nooo mut ainakin sain hymyn nyt edes jonkun huulille.. *iloinen*
Riku

Posts: 3,187

#30 • • Riku The Little Prince

idi:
sekasin? pojat soittaa ihan eri tyylejä..eli pakko jonkun soittaa ekana ja vikana jne..blaah

Öö, eihän soita? Eikös Everin Get Punk-iltamissa samaa systeemiä ole nähty jo moneen kertaan? Eiköhän jokaiselta dj:ltä löydy pikkasen enempää kun yhtä ainoota tyylilajia tarvittaessa levylaukusta.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

efo

Posts: 1,908

#31 • • efo Laserpoint
05-09 Proteus & Pietari & Kris Kylven
09-> Dj TAB

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

aka

Posts: 65

#32 • • aka
uhh.. oli hyvät kemut ja tabi soitti jossain vaiheessa, ilmeisestikkin siinä setin alussa ihan mukavan menevää (vähän ramkempaa) polkkaa, mut jossai vaiheessa homma muuttu iha pelkäks kiksutteluks... *lohduttel*
Ihan mukavaa tuntui silti olevan vaikka kävijämäärä olin minun mielestäni aika vähäinen.. mutta laatuhan korvaa määrän vai miten se meni....*aplodit*
Viltsu

Posts: 2,010

#33 • • Viltsu noname
Oliko illuissa niin kuivaa että kukaan ei viitsi edes kommentoida vai mikä on?
Itseäni ainakin kiinnostaa kuulla minkälaista settiä tippu..

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

moksu

Posts: 1,386

#34 • • moksu [Dimension]
kai siellä sit oli..*iloinen* ei vaan, itse saavuin vasta 9.30-10.00 aikoihin eli Tabia kuuntelee, jolta tuli perus illu klasarit + jotain uuttakin: tykkäsin, kuten aina *sydän* Porukkaa ei enää siinä vaiheessa (ehkä aikasemmin enemmän*ding*) ollut kauhiasti mut siks olikin hyvin tilaa tanssia *jiihaa*
rankemman puolen seteistä ei ole mitään tietoa, joten jos joku haluais raottaa sanaisen arkkunsa ja vaikkapa kertoa hieman..*hymy*
Kivaa oli, kuten aina illuissa*plur* (loppuu vaan aina kesken*vink* *hmph*)
Avatar
#35 • • yana Guest
oli huippuhauskaa vaikka mestoille tarpominen puolmetrisessa kinoksessa olikin aika hc :)
-P

Posts: 4,972

#36 • • -P
heh, oli kyl rok illut eika valilla vahan rankempi menoa haitannut itseani. pakko kyl viela sanoa, etta se kinoksissa tarpominen oli ehka eniten hc:ta tossa paivassa.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

UnityF

Posts: 15,721

#37 • • UnityF joo just se
olihan siellä tosi hauskaa... mä tykkäsin.. illut ei petä koskaan *sydän* tabin setti oli *plur*

Hauskinta tais olla kun oltiin lähössä niin meijän auto oli tien viekussa parkissa ja tietenkin aura oli ajannut siitä ja niin meijän auto oli jumissa vajaa metrin korkuisen lumikinoksen takana.. noooo ei muuta kun jokelta haettiin nosturin 2 lapioo ja jätkät sai lapioida lumen pois jotta päästiin liikenteeseen.. *hih*

ei muuta kuin ens illuja odottelemaan.. *sydän*
Henna

Posts: 4,965

#38 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Huonot säteet korvas loistavat illut, ja muza oli kyl herkkuu!! *plur*
Avatar
#39 • • ikj Guest
ihanat illut oli jälleen kerran*sydän*
harrin settiä ois jaksanut paljon kauemmin, hyvää vaihtelua normaalista mätöstä, nu nrg'tä ja loistavaa hoover vääntöä tuli oikeen kunnolla:)
krissin setti myös yllätti kovasti, enemmäni teknompaa saundia ku yleensä, todella menevää*joo*
pietari oli mitä oli. Ohi meni.
Tab lalalalalalaaaa*pihkassa*
*pupu*

Posts: 351

#40 • • *pupu* nanonano
ihanaa oli *plur*
harmitti ku missasin harrin setin... taisteltiin kinoksia vastaan...
pietarille kiitos että soitti mun lempparikasaribiisin! *sydän*

--
*pupu*