Nomic - Pain (TC-Tammikuu edit ) (7:51)

39 posts, 2 pages, 8,749 views

nomic

Posts: 4,120

#21 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

BTB:
Kappaleella on loistava pohja mutta säröäänet eivät mielestäni sovi tuohon ja tuon biisin olisi voinut lopettaa siihen kuuteen minuuttiin. Jotkut äänet voisivat olla selkeämpiä ja jos käyttää ”pehmeämpiä” ääniä kuten kappaleessa vaikuttaa tausta olevan, tuosta olisi erinomaista ainesta.
Kokonaisuudessaan hyvä kappale mutta muokkaamalla siitä saisi todella loistavan ja ehkä ”hitin” *hymy*


juuh no kunhan opin miksaamaan ees järkevän kuuloiseksi tämän olisin tyytyväinen mut enpäs osaakkaan ja sit tulee mökää *iloinen*
juuh, täytyy kattoo joskus jos kehittyis niin alkaisi tehdä tästä uudempaa versiota joka olisi paljon paljon parempi =)
ja oikea versio tästä kestää sen 6 minuuttia mutta tässä on ääniä muokattu siihen malliin että aattelin pistää tämän...
Damien

Posts: 2,882

#22 • • Damien [tr3ox]
HC-HALLELUJAH!

Vittu, vittu, vittu kun potkii kovaa ja joka kerta enämpi. Me so loves, kait voin tunkea nauhalle jos sen 3.0 joskus nyt teen?

ps. PAIN PERKELE!!!
nomic

Posts: 4,120

#23 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
juuh eiköhän se onnistu, kunhan ´teen tästä vielä uudemman version jossa olisi jotain uutta ja joka olisi vielä parempi ja josta tulis fiilis et pää palaa niin sitten se varmaan onnistuu *iloinen*
Hixxy

Posts: 522

#24 • • Hixxy HaroPup
Aivan loistava kappale!!! MUTTA!! Noi särö äänet on aivan järkyttävät, vois ainaki kokeilla pehmentää niitä vähä, hajoo päää ku niitä kuuntelee, varsinki noi mitkä on siinä vähää ennen 7 minuuttia, en tiiä onko ne siellä tarkotuksella vai muuten vaa ilmestyny, hajoo pää ku niitä kuuntelee!!! Mutta muute melkee täyde 10 kipale, meikä diggailee *aplodit**iloinen*
nomic

Posts: 4,120

#25 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Hixxy:
Aivan loistava kappale!!! MUTTA!! Noi särö äänet on aivan järkyttävät, vois ainaki kokeilla pehmentää niitä vähä, hajoo päää ku niitä kuuntelee, varsinki noi mitkä on siinä vähää ennen 7 minuuttia, en tiiä onko ne siellä tarkotuksella vai muuten vaa ilmestyny, hajoo pää ku niitä kuuntelee!!! Mutta muute melkee täyde 10 kipale, meikä diggailee *aplodit**iloinen*


odotahan seuraavaa versiota :) en sitä tänne laita ellen sitten samaan topikkiin mutta aion kyllä tehdä tästä ”pehmeemmän” version koska säröt jakaa mielipiteet niin paljon kahtia niin kaikille jotain-tyyliin *hymy* mutta sitä ei nytten tule ihan vähään aikaan mutta uskoisin että joskus semmoinen hassuttelu versio tulee *iloinen*
*piis*
hrdkvr

Posts: 3,929

#27 • • hrdkvr KURGO
pitää sanoa että on nuorella kollilla hyvin pullat uunissa...
pari vuotta lisää kokemusta ja siinä sivussa lisää gearii niin future stara = tässä

--
-keep it hard-

nomic

Posts: 4,120

#28 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

hardikaveri:
pitää sanoa että on nuorella kollilla hyvin pullat uunissa...
pari vuotta lisää kokemusta ja siinä sivussa lisää gearii niin future stara = tässä


juuh kokemusta kun saisikin lisää kaikinpuolin kaikista asioista olisin niiiiin onnellinen :)
eka keikkakin tos viime vkl ja kiwaa oli! ja kun on kavereita jotka antaa hywiä neuvoja eri asioitten suhteen niin kylhän tää tästä...tärkeintä on että biisit maistuu jatkossakin, eikös se olekkin tärkeintä? *hymy*
*piis*
UnityF

Posts: 15,721

#29 • • UnityF joo just se

nomic:
tärkeintä on että biisit maistuu jatkossakin, eikös se olekkin tärkeintä? *hymy*
*piis*



juup.. on se tärkeetä.. ja mä oon kuullu niin kauan sun musiikkia mitä sä oot tehny sitä niin huh huh sä oot kehittyny... mä olen tosi ylpeä sisko..*plur*
lisää biisejä odotellessa niin voisinkin kuunella vaikka vanhaa nomic tuotantoo.. *hymy*
blender

Posts: 2,552

#30 • • blender Arcade | KAIKU
on nää biisit kyl kehittyny kerta kerralta, tykkäsin tosta saundista kyl... ehkä omaan makuun vähä räväkempinä noi synat vois olla jossai kohi et se oikeen räjähtäs... vai onko välineide puute? mitä mä nyt oon biisei kuullu ni tossakin toi ”nomic” acid oli jo aika tuttu, ehket kantsii kokeilla jotai softasynia lisää..
nomic

Posts: 4,120

#31 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

blender:
on nää biisit kyl kehittyny kerta kerralta, tykkäsin tosta saundista kyl... ehkä omaan makuun vähä räväkempinä noi synat vois olla jossai kohi et se oikeen räjähtäs... vai onko välineide puute? mitä mä nyt oon biisei kuullu ni tossakin toi ”nomic” acid oli jo aika tuttu, ehket kantsii kokeilla jotai softasynia lisää..


juuh no plugari-varasto alkaa vasta nytten jo kasaantua :) eli on ollut ”pieni” välineiden puute ja yritän päästä eroon ”nomic-haposta” *hih*
eli toisin sanoen nyt alkaa löytyy jo uusia kiwoja plugareita mitä voisi kokeilla
enrapture

Posts: 117

#32 • • enrapture Cyberpunk
UN*FUCKIN'*BELIEVABLE Tästä biisistä nautin... ja blääh mitää softcore versiota tarvi :D Tällästä särkyvää kamaa lisää *aplodit**jiihaa*

--
Rave music aint what it used to be...

Dementation

Posts: 2,892

#33 • • Dementation wednesday?
Tykkäsin!

En mä paljon muuta osaa sanoa, se oli aika mykistävää.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

UnityF

Posts: 15,721

#34 • • UnityF joo just se

coldstorage:
UN*FUCKIN'*BELIEVABLE Tästä biisistä nautin... ja blääh mitää softcore versiota tarvi :D Tällästä särkyvää kamaa lisää *aplodit**jiihaa*



samaa mieltä... ei mitään softii versioo muuten tästäkin tulle 1000000 eri versioo.. tää saa mun mielestä olla.. ketä tykkää ja ketä ei....*plur*
Inferno

Posts: 369

#35 • • Inferno [Terrorcraft]
my friend,I will love you long time!*jiihaa*

mahtavaa säröö!just sitä mitä mä oon sulta odotellu *aplodit* törkkääs tää mulle cd:lle ni oot viel parempi kaveri *vink*

jatka samaan malliin ja ilmoo kun tulee uus.

[muokattu 7.2.2004 02:52]

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

nomic

Posts: 4,120

#36 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Inferno, juu no voisin pistää samantien koko cd:n sulle :)
Andy

Posts: 1,019

#37 • • Andy

BTB:
Kappaleella on loistava pohja mutta säröäänet eivät mielestäni sovi tuohon ja tuon biisin olisi voinut lopettaa siihen kuuteen minuuttiin. Jotkut äänet voisivat olla selkeämpiä ja jos käyttää ”pehmeämpiä” ääniä kuten kappaleessa vaikuttaa tausta olevan, tuosta olisi erinomaista ainesta.
Kokonaisuudessaan hyvä kappale mutta muokkaamalla siitä saisi todella loistavan ja ehkä ”hitin” *hymy*



sanooko TC-EDIT mitää..jos ei sano ni ei kyl tosiaan sano mitään.........

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

¡ Previous post a few years ago !
Nonscenic

Posts: 116

#38 • • Edited Nonscenic Sinister.
hEij, Täähän on ihan mahtavaa soundia!

Hyvältä kuulostaa, lisää tätä *kuolaa*

EDIT: Oho ompas vanha threadi *nauru* No hyvähän se on tällästä välillä nostella :D
Teixeira

Posts: 32

#39 • • Teixeira
Haha, meinasin täs jo postailla et "Linkki ei toimi vielkä" jne.. Sit tosiaa edelline postaaja spoilas et on melko wanha threadi ;D

--
#kone_radio / Teixeira @ Qnet.